Mirosław Wysokiński

Kierownik Regionu , Agros Nova Sp.z.o.o
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Negocjacje Zarządzanie zespołem Planowanie strategiczne Szkolenia pracowników Sprzedaż Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie budżetem odpowiedzialność Planowanie odpowiedzialność za powierzone zadania odpowiedzialność za powierzone stanowisko,

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Agros-Nova Soki
Kierownik Regionu Warszawa/mazowieckie
• maksymalizacja sprzedaży i dystrybucji w kanale detalicznym na podległym terytorium,
• realizacja planów odsprzedażowych,
• wdrożenie promocji zgodnie z harmonogramem
• wdrożenie nowości zgodnie z harmonogramem
• wdrożenie i egzekucja standardów merchandisingowych oraz standardów dystrybucyjnych (dystrybucja numeryczna),
• efektywne i wydajne zarzadzanie powierzonym budżetem oraz zarządzanie podległym zespołem,
• planowanie i organizowanie pracy zespołu,
• motywowanie podwładnych do osiągania ponad przeciętnych wyników,
• dbanie o rozwój kompetencji sprzedażowych wśród podwładnych,
• prowadzenie spotkań regionalnych,
• prowadzenie sesji coachingowych PH,
• wdrażanie i rozliczanie planów naprawczych PH,
• egzekucja parametrów efektywnościowych pracy zespołu
• rozwój sprzedaży, dystrybucji i profitowości w podległych sieciach lokalnych,
• negocjacje i egzekucje warunków współpracy z powierzonymi sieciami lokalnymi,
• prowadzenie rozmów, negocjowania umów handlowych z klientami,
wykorzystywania wszelkich możliwych szans na wzrost sprzedaży i poprawę dystrybucji w podległym terytorium
Agros-Nova Soki
Koordynator obszaru sprzedaży
• realizacja planu odsprzedażowego Aurum i ECOD PH w poszczególnych kategoriach,
• realizacja centralnego planu aktywności w poszczególnych liniach produktowych,
• realizacja planu wdrożeń nowości zgodnie z założeniami,
• zapewnienie poziomu , dostępności produktów zgodnie z przyjętymi standardami,
• przeprowadzanie skutecznych analiz, formułowanie wniosków i wdrażanie punktów akcji,
• realizacja spotkań regionalnych zgodnie ze standardem,
• coaching PH w zakresie umiejętności sprzedażowych w terenie,
• zwiększenie produktywności u podwładnych, którzy nie osiągają wyników zgodnie ze standardem,
• prowadzenie cyklicznych ocen pracowniczych z podwładnymi
• realizacja planów produktywności wynikających z procesu wdrożenia nowo zatrudnionych podwładnych,
• realizacja planu urlopowego zgodnie z założeniami,
• odbywanie spotkań 1:1 w razie konieczności i udzielenie feedbacku w ramach realizacji systemu ocen pracowniczych,
• efektywna współpraca z działami wspierającymi ( TM, BOK, DAR, HR)
Agros-Nova Soki
Przedstawiciel ds. HoReCa
• Realizację wyznaczonych planów sprzedaży i systematyczne zwiększanie obrotów zgodnie ze standardami firmy,
• Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami,
• Rozwijanie swojego terytorium poprzez maksymalizację liczby klientów o najwyższym potencjale,
• Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,
• Szukanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży,
• Rozbudowanie sieci sprzedaży,
• Prowadzenie negocjacji handlowych (negocjowanie warunków współpracy),
• Budowanie dobrych relacji i wizerunku firmy w kontaktach z kluczowymi klientami,
• Definiowanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie ofert,
• Wprowadzanie inicjatyw mających na celu zwiększenie sprzedaży,
• Obserwacja i analiza rynku konkurencji,
• Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
• Zarządzać bieżącym budżetem,
• Rozwijanie nowych kanałów sprzedaży
Biuro Plus
Przedstawiciel handlowy
• Obsługa sprzedaży w danym rejonie,
• Pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych zakupami towarów z oferty sieci Biura Plus,
• Przyjmowanie zamówień,
• Sporządzanie dokumentacji handlowej,
• Obsługa dostaw towarów,
• Spotkania z klientami,
• Analiza zakupów dokonanych przez klientów.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
AUTO-MOTO- SERVICE RENAULT
• Sprzedaż samochodów marki RENAULT na najwyższym poziomie
(sprzedaż gotówkowa, kredytowa, leasingowa),
• Pozyskiwanie klienta poprzez prowadzenie akcji marketingowych w terenie,
• Pozyskiwanie klienta poprzez prowadzenie akcji handlowej poza terenem firmy,
• Zawieranie umów z klientem,
• Utrzymywanie kontaktu z klientem po między zamówieniem i wydaniem samochodu,
• Ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez aktywny udział w organizowanych kursach i szkoleniach,
• Tworzenie dobrej atmosfery wokół firmy, oraz jej produktów i usług w kontaktach z innymi firmami i osobami.
Logo
Asystent kierownika działu handlowego-stażysta
AUTO-MOTO-SERVICE RENAULT

Edukacja

Logo
kierunek zarządzanie i marketing. Specjalizacja: Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem, magisterskie
Akademia Podlaska w Siedlcach

Specjalizacje

Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

motocykle-cross, enduro, turystyczne