Umiejętności
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie budżetem
odpowiedzialność
Planowanie
odpowiedzialność za powierzone zadania
odpowiedzialność za powierzone stanowisko,
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionu Warszawa/mazowieckie
• maksymalizacja sprzedaży i dystrybucji w kanale detalicznym na podległym terytorium,
• realizacja planów odsprzedażowych,
• wdrożenie promocji zgodnie z harmonogramem
• wdrożenie nowości zgodnie z harmonogramem
• wdrożenie i egzekucja standardów merchandisingowych oraz standardów dystrybucyjnych (dystrybucja numeryczna),
• efektywne i wydajne zarzadzanie powierzonym budżetem oraz zarządzanie podległym zespołem,
• planowanie i organizowanie pracy zespołu,
• motywowanie podwładnych do osiągania ponad przeciętnych wyników,
• dbanie o rozwój kompetencji sprzedażowych wśród podwładnych,
• prowadzenie spotkań regionalnych,
• prowadzenie sesji coachingowych PH,
• wdrażanie i rozliczanie planów naprawczych PH,
• egzekucja parametrów efektywnościowych pracy zespołu
• rozwój sprzedaży, dystrybucji i profitowości w podległych sieciach lokalnych,
• negocjacje i egzekucje warunków współpracy z powierzonymi sieciami lokalnymi,
• prowadzenie rozmów, negocjowania umów handlowych z klientami,
wykorzystywania wszelkich możliwych szans na wzrost sprzedaży i poprawę dystrybucji w podległym terytorium
• realizacja planów odsprzedażowych,
• wdrożenie promocji zgodnie z harmonogramem
• wdrożenie nowości zgodnie z harmonogramem
• wdrożenie i egzekucja standardów merchandisingowych oraz standardów dystrybucyjnych (dystrybucja numeryczna),
• efektywne i wydajne zarzadzanie powierzonym budżetem oraz zarządzanie podległym zespołem,
• planowanie i organizowanie pracy zespołu,
• motywowanie podwładnych do osiągania ponad przeciętnych wyników,
• dbanie o rozwój kompetencji sprzedażowych wśród podwładnych,
• prowadzenie spotkań regionalnych,
• prowadzenie sesji coachingowych PH,
• wdrażanie i rozliczanie planów naprawczych PH,
• egzekucja parametrów efektywnościowych pracy zespołu
• rozwój sprzedaży, dystrybucji i profitowości w podległych sieciach lokalnych,
• negocjacje i egzekucje warunków współpracy z powierzonymi sieciami lokalnymi,
• prowadzenie rozmów, negocjowania umów handlowych z klientami,
wykorzystywania wszelkich możliwych szans na wzrost sprzedaży i poprawę dystrybucji w podległym terytorium
Koordynator obszaru sprzedaży
• realizacja planu odsprzedażowego Aurum i ECOD PH w poszczególnych kategoriach,
• realizacja centralnego planu aktywności w poszczególnych liniach produktowych,
• realizacja planu wdrożeń nowości zgodnie z założeniami,
• zapewnienie poziomu , dostępności produktów zgodnie z przyjętymi standardami,
• przeprowadzanie skutecznych analiz, formułowanie wniosków i wdrażanie punktów akcji,
• realizacja spotkań regionalnych zgodnie ze standardem,
• coaching PH w zakresie umiejętności sprzedażowych w terenie,
• zwiększenie produktywności u podwładnych, którzy nie osiągają wyników zgodnie ze standardem,
• prowadzenie cyklicznych ocen pracowniczych z podwładnymi
• realizacja planów produktywności wynikających z procesu wdrożenia nowo zatrudnionych podwładnych,
• realizacja planu urlopowego zgodnie z założeniami,
• odbywanie spotkań 1:1 w razie konieczności i udzielenie feedbacku w ramach realizacji systemu ocen pracowniczych,
• efektywna współpraca z działami wspierającymi ( TM, BOK, DAR, HR)
• realizacja centralnego planu aktywności w poszczególnych liniach produktowych,
• realizacja planu wdrożeń nowości zgodnie z założeniami,
• zapewnienie poziomu , dostępności produktów zgodnie z przyjętymi standardami,
• przeprowadzanie skutecznych analiz, formułowanie wniosków i wdrażanie punktów akcji,
• realizacja spotkań regionalnych zgodnie ze standardem,
• coaching PH w zakresie umiejętności sprzedażowych w terenie,
• zwiększenie produktywności u podwładnych, którzy nie osiągają wyników zgodnie ze standardem,
• prowadzenie cyklicznych ocen pracowniczych z podwładnymi
• realizacja planów produktywności wynikających z procesu wdrożenia nowo zatrudnionych podwładnych,
• realizacja planu urlopowego zgodnie z założeniami,
• odbywanie spotkań 1:1 w razie konieczności i udzielenie feedbacku w ramach realizacji systemu ocen pracowniczych,
• efektywna współpraca z działami wspierającymi ( TM, BOK, DAR, HR)
Przedstawiciel ds. HoReCa
• Realizację wyznaczonych planów sprzedaży i systematyczne zwiększanie obrotów zgodnie ze standardami firmy,
• Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami,
• Rozwijanie swojego terytorium poprzez maksymalizację liczby klientów o najwyższym potencjale,
• Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,
• Szukanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży,
• Rozbudowanie sieci sprzedaży,
• Prowadzenie negocjacji handlowych (negocjowanie warunków współpracy),
• Budowanie dobrych relacji i wizerunku firmy w kontaktach z kluczowymi klientami,
• Definiowanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie ofert,
• Wprowadzanie inicjatyw mających na celu zwiększenie sprzedaży,
• Obserwacja i analiza rynku konkurencji,
• Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
• Zarządzać bieżącym budżetem,
• Rozwijanie nowych kanałów sprzedaży
• Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami,
• Rozwijanie swojego terytorium poprzez maksymalizację liczby klientów o najwyższym potencjale,
• Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,
• Szukanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży,
• Rozbudowanie sieci sprzedaży,
• Prowadzenie negocjacji handlowych (negocjowanie warunków współpracy),
• Budowanie dobrych relacji i wizerunku firmy w kontaktach z kluczowymi klientami,
• Definiowanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie ofert,
• Wprowadzanie inicjatyw mających na celu zwiększenie sprzedaży,
• Obserwacja i analiza rynku konkurencji,
• Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
• Zarządzać bieżącym budżetem,
• Rozwijanie nowych kanałów sprzedaży
Przedstawiciel handlowy
• Obsługa sprzedaży w danym rejonie,
• Pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych zakupami towarów z oferty sieci Biura Plus,
• Przyjmowanie zamówień,
• Sporządzanie dokumentacji handlowej,
• Obsługa dostaw towarów,
• Spotkania z klientami,
• Analiza zakupów dokonanych przez klientów.
• Pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych zakupami towarów z oferty sieci Biura Plus,
• Przyjmowanie zamówień,
• Sporządzanie dokumentacji handlowej,
• Obsługa dostaw towarów,
• Spotkania z klientami,
• Analiza zakupów dokonanych przez klientów.
Specjalista ds. sprzedaży
AUTO-MOTO- SERVICE RENAULT
• Sprzedaż samochodów marki RENAULT na najwyższym poziomie
(sprzedaż gotówkowa, kredytowa, leasingowa),
• Pozyskiwanie klienta poprzez prowadzenie akcji marketingowych w terenie,
• Pozyskiwanie klienta poprzez prowadzenie akcji handlowej poza terenem firmy,
• Zawieranie umów z klientem,
• Utrzymywanie kontaktu z klientem po między zamówieniem i wydaniem samochodu,
• Ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez aktywny udział w organizowanych kursach i szkoleniach,
• Tworzenie dobrej atmosfery wokół firmy, oraz jej produktów i usług w kontaktach z innymi firmami i osobami.
(sprzedaż gotówkowa, kredytowa, leasingowa),
• Pozyskiwanie klienta poprzez prowadzenie akcji marketingowych w terenie,
• Pozyskiwanie klienta poprzez prowadzenie akcji handlowej poza terenem firmy,
• Zawieranie umów z klientem,
• Utrzymywanie kontaktu z klientem po między zamówieniem i wydaniem samochodu,
• Ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez aktywny udział w organizowanych kursach i szkoleniach,
• Tworzenie dobrej atmosfery wokół firmy, oraz jej produktów i usług w kontaktach z innymi firmami i osobami.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
motocykle-cross, enduro, turystyczne