Mirosław Wilewski

Znajdź podobny produkt za niższą cenę, a będziesz mógł dopłacić różnicę...
Plymouth, zagranica

Języki

angielski
biegły
czeski
podstawowy
francuski
podstawowy
grecki
podstawowy
hiszpański
podstawowy
kataloński
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Aquus Media
WŁAŚCICIEL; DZIENNIKARZ, TŁUMACZ, AUTOR, COPYWRITER, NAUCZYCIEL
aquus.eu, myplymouth.eu
Logo
OMNIPOTENT
UK sp. z nieograniczoną nieodpowiedzialnością
Agencja Reklamowa Grupa 3
COPYWRITER, TŁUMACZ
freelance
COPYWRITER, TŁUMACZ
Freelance
TOgether konsultanci finansowi
EVENTS MANAGER, REZYDENT, PILOT WYCIECZEK, TŁUMACZ

Edukacja

Logo
Faculty of Arts / Contemporary Film Practice, magisterskie
University of Plymouth
Logo
Wydział Filozoficzny / Kulturoznawstwo, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Wydział Filologiczny / Iberystyka, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting

Zainteresowania

Armand Michał Wilewski (prawie 2 lata :-)...)
Codziennie nowe pomysły...

Grupy

23 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Aktywny Kraków
Aktywny Kraków
Grupa dla osób z Krakowa i okolic lub związanych z Krakowem, które preferują aktywny tryb życia
Blogerzy
Blogerzy
Dla osób, które prowadzą bloga lub chciałyby zacząć
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Dyskusje o mediach
Dyskusje o mediach
Polskie dziennikarstwo przeżyło w ostatniej dekadzie niewyobrażalnie wielkie przemiany, wynikające między innymi z rozwoju Internetu i mediów społecznościowych. Czy w tej sytuacji klasyczne zasady rze
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Kraków
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach *)niepotrzebne skreśl
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.