Wypowiedzi
-
1. Przed usunięciem sprawdzić czy nie replikuje się właśnie klient.
2. Czy nie otwarty żaden mail
3. Czy nie otwarta jest strona powitalna która wyświetla pocztę bądź kalendarz.
4. W preferencjach jest także takie coś jak możliwość wyłączenia pozwolenia na update widoków w tle. Można spróbować wyłączyć i zobaczyć czy pomoże. -
A jest jakiś problem z nowo stworzoną bazą ? Czy po prostu jest problem że użytkownik nie może usuwać sobie sam tych baz lokalnie ?Mirosław Kozłowski edytował(a) ten post dnia 24.02.09 o godzinie 14:18
-
Zwracam sie z pytaniem do was czy wiecie co można uznać w świetle prawa za potwierdzenie otrzymania korekty jeśli korekta została przesłana w formie elektronicznej ?
Czy można uznać poprawny transfer poprzez EDI za potwierdzenie otrzymania ?
Jakie macie Państwo z tym tematem doświadczenia ? -
Najlepszym rozwiązaniem jest zmrażacz tuż po otrzymaniu konkretnego trafienia :)
- 1
- 2