Doświadczenie zawodowe
dyrektor
Rozwój projektu MM Moje Miasto. Nadzór nad całością działalności internetowej wydawnictwa.
vice Prezes
podwładny
wystawiono
Mirka poznałem, kiedy postawiono przede mną zadanie stworzenia elektronicznego archiwum prasowego w Dzienniku Zachodnim. Dzięki współpracy, poznałem świat internetu i miałem okazję współtworzyć kluczowe projekty nie tylko dla Dziennika Zachodniego, ale dla gazet grupy Polskapresse. Archiwum prasowe, później stworzenie wewnętrznej agencji informacyjnej Koszałek (platforma wymiany artykułów) i agencji fotograficznej. Mirek to wizjoner i szef, który współpracuje ze współpracownikami na partnerskich zasadach. Jego ważnym atutem jest umiejętność słuchania opinii. Dla mnie to była przyjemność współpracowania, gdyż zdobyłem unikalne doświadczenie związane z funkcjonowaniem serwisów internetowych, ich zarządzaniem od strony informatycznej, jak i biznesowej.
wystawiono
Wizjoner, twórca serwisów internetowych Gratki oraz Naszego Miasta oraz sprzedaży elektronicznej gazet. Największym jego atutem jest doskonałe wyczucie rynku internetowego, prasowego oraz poligraficznego w Polsce. Zaraził mnie innowacyjnością i pracowitością a przede wszystkim ma duży autorytet i łatwość w komunikowaniu się z ludźmi. Wdrażanie wielu projektów biznesowych było wielką nauka a zarazem przyjemnością.
Prezes
przełożony
wystawiono
Miałem okazję współpracować z prezesem Gratki i wiceprezesem Polskapresse w latach 2000-2006 we wdrożeniu między innymi Internetowego Archiwum Prasowego grupy wydawniczej Polskapresse. Praca z Praca z Mirkiem to prawdziwa przyjemność. Jest świetnym menedżerem, wizjonerem widzącym przyszłość szeroko rozumianych mediów w internecie. Szef, który uważnie słucha, co mają do powiedzenia podwładni.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Portale społecznościowe
Grupa skupiająca użytkowników różnych portali społecznościowych - wymiana doświadczeń i kontaktów
Społeczności.pl
Grupa osób zainteresowanych rozwojem rynku reklamy w serwisach społecznościowych - formy reklamowe, badania efektywności, polityka cenowa, promocja hasła "reklama społecznościowa", spójna komunikacja