Wypowiedzi
-
WItam,
Traffica.pl zajmuje się pakowaniem i wysyłką paczek. Mamy możliwość zapakowania hurtowych ilości mleka w proszku czy innych towarów, a następnie taniej wysyłki do Chin na indywidualne adresy odbiorców - detalistów.
Optymalizujemy koszty wysyłek, w przypadku wysyłki minimum kilkudziesięciu paczek jednorazowo, przesyłki do Chin mogą być wysłane z innego europejskiego kraju.
Zapraszam do skorzystania z naszych usług. -
Dzień dobry,
reprezentuję firmę Traffica. Niestety dopiero teraz zauważyłem post, ale już spieszę z odpowiedzią
Koszt usługi jest uzależniony od kilku czynników: udostępnionej przestrzeni magazynowej, rodzaju towaru, ilości wysyłek. Jesteśmy w stanie dla każdego Klienta stworzyć spersonalizowaną (i dopasowaną do specyfiki jego biznesu) ofertę. Nie ma ograniczeń, jeśli chodzi o ilość wysyłanych paczek – jesteśmy bardzo otwarci na niewielkie sklepy internetowe.
Po więcej informacji zapraszam na http://www.traffica.pl/obsluga_sklepow_internetowych lub do bezpośredniego kontaktu pod numerem telefonu (+48) 22 434-8100
Pozdrawiam,
Mirosław Geneja, Traffica -
Proponuję zapoznać się z propozycją firmy Traffica – niejedną osobę / firmę odciążyliśmy od uciążliwego, czasochłonnego pakowania paczek i wysyłania ich na poczcie czy za pośrednictwem kuriera :-)
Najważniejsze elementy naszej oferty to:
- przyjmowanie dostaw
- udostępnianie przestrzeni magazynowej (adekwatnie do aktualnych potrzeb)
- dobór odpowiednich opakowań i zabezpieczeń
- kompletacja zamówień, pakowanie, adresowanie, przygotowanie niezbędnej dokumentacji nadawczej
- bezzwłoczne nadawanie przesyłek
- obsługa zwrotów
Cennik jest bardzo przejrzysty, pomocny przy refakturowaniu kosztów wysyłki. Proponowane rozwiązanie pomoże Pani w problemach, z którymi się Pani boryka przy prowadzeniu działalności. Po więcej informacji zapraszam na stronę internetową:
http://www.traffica.pl/obsluga_sklepow_internetowych
pozdrawiam,
Mirosław Geneja -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Office Management Administracja Biurowa
-
Ja polecałbym na tym niezwykle konkurencyjnym rynku spróbować podpisać kontrakty z zagranicznymi firmami webdeveloperskimi na podwykonawstwo.
Przyznam że najwięcej spamu jaki do mnie trafia dotyczy tworzenia i pozycjonowania stron. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Office Management Administracja Biurowa
-
W przypadku gdy nabywca odmówi przyjęcia zamówionego towaru - po prostu ma prawo się rozmyślić; nadawca pokrywa koszty przesyłki w obie strony i nawet gdyby poważnie traktować wypowiedź o sądzie, to i tak werdykt byłby niekorzystny dla nadawcy przesyłki. Wiele sklepów nie oferuje pobrań, gdyż powoduje to konieczność przerzucenia zbyt dużych kosztów tych nazwijmy nieodpowiedzialnych klientów na innych.
Warto pamiętać, że konsument - tu nabywca towaru - ma swoje prawa, w tym prawo do zwrotu towaru kupionego m.in. przez internet. Przykładowo operator telefonii komórkowej ma obowiązek przyjąć w ten sposób rozpakowany przez niedoszłego nabywcę (a więc lekko używany) telefon (wykasować pamięć, wgrać na nowo system, sprawdzić całą zawartość, wymienić opakowanie, wystawić fakturę korygującą, zaksięgować obie faktury... uff) -
Witam. Rozmowa zeszła na temat "Rady dla wysyłających e-mailing". Proponuję abyśmy podzielili się doświadczeniem z przeprowadzonych kampanii ze szczególnym naciskiem na SKUTECZNOŚĆ czyli liczbę pozyskanych klientów a nie jakieś współczynniki klikalności, które są być może ciekawe, jednak droga od kliknięcia do zakupu jest jeszcze tak daleka, że wręcz pomijalna.
Każdy z uczestników dyskusji jak mniemam ma pewne doświadczenia, starał się wybrać grupę docelową jak potrafił, stworzyć najlepszy content, odpowiednio zatytułować i wreszcie ma do zaoferowania swój określomny specyficzny produkt.
Zatem proszę o podawanie liczby wysłanych maili i liczby klientów pozyskanych dzięki temu emailingowi w ciągu 3 m-cy od wysyłki.
Zaczynam: 37000/1 (37 tysięcy maili - jeden klient)Mirosław Geneja edytował(a) ten post dnia 25.10.11 o godzinie 11:59 -
Zawsze można wystawić klientowi indywidualnemu fakturę (np z automatu z systemu) i nie ma potrzeby umieszczania NIPu. Trzeba też pamiętać, że w przypadku większości towarów obowiązuje zwolnienie Ministra Finansów z obowiązku dołączania paragonu/faktury do przesyłki, pod warunkiem że sprzedaż zostanie zarejestrowana w inny sposób: Dz.U. 2009.224 poz. 1797
-
Nic nie szkodzi że post jest stary. Ktoś tu przecież wciąż zagląda i czyta, nie chodzi o podtrzymywanie konwersacji a o zdobycie wiedzy.
-
Jak dla mnie najważniejsza jest treść tematu maila. Lwią część maili kasuję bez czytania (patrząc tylko na tytuł i nadawcę), a z czasem spodziewam się że będzie gorzej. Filtry antyspamowe nie zdają rezultatu bo czasem przepuszczą ważnego maila, a zatem i tak trzeba przeglądać wszystko.
Swoją drogą - to praktycznie darmowe rozwiązanie - czy przynosi Wam jakieś efekty ? Czy zwraca się koszt kreacji ? -
Jeśli aplikacje nadchodzą elektronicznie - wygodnie jest je wydrukować, zatem choć to nie ma wielkiego znaczenia, chyba lepiej jest wysłać wydrukowaną z kolorowym zdjęciem.