Mirosław Baciński

Smaki Azji - właściciel serwisu pilot wycieczek, przewodnik

Wypowiedzi

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie NYSA w temacie ABC Negocjacji - Opole
    4.03.2011, 13:20

    Szkolenie - ABC NEGOCJACJI w Opolu - są wolne miejsca!

    Chcesz nauczyć się negocjować? Pracujesz z klientami, masz trudności z uzyskaniem zamierzonych celów w kontaktach z innymi?

    Nie zwlekaj! Przyjdź na to szkolenie - nauczymy Cię jak negocjować i jak nie ulegać sztuczkom negocjacyjnym innych!

    Termin: 10 marca 2011 (czwartek) godz: 14:00 - 20:00 Opole

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doswiadczony handlowiec i negocjator.

    Zajęcia prowadzone w formie warsztatów ( głównie elementy praktyczne)

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA!!! Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#ABC-Negocjacji

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

    Zapraszam

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Strzelce Opolskie w temacie ABC Negocjacji - Opole
    4.03.2011, 13:15

    Szkolenie - ABC NEGOCJACJI w Opolu - są wolne miejsca!

    Chcesz nauczyć się negocjować? Pracujesz z klientami, masz trudności z uzyskaniem zamierzonych celów w kontaktach z innymi?

    Nie zwlekaj! Przyjdź na to szkolenie - nauczymy Cię jak negocjować i jak nie ulegać sztuczkom negocjacyjnym innych!

    Termin: 10 marca 2011 (czwartek) godz: 14:00 - 20:00 Opole

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doswiadczony handlowiec i negocjator.

    Zajęcia prowadzone w formie warsztatów ( głównie elementy praktyczne)

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA!!! Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#ABC-Negocjacji

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

    Zapraszam

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Opole w temacie Ogłoszenia szkoleniowe w Opolu
    4.03.2011, 12:58

    Szkolenie - ABC NEGOCJACJI w Opolu - są wolne miejsca!

    Chcesz nauczyć się negocjować? Pracujesz z klientami, masz trudności z uzyskaniem zamierzonych celów w kontaktach z innymi?

    Nie zwlekaj! Przyjdź na to szkolenie - nauczymy Cię jak negocjować i jak nie ulegać sztuczkom negocjacyjnym innych!

    Termin: 10 marca 2011 (czwartek) godz: 14:00 - 20:00 Opole

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doswiadczony handlowiec i negocjator.

    Zajęcia prowadzone w formie warsztatów ( głównie elementy praktyczne)

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA!!! Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#ABC-Negocjacji

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

    ZapraszamMirosław Baciński edytował(a) ten post dnia 04.03.11 o godzinie 13:24

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Opole w temacie Ogłoszenia szkoleniowe w Opolu
    4.03.2011, 12:55

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole - są jeszcze wolne miejsca

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 07 marca 2011 (poniedziałek) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/#Profesjonalna-Obsluga-Klienta

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214Mirosław Baciński edytował(a) ten post dnia 04.03.11 o godzinie 13:23

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie NYSA w temacie Szkolenie otwarte-Profesjonalna Obsługa Klienta Opole
    7.02.2011, 17:55

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Opole Praca w temacie Szkolenie otwarte-Profesjonalna Obsługa Klienta Opole
    7.02.2011, 17:54

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Kluczbork w temacie Szkolenie otwarte-Profesjonalna Obsługa Klienta Opole
    7.02.2011, 17:53

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Strzelce Opolskie w temacie Szkolenie otwarte-Profesjonalna Obsługa Klienta Opole
    7.02.2011, 17:47

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie OPOLSKIE w temacie Szkolenia Otwarte-Profesjonalna Obsługa Klienta
    7.02.2011, 17:43

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie OPOLSKIE w temacie ABC Negocjacji - Opole
    7.02.2011, 17:40

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Opole w temacie Ogłoszenia szkoleniowe w Opolu
    7.02.2011, 17:38

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Przedsiębiorczość w temacie Ogłoszenia
    7.02.2011, 17:28

    Mirosław Baciński:
    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214



    Zapraszamy!

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Przedsiębiorczość w temacie Ogłoszenia
    7.02.2011, 17:24

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

    Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

    TWOJE KORZYŚCI:
    Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

    Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
    miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    PROFEO Mirosław Baciński
    Opole ul.Damrota 4 lok.9
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214



    Zapraszamy!Mirosław Baciński edytował(a) ten post dnia 07.02.11 o godzinie 17:32

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Przedsiębiorczość w temacie Ogłoszenia
    26.01.2011, 15:03

    Szkolenie - ABC NEGOCJACJI w Opolu

    Chcesz nauczyć się negocjować? Pracujesz z klientami, masz trudności z uzyskaniem zamierzonych celów w kontaktach z innymi?

    Nie zwlekaj! Przyjdź na to szkolenie - nauczymy Cię jak negocjować i jak nie ulegać sztuczkom negocjacyjnym innych!

    Termin: 18 luty 2011 (piątek) godz: 10:00 - 16:00 Opole

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doswiadczony handlowiec i negocjator.

    Zajęcia prowadzone w formie warsztatów ( głównie elementy praktyczne)

    Koszt szkolenia: 80 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA!!! Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#ABC-Negocjacji

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

    Zapraszam

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie SZKOLENIA w temacie REKLAMY SZKOLEŃ i ZAPROSZENIA na WARSZTATY- teraz wpisuj...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Namysłów w temacie Tablica ogłoszeń

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Namysłów

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie OPOLSKIE w temacie ABC Negocjacji - Opole
    26.01.2011, 14:15

    Szkolenie - ABC NEGOCJACJI w Opolu - są wolne miejsca!

    Chcesz nauczyć się negocjować? Pracujesz z klientami, masz trudności z uzyskaniem zamierzonych celów w kontaktach z innymi?

    Nie zwlekaj! Przyjdź na to szkolenie - nauczymy Cię jak negocjować i jak nie ulegać sztuczkom negocjacyjnym innych!

    Termin: 24 marca 2011 (czwartek) godz: 14:00 - 20:00 Opole

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doswiadczony handlowiec i negocjator.

    Zajęcia prowadzone w formie warsztatów ( głównie elementy praktyczne)

    Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA!!! Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#ABC-Negocjacji

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

    ZapraszamMirosław Baciński edytował(a) ten post dnia 15.03.11 o godzinie 13:51

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Strzelce Opolskie w temacie ABC Negocjacji - Opole
    26.01.2011, 14:13

    Szkolenie - ABC NEGOCJACJI w Opolu

    Chcesz nauczyć się negocjować? Pracujesz z klientami, masz trudności z uzyskaniem zamierzonych celów w kontaktach z innymi?

    Nie zwlekaj! Przyjdź na to szkolenie - nauczymy Cię jak negocjować i jak nie ulegać sztuczkom negocjacyjnym innych!

    Termin: 18 luty 2011 (piątek) godz: 10:00 - 16:00 Opole

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doswiadczony handlowiec i negocjator.

    Zajęcia prowadzone w formie warsztatów ( głównie elementy praktyczne)

    Koszt szkolenia: 80 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA!!! Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#ABC-Negocjacji

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

    Zapraszam

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie Kluczbork w temacie ABC Negocjacji - Opole
    26.01.2011, 14:11

    Szkolenie - ABC NEGOCJACJI w Opolu- 07 kwietnia

    Chcesz nauczyć się negocjować? Pracujesz z klientami, masz trudności z uzyskaniem zamierzonych celów w kontaktach z innymi?

    Nie zwlekaj! Przyjdź na to szkolenie - nauczymy Cię jak negocjować i jak nie ulegać sztuczkom negocjacyjnym innych!

    Termin: 07 kwietnia 2011 (czwartek) godz: 14:00 - 20:00 Opole

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doswiadczony handlowiec i negocjator.

    Zajęcia prowadzone w formie warsztatów ( głównie elementy praktyczne)

    Koszt szkolenia: 100 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA!!! Promocyjna cena dla studentów 60 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#ABC-Negocjacji

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214Mirosław Baciński edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 13:01

  • Mirosław Baciński
    Wpis na grupie NYSA w temacie ABC Negocjacji - Opole
    26.01.2011, 14:11

    Szkolenie - ABC NEGOCJACJI w Opolu

    Chcesz nauczyć się negocjować? Pracujesz z klientami, masz trudności z uzyskaniem zamierzonych celów w kontaktach z innymi?

    Nie zwlekaj! Przyjdź na to szkolenie - nauczymy Cię jak negocjować i jak nie ulegać sztuczkom negocjacyjnym innych!

    Termin: 18 luty 2011 (piątek) godz: 10:00 - 16:00 Opole

    Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doswiadczony handlowiec i negocjator.

    Zajęcia prowadzone w formie warsztatów ( głównie elementy praktyczne)

    Koszt szkolenia: 80 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
    UWAGA!!! Promocyjna cena dla studentów 45 zł

    Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#ABC-Negocjacji

    Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

    Kontakt
    http://mb-profeo.pl
    biuro@mb-profeo.pl
    tel.728 990 214

    Zapraszam

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do