Mirosław Antos

projektant/właściciel PROGRESMA ® Brand Consulting and Design/Zakopanedlaciebie.pl

Wypowiedzi

  • Mirosław Antos
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Poczta Polska zmienia logo.
    25.06.2010, 20:54

    Cytując za Gazetą:

    "Innego wyjścia, jak przekonuje Aleksandra Sosnowska, wiceprezes firmy Loża A5 (opracowała projekt zmian), zresztą nie ma. Jeśli, rzecz jasna, operator ma skutecznie konkurować z zagranicznymi pocztami, które do nas przyjdą od 2013 r., kiedy całkowicie zostanie uwolniony rynek. Nowe logo ma pomoc wyróżnić się np. w galeriach handlowych. Bo dziś logo Poczty, jak przekonuje Sosnowska, jest dla potencjalnego klienta trzy razy mniej widoczne niż niemieckiej Deutsche Post, która niemal na pewno wejdzie do Polski."

    Źródło: http://wyborcza.pl/1,75478,8005552,Traby_pocztowe.html...

    Zgadzam się z twierdzeniem Aleksandry Sosnowskiej że zmiana wizerunku Poczty jest/była konieczna w odniesieniu do faktu wejścia na nasz rynek konkurencji o dobrym wizerunku. Jestem przekonany że mając do wyboru dwie placówki, jedną Poczty Polskiej o starym wizerunku a drugiej przykładowo Deutsche Post, to większość z nas wybierze DP choćby dlatego że będzie obsłużony w "dobrym klimacie" miejsca w którym się pojawi. Pomijam aspekt zmiany postawy pracowników Poczty Polskiej. Tutaj zmiana musi nastąpić w nich samych i podejściu do pracy a to już temat do innych rozważań.

    Zatem, to ostatni moment na zmianę wizerunku.

  • Mirosław Antos
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie logo GOK-u w Żukowie
    25.06.2010, 20:30

    Jakie jury takie logo.

  • Mirosław Antos
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Nowy logotyp Naszej Klasy
    25.06.2010, 18:56

    Każdy aby nie powiedzieć że większość, wie co oznacza skrót IBM, HP, ILNY, P&G czy inne nam znane. Jednak jestem przekonany że nikt nie ma bladego pojęcia czym kierowali się prezesi Naszej Klasy zmieniając nazwę na nikomu nic nie mówiący skrót NK. Uważam że do porównania NK do Facebooka jest jeszcze daleka droga. Każdy oczywiście ma prawo myśleć że jego firma jest prawie jak przykładowo Microsoft czy Apple, jednak pozostaje zawsze to "prawie".

    Jest jeszcze jedna równica pomiędzy NK a Facebook. Otóż wspomniany Facebook nie skraca swojej nazwy na stronie do postaci inicjału "F" jaki stosuje w ikonkach, ale podaje pełną nazwę. Inicjały pozostawia jedynie w ikonkach.

    Jeśli zarząd Naszej Klasy i ich menadżerowie sądzą że skrót NK jest znany poza granicami Polski w takim samym stopniu jak globalna znajomość logo czy nazwy Facebook, to są w błędzie. Ale wiara czyni cuda. Niemniej jednak dla mnie nowe logo NK jest czymś co bardziej przypomina wyrwaną część z logotypu niż sam znak.

  • Mirosław Antos
    Wpis na grupie eHealth w temacie Produkcja dla farmacji [czysty co-packing] w Damco
    18.06.2010, 10:12

    Mirku, popieram apel o kasację wpisu Pani Agnieszki.

  • Mirosław Antos
    Wpis na grupie PIN UP w temacie Dlaczego podoba Wam się pin up?
    17.06.2010, 20:23

    Milena Gołda:
    Cudowne kobiety bez kompleksów!
    Tak, tak, tak. Dokładnie tak.

  • Mirosław Antos
    Wpis na grupie PIN UP w temacie Dlaczego podoba Wam się pin up?
    17.06.2010, 20:22

    Kinga Wodzyńska:
    U mnie wszystko zaczęło się od Betty Page i Dity Von Teese. Mogłam na ich zdjęcia patrzeć godzinami!
    Pi-up jest dla mnie swego rodzaju wzorem "wyglądu", i tak, jak napisał Tomasz - elegancji i wyrafinowanego erotyzmu. :)

    Zgadzam się z tymi słowami o elegancji i wyrafinowanym stylu które sprawiają że kobieta wzbudza sobą pożądanie a zarazem poczucie że piękno i subtelność jest jej bliska.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do