Umiejętności
Blogger
Comarch Optima - program do obsługi małych i średnich firm
media społecznościowe
IBM Lotus Notes
Komunikacja w Social Media
SAP Logon
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji
kompleksowa organizacja pracy sekretariatu (archiwizacja i segregacja oraz nadzór nad obiegiem dokumentów),
przygotowywanie różnego rodzaju dokumentacji zleconych przez Dyrektora Zakładu,
organizacja podróży służbowych,
komunikacja z pracownikami krajowymi oraz zagranicznymi firmy,
obsługa i koordynowanie spotkań, imprez, targów,
przygotowywanie prezentacji, pisanie artykułów do gazetek wydawanych przez centralę firmy,
nadzór nad mieniem powierzonym pracownikom (przekazywanie, sporządzanie protokołów),
współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura.
przygotowywanie różnego rodzaju dokumentacji zleconych przez Dyrektora Zakładu,
organizacja podróży służbowych,
komunikacja z pracownikami krajowymi oraz zagranicznymi firmy,
obsługa i koordynowanie spotkań, imprez, targów,
przygotowywanie prezentacji, pisanie artykułów do gazetek wydawanych przez centralę firmy,
nadzór nad mieniem powierzonym pracownikom (przekazywanie, sporządzanie protokołów),
współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura.
Asystentka ds. Administracji i Księgowości
zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej biura,
wsparcie przy organizacji i obsłudze szkoleń oraz wydarzeń firmowych,
organizacja podróży służbowych pracowników i wizyt gości,
HR/ prowadzenie dokumentacji pracowniczej (urlopy, czas pracy, BHP, badania lekarskie, teczki pracownicze) oraz umów zleceń,
prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z flotą samochodową,
wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,
księgowanie wyciągów bankowych i faktur w systemie SAP,
prowadzenie i księgowanie gotówkowej kasy podręcznej,
działania marketingowe, prowadzenie strony firmy na portalu branżowym,
wsparcie w organizacji eventów,
wsparcie bieżącej pracy działu księgowości.
wsparcie przy organizacji i obsłudze szkoleń oraz wydarzeń firmowych,
organizacja podróży służbowych pracowników i wizyt gości,
HR/ prowadzenie dokumentacji pracowniczej (urlopy, czas pracy, BHP, badania lekarskie, teczki pracownicze) oraz umów zleceń,
prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z flotą samochodową,
wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,
księgowanie wyciągów bankowych i faktur w systemie SAP,
prowadzenie i księgowanie gotówkowej kasy podręcznej,
działania marketingowe, prowadzenie strony firmy na portalu branżowym,
wsparcie w organizacji eventów,
wsparcie bieżącej pracy działu księgowości.
Asystentka Działu Handlowego
obsługa i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
koordynowanie właściwego obiegu dokumentacji oraz przepływu informacji,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
zakupy oraz współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
działania marketingowe, przygotowywanie projektów i zestawień,
współdziałanie przy organizacji wystąpień firmy na targach,
współpraca z działem księgowości, wprowadzanie i opisywanie faktur,
kadry, rozliczanie wydatków pracowników oraz delegacji krajowych i zagranicznych, ubezpieczenia grupowe, zwolnienia lekarskie, urlopy
bieżące wsparcie działu handlowego,
kontakty z klientami i dostawcami w języku polskim i angielskim,
obsługa e-maila firmowego oraz telefoniczna sekretariatu.
koordynowanie właściwego obiegu dokumentacji oraz przepływu informacji,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
zakupy oraz współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
działania marketingowe, przygotowywanie projektów i zestawień,
współdziałanie przy organizacji wystąpień firmy na targach,
współpraca z działem księgowości, wprowadzanie i opisywanie faktur,
kadry, rozliczanie wydatków pracowników oraz delegacji krajowych i zagranicznych, ubezpieczenia grupowe, zwolnienia lekarskie, urlopy
bieżące wsparcie działu handlowego,
kontakty z klientami i dostawcami w języku polskim i angielskim,
obsługa e-maila firmowego oraz telefoniczna sekretariatu.
Asystentka Biura Regionu Zachodniego
obsługa i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
koordynowanie właściwego obiegu dokumentacji oraz przepływu informacji,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
rejestracja i archiwizacja dokumentów,
organizacja krajowych spotkań biznesowych, zarządzanie kalendarzem spotkań handlowców,
rozliczanie i opisywanie faktur,
nadzór nad zamówieniami,
wsparcie asystenckie dyrektora oddziału, administracyjne i organizacyjne pracowników w realizacji bieżących projektów,
przygotowywanie raportów i zestawień dla działu księgowości,
wsparcie w organizacji rekrutacji,
obsługa e-maila firmowego oraz telefoniczna sekretariatu.
koordynowanie właściwego obiegu dokumentacji oraz przepływu informacji,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
rejestracja i archiwizacja dokumentów,
organizacja krajowych spotkań biznesowych, zarządzanie kalendarzem spotkań handlowców,
rozliczanie i opisywanie faktur,
nadzór nad zamówieniami,
wsparcie asystenckie dyrektora oddziału, administracyjne i organizacyjne pracowników w realizacji bieżących projektów,
przygotowywanie raportów i zestawień dla działu księgowości,
wsparcie w organizacji rekrutacji,
obsługa e-maila firmowego oraz telefoniczna sekretariatu.
wystawiono
Cechujące ją sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność były zawsze gwarancją rzetelnie wykonanej pracy. Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego reagowania w sytuacjach stresowych, Pani Mirosława z powodzeniem pełniła powierzone jej funkcje. Duża samodzielność w realizacji działań czynią Panią Mirosławę idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pani Mirosława stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami, jak i współpracownikami.
wystawiono
Mirkę cechuje bardzo duże zaangażowanie w powierzone obowiązki zawodowe.
Niezależnie od zajmowanego stanowiska potrafi rozwijać swoje kompetencje i szuka wyzwań. Jest osobą bardzo zdyscyplinowaną i z dużym potencjałem do rozwoju zawodowego.
Taki pracownik jest bardzo poszukiwany na rynku pracy! Rekomenduję Mirkę każdemu pracodawcy.
Niezależnie od zajmowanego stanowiska potrafi rozwijać swoje kompetencje i szuka wyzwań. Jest osobą bardzo zdyscyplinowaną i z dużym potencjałem do rozwoju zawodowego.
Taki pracownik jest bardzo poszukiwany na rynku pracy! Rekomenduję Mirkę każdemu pracodawcy.
przełożony
wystawiono
Najwyższy poziom profesjonalizmu. Świetnie zorganizowana, kreatywna i przebojowa. Potrafi załatwić z każdym wszystko. Polecam! :)
Szkolenia i kursy
uprawnienia Auditora Wewnętrznego systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności wg
ISO 22000 oraz Systemu HACCP
ISO 22000 oraz Systemu HACCP
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
film, pływanie
Inne
Umiejętności:
- biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługa
sprzętów biurowych
- obsługa programu SAP
- obsługa programu Comarch ERP Optima
- obsługa programu Insoft CRM / WorkFlow
- aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna
- prawo jazdy kat. B i własne auto
- doskonała umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetów
- samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu i dynamika w działaniu
- odpowiedzialność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
- wysoka kultura osobista i dyskrecja, nienaganna prezencja
- komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługa
sprzętów biurowych
- obsługa programu SAP
- obsługa programu Comarch ERP Optima
- obsługa programu Insoft CRM / WorkFlow
- aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna
- prawo jazdy kat. B i własne auto
- doskonała umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetów
- samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu i dynamika w działaniu
- odpowiedzialność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
- wysoka kultura osobista i dyskrecja, nienaganna prezencja
- komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne