Miriam Shaded
abeoNET SA
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Partner Biznesowy
Opracowanie koncepcji wizualnej firmy, koncepcji sprzedaży, procesów biznesowych w Spółce.
Zarządzanie ryzykiem w Spółce.
Ustalenie polityki handlowej.
Nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z funkcją CRM oraz marketingu handlowego.
Nadzór nad realizacją umów.
Bezpośrednia współpraca z Prezesem Zarządu, Inwestorami
i dziennikarzami.
Zarządzanie ryzykiem w Spółce.
Ustalenie polityki handlowej.
Nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z funkcją CRM oraz marketingu handlowego.
Nadzór nad realizacją umów.
Bezpośrednia współpraca z Prezesem Zarządu, Inwestorami
i dziennikarzami.
Specjalista w Biurze Polityki Personalnej i Administracji
Porządkowanie i usprawnianie działania Biura poprzez tworzenie regulaminów i instrukcji w tym: Regulaminu używania samochodów służbowych i samochodów prywatnych do celów służbowych, Regulaminu ruchomego czasu pracy, Instrukcji użyczania służbowych telefonów komórkowych oraz udział w tworzeniu Instrukcji Obiegu Dokumentów.
Nadzór nad Kancelarią Spółki i Zastępowanie Kierownika Działu.
Koordynacja i prowadzenie spraw administracyjnych.
Wdrożenie programu do zarządzania flotą samochodową.
Nadzór nad Kancelarią Spółki i Zastępowanie Kierownika Działu.
Koordynacja i prowadzenie spraw administracyjnych.
Wdrożenie programu do zarządzania flotą samochodową.
Inspektor w Biurze Restrukturyzacji
Współpraca z firmą Ernst & Young podczas projektu Evolution – analiza stanu obecnego i wprowadzenie zmian w zakresie procesów podstawowych i wspierających oraz struktury organizacyjnej (model procesowy spółki).
Analiza rynku pod względem kart flotowych i Corporate Social Responsibility.
Bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Biura.
Analiza rynku pod względem kart flotowych i Corporate Social Responsibility.
Bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Biura.
Inspektor w Biurze Zarządu
Wdrożenie zasad i instrukcji porządkujących i optymalizujących działanie Kancelarii Spółki.
Prowadzenie Kancelarii Spółki (odpowiedzialność za 15 tys. dokumentów miesięcznie).
Protokołowanie posiedzeń Rady Dyrektorów.
Udział w Komisjach przetargowych w roli sekretarza i członka (wybór doradcy w zakresie wdrożenia Polityki Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz wybór doradcy w zakresie pozyskiwania środków unijnych dla Spółki).
Prowadzenie Kancelarii Spółki (odpowiedzialność za 15 tys. dokumentów miesięcznie).
Protokołowanie posiedzeń Rady Dyrektorów.
Udział w Komisjach przetargowych w roli sekretarza i członka (wybór doradcy w zakresie wdrożenia Polityki Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz wybór doradcy w zakresie pozyskiwania środków unijnych dla Spółki).
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe