Mirek Usidus

Head of Communications, Media Policy Coordinator, redaktor naczelny m.technik Web Everythinger at iEM
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analityka blogowanie rozwój marki CMS Zarzad Wspólnoty Tworzenie treści zarządzanie treścią Content Marketing Content Strategy Copywriting Digital Marketing media eletroniczne Strategia cyfrowa Redagowanie rekacja Facebook Google Analytics Architektura informacji Projektowanie interakcji Dziennikarstwo Strategia marketingowa relacje z mediami nowe media Dziennikarstwo Online Marketing internetowy Online Reputation Management Public Relations Badania SEM SEO Pisanie tekstów SEO SMO Social Marketing Social Media Social Media Marketing Social Networking Twitter User Experience Marketing wirusowy Web 2.0 Web Analytics Web Content Management Zarządzanie projektami internetowymi Wordpress Pisanie YouTube social media monitoring Content creation Online Communities

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
dobry
chiński
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dziennikarz
m.technik
Przedsiębiorca w obszarze social media. Trener nowych mediów.
AVT Korporacja Sp. z o.o.
Red. Nacz.
Dziennikarz, główny autor, następnie redaktor naczelny najlepszego polskiego czasopisma o tematyczne techniczno-naukowej "Młody Technik"
Logo
Przedsiębiorca - social media - obsługa firm - konsultacje - projekty
iEM
I to jeszcze jakie
Logo
Owner
iEM - Social Media
Social Media Marketing ; Content Marketing ; Custom Publishing ; Internet ; Blogs
Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie
Koordynator Mediów
Komunikacja, PR, Media
Logo
redaktor naczelny w Blomedia,
Blomedia, iEM
* Redaktor naczelny sieci blogów Blomedia Ltd.;
Agito S.A
Redaktor naczelny, szef zespołu kontentowego
Zarządzanie stroną kontentową, prezentacyjną oraz architekturą informacyjną największego polskiego portalu e-commerce
Interaktywnie.com
Freelance journalist
In depth articles on social media and technology world
Telewizja Polska S.A.
starszy specjalista w dzidzinie rozwiązań społecznościowych i web2.0
Social-networking w nowatorskim projekcie portalu wideo TVP.
Telewizja Polska S.A.
Senior Internet specialist at the iTVP
Brand development, web site traffic management. Web site UI and AI estimation & develeopment. Developed brand strategy.
Logo
Konsultant, manager projektów internetowych
Orkla Press Polska / Media Regionalne
Zarządzanie projektami internetowymi. Kreacja społecznościowego serwisu prasowego. Audyt projektów internetowych
Logo
redaktor serwisu internetowego Rzeczpospolita Online
Rzeczpospolita
Redagowanie serwisu internetowego jednego z największych polskich dzienników.
Logo
Dziennikarz, redaktor
Rzeczpospolita
Dziennikarz w Dziale Politycznym "Rzeczpospolitej". Redaktor sekcji "Media - Biznes Reklama"

Edukacja

Logo
Communication, Online Journalism,, studia podyplomowe
University of Miami
Logo
Socjologia - religioznawstwo (nieukończone), studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo, Nauki polityczne, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Zainteresowania

social media, social marketing, content developement web applications, blogging, Information Architecture, social networking, usability research, photography, professional networking, international travel, cooking, bike riding

Grupy

166 wszystkich wypowiedzi
42 plusy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencja POWER - Event Incentive Conference Sport
Agencja POWER - Event Incentive Conference Sport
Event, Incentice, Conference, Sport - Agencja Power http://agencjapower.pl http://www.powersport.pl
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
Autka
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Content Marketing
Content Marketing
If You’re Not Content Marketing You’re Not Marketing
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Dziennikarze,graficy, fotograficy - freelancerzy
Dziennikarze,graficy, fotograficy - freelancerzy
Dla wszystkich freelancerów - od tych bezrobotnych, do tych nie wyrabiających się z pracą.
eprzewodnicy
eprzewodnicy
Grupa zrzeszająca pilotów, przewodników, instruktorów, ratowników, wychowawców kolonijnych