Miłosz Wójcik
Appchance.com - aplikacje na smartfony i tablety multimedialne (Androis, iOS, Windows, BlackBerry)
Wypowiedzi
-
Cześć,
Kilka dni temu wystartowało Tirli - komunikator oparty na lokalizacji użytkowników.
Chciałbym zaprosić Was do testowania i zachęcić do dzielenia się swoimi uwagami.
Bardzo zależy nam na Waszych opiniach!
Tirli - rozmawiaj z ludźmi w
pobliżu
Tirli to komunikator, który
pozwala Ci być na bieżąco z wydarzeniami w Twojej okolicy.
Oto kilka porad, jak z niego korzystać:
- W ustawieniach wybierz promień, w jakim Tirli wyszuka wiadomości
i użytkowników.
- Używaj Tablicy lub Mapy by informować oraz zdobywać informacje
od ludzi, którzy są w pobliżu.
- Na liście użytkowników widoczne są osoby, które są on-line.
Możesz rozpocząć z nimi rozmowę
prywatną. Dopiero wystartowaliśmy i czasami może nie być tu
zbyt wielu aktywnych użytkowników.
Bawcie się dobrze! -
Cześć,
Kilka dni temu wystartowało Tirli - komunikator oparty na lokalizacji użytkowników.
Chciałbym zaprosić Was do testowania i zachęcić do dzielenia się swoimi uwagami.
Bardzo zależy nam na Waszych opiniach!
Tirli - rozmawiaj z ludźmi w
pobliżu
Tirli to komunikator, który
pozwala Ci być na bieżąco z wydarzeniami w Twojej okolicy.
Oto kilka porad, jak z niego korzystać:
- W ustawieniach wybierz promień, w jakim Tirli wyszuka wiadomości
i użytkowników.
- Używaj Tablicy lub Mapy by informować oraz zdobywać informacje
od ludzi, którzy są w pobliżu.
- Na liście użytkowników widoczne są osoby, które są on-line.
Możesz rozpocząć z nimi rozmowę
prywatną. Dopiero wystartowaliśmy i czasami może nie być tu
zbyt wielu aktywnych użytkowników.
Bawcie się dobrze! -
Tirli - rozmawiaj z ludźmi w pobliżu
Tirli to komunikator, który pozwala Ci być na bieżąco z wydarzeniami w Twojej okolicy.
Oto kilka porad, jak z niego korzystać:
- W ustawieniach wybierz promień, w jakim Tirli wyszuka wiadomości i użytkowników.
- Używaj Tablicy lub Mapy by informować oraz zdobywać informacje od ludzi, którzy są w pobliżu.
- Na liście użytkowników widoczne są osoby, które są on-line. Możesz rozpocząć z nimi rozmowę
prywatną. Dopiero wystartowaliśmy i czasami może nie być tu zbyt wielu aktywnych użytkowników.
Bawcie się dobrze!Miłosz Wójcik edytował(a) ten post dnia 09.02.12 o godzinie 12:40 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Samsung Galaxy S I9000
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Google Android
-
Witam,
Poszukuję PHPowca do globalnego projektu mobilnego.
Więcej informacji pod adresem:
http://www.appchance.com/career
Pozdrawiam,
Miłosz Wójcik -
Gdybyście mogli poprawić pewne elementy procesu sprzedaży oraz przepływ informacji w zespole sprzedażowym, co chcielibyście usprawnić?
Wykorzystanie smartfonów i tabletów niesie ze sobą wiele możliwości, a my chcielibyśmy odpowiedzieć na realne potrzeby rynku, dlatego pytam Was o zdanie.
Pozdrawiam,
Miłosz Wójcik -
Witam,
W firmie Appchance zajmujemy się projektowaniem oraz budową aplikacji mobilnych na smartphone'y i tablety multimedialne.
Obecnie przygotowujemy aplikację, która znacznie usprawni zarządzanie procesem sprzedaży. Mamy za sobą dziesiątki godzin konsultacji ze sprzedawcami, kierownikami i dyrektorami sprzedaży, dzięki czemu nasz projekt zdaje się odpowiadać na potrzeby rynku.
Jeżeli są Państwo zainteresowani szczegółami naszej oferty, proszę o kontakt.Miłosz Wójcik edytował(a) ten post dnia 02.10.11 o godzinie 23:44 -
Witam,
Jeśli szukasz programistów, którzy tworzą:
Aplikacje mobilne:
- Android
- iPhone
- Windows Phone
- Windows Mobile
- Java ME
- na tablety (z systemem Android, iOS)
Aplikacje internetowe:
- strony internetowe na urządzenia mobilne
- strony internetowe tworzone na potrzeby integracji z aplikacjami mobilnymi (udostępniające funkcje aplikacji mobilnych poprzez przeglądarkę www)
- serwisy internetowe
- integracja systemów
- aplikacje na facebooka
Pisz na:
milosz.wojcik@gmail.com -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Samsung Galaxy S I9000
-
Hubert Tatarkiewicz:
Miłoszu, skąd takie parcie na szczegóły? Gdybyśmy wiedzieli, siedzielibyśmy teraz na Seszelach.
Nie tyle na Szczegóły, ile na "kejsy" - moim zdaniem byłoby ciekawiej :) -
Krzysztof S.:
Miłosz Wójcik:
Jaka reklama jest - Waszym zdaniem - skuteczniejsza: ...
Co jest smaczniejsze? Ogórkowa, czy schabowy?
Jaki kolor jest ładniejszy? Żółty, czy zielony?
Najlepszą odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest - "to zależy"
Myślę, że każdy, kto zajmuje się marketingiem zna ten truizm.
Ciekawiej byłoby, gdybyś rozwinął swoją wypowiedź i napisał od czego zależy... -
Stawiając kreatywność w opozycji do skuteczności miałem zamiar wywołać dyskusję. Co prawda wypowiedziało się wiele osób, ale nikt nie poparł swoich osobistych opinii konkretnymi przykładami.
Pomysł na dyskusję zrodził się z zastanowienia nad praktyką organizowania oddzielnych konkursów na reklamę "skuteczną" oraz reklamę "efektywną". -
Radosław Kuleszewicz:
Miłosz Wójcik:
Jaka reklama jest - Waszym zdaniem - skuteczniejsza:
Skuteczniejsza? A jaki skutek chcemy osiągnąć?
Powiedzmy, że mamy dwóch klientów: A i B.
Cel stawiany przez klienta A brzmi: zwiększenie sprzedaży o 200 procent, natomiast klient B nie jest tak konkretny i mówi, że chce kilkukrotnie zwiększyć rozpoznawalność marki.
Czy uważasz, że celem klienta B jest samo zwiększenie rozpoznawalności marki? Ja sądzę, że nie jest to cel sam w sobie, a klient tak naprawdę dąży do tego by więcej sprzedawać bo na "lajkach" nikt nie zarabia...
Zatem -IMHO - celem ostatecznym zawsze będzie sprzedaż. -
Tobiasz Jaskuła:
Miłosz Wójcik:
Ten spór pewnie nigdy nie zostanie rozstrzygnięty, ponieważ reklama zabawna i inteligentna działa wizerunkowo, co także jest korzystne dla marki,nawet wtedy, gdy nie sprzedaje.
Hmmm, a sprzedaż jest jedyną miarą efektywności? Zmiana wizerunku, nowe pozycjonowanie, itp. również może być celem kampanii.
Jak napisałem,reklama wizerunkowa także może być korzystna dla marki, więc nie tylko sprzedaż jest miarą efektywności.
Środki powinny być determinowane przez cel, a ten najczęściej brzmi: zwiększenie udziału w rynku X. -
Marek Zmysłowski:
Nierostrzygnięty spór między Ogilvym i Leo Burnettem :)
Ten spór pewnie nigdy nie zostanie rozstrzygnięty, ponieważ reklama zabawna i inteligentna działa wizerunkowo, co także jest korzystne dla marki,nawet wtedy, gdy nie sprzedaje.
Co wolisz dla Mementis? Zakładam, że jedno i drugie :) -
Jaka reklama jest - Waszym zdaniem - skuteczniejsza: niesztampowa,kreatywna i zabawna (w stylu reklam Plus GSM i Żubra) czy standardowa, mówiąca o cechach produktu?
Jak wiadomo kreatywność nie zawsze sprzedaje. Czy istnieje zatem konieczność wyboru pomiędzy kreatywnością a efektywnością? Jeżeli nie, to jakie czynniki determinują sukces reklam uznawanych za wysoce kreatywne?
Mam swoje zdanie, ale chętnie poznam Wasze opinie.
Pozdrawiam,
Miłosz -
Szukam człowieka, który - poza tym, że potrafi programować aplikacje na Androida - jest kreatywny i ma biznesowe zacięcie.
Jestem autorem projektu mobilnego, do rozwoju którego poszukuję nie tylko wykonawcy, ale wspólnika, który pokieruje przedsięwzięciem od strony technologicznej. Poza satysfakcjonującym wynagrodzeniem proponuję spore udziały.
Posiadam szerokie kontakty wśród inwestorów i wstępne rozmowy z niektórymi z nich mam już za sobą. Uzyskanie finansowania nie będzie problemem. Zależy mi jednak za wyższej wycenie, która wynikać będzie m.in. z posiadania dobrego zespołu.
Jeżeli chcesz pracować po swojemu i do pracy przychodzić "w klapkach", zapraszam do kontaktu.
milosz.wojcik@gmail.com
Pozdrawiam,
Miłosz -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pokolenie Y
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pokolenie Y