Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Deskside Support Engineer
- Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych Philip Morris Polska (2000+ użytkowników w krakowskiej lokalizacji, międzynarodowe środowisko) zgodnie z praktykami ITIL v3 w ramach serwisów obejmujących: systemy komputerowe użytkowników końcowych, drukowanie/skanowanie, telefonia IP i analogowa, systemy konferencyjne, aplikacje mailowe, urządzenia przenośne.
- Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz oprogramowania (środowisko MS Windows XP/7, Active Directory)
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem (podstawowa diagnostyka, drobne naprawy, przekazanie i odbiór z serwisu) i oprogramowaniem (troubleshooting, testowanie i implementacja rozwiązań, proaktywne zapobieganie incydentom).
- Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz oprogramowania (środowisko MS Windows XP/7, Active Directory)
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem (podstawowa diagnostyka, drobne naprawy, przekazanie i odbiór z serwisu) i oprogramowaniem (troubleshooting, testowanie i implementacja rozwiązań, proaktywne zapobieganie incydentom).
Serwisant
- instalowanie i konfigurowanie sal szkoleniowych (dopasowywanie systemów komputerowych do konkretnych aplikacji, analizowanie możliwości współpracy różnych komponentów systemów komputerowych, instalowanie i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows/Linux/Solaris oraz niezbędnych aplikacji)
- opieka nad sprzętem i zapewnienie działania infrastruktury IT (instalowanie oprogramowania, usuwanie drobnych usterek, doradztwo w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania, nadzorowanie i samodzielne instalowanie sprzętu komputerowego w ośrodku)
- bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych w ośrodku
- administrowanie siecią i serwerami lokalnymi (zarządzanie środowiskiem domenowym, serwerami plików, serwerami wirtualnymi, monitorowanie funkcjonowania systemu informatycznego)
- opieka nad sprzętem i zapewnienie działania infrastruktury IT (instalowanie oprogramowania, usuwanie drobnych usterek, doradztwo w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania, nadzorowanie i samodzielne instalowanie sprzętu komputerowego w ośrodku)
- bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych w ośrodku
- administrowanie siecią i serwerami lokalnymi (zarządzanie środowiskiem domenowym, serwerami plików, serwerami wirtualnymi, monitorowanie funkcjonowania systemu informatycznego)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Biznes w Krakowie
Grupa dla osób które prowadzą bądź chcą prowadzić biznes w Krakowie i szukają kontaktów oraz informacji o ciekawych spotkaniach w naszym mieście.
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Microsoft
Microsoft i wszystko co z nim związane : Licencjonowanie, Certyfikacje/Szkolenia, wiadomości ze świata etc.
Pińczów
Pińczów to przepiękne miasto położone w Dolinie Nidy. Jego historia sięga XIVw. Zapraszam wszystkie osoby związane z Pińczowiem jak również sympatyków serwisu pinczow.com