Miłosz Siemiński

IS Technical Analyst @ Philip Morris International
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Stefanini
Deskside Support Engineer
- Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych Philip Morris Polska (2000+ użytkowników w krakowskiej lokalizacji, międzynarodowe środowisko) zgodnie z praktykami ITIL v3 w ramach serwisów obejmujących: systemy komputerowe użytkowników końcowych, drukowanie/skanowanie, telefonia IP i analogowa, systemy konferencyjne, aplikacje mailowe, urządzenia przenośne.
- Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz oprogramowania (środowisko MS Windows XP/7, Active Directory)
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem (podstawowa diagnostyka, drobne naprawy, przekazanie i odbiór z serwisu) i oprogramowaniem (troubleshooting, testowanie i implementacja rozwiązań, proaktywne zapobieganie incydentom).
Altkom Akademia S.A.
Serwisant
- instalowanie i konfigurowanie sal szkoleniowych (dopasowywanie systemów komputerowych do konkretnych aplikacji, analizowanie możliwości współpracy różnych komponentów systemów komputerowych, instalowanie i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows/Linux/Solaris oraz niezbędnych aplikacji)
- opieka nad sprzętem i zapewnienie działania infrastruktury IT (instalowanie oprogramowania, usuwanie drobnych usterek, doradztwo w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania, nadzorowanie i samodzielne instalowanie sprzętu komputerowego w ośrodku)
- bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych w ośrodku
- administrowanie siecią i serwerami lokalnymi (zarządzanie środowiskiem domenowym, serwerami plików, serwerami wirtualnymi, monitorowanie funkcjonowania systemu informatycznego)

Edukacja

Logo
elektrotechnika, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
AGH w Krakowie
AGH w Krakowie
Najlepsza uczelnia techniczna w Polsce.
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera. A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Biznes w Krakowie
Biznes w Krakowie
Grupa dla osób które prowadzą bądź chcą prowadzić biznes w Krakowie i szukają kontaktów oraz informacji o ciekawych spotkaniach w naszym mieście.
Certyfikaty IT
Certyfikaty IT
Jakie certyfikaty warto zrobić w branży IT.
IT Crowd
IT Crowd
Grupa Specjalistów IT w zakresie Service Desk, Help Desk.
IT Professionals
IT Professionals
Zapraszamy do kontaktu specjalistów IT poszukujących pracy: www.rekruter.IT
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
MCP
MCP
Posiadacze różnych certyfikatów Microsoft począwszy od MCP (Microsoft Certified Professional).
Microsoft
Microsoft
Microsoft i wszystko co z nim związane : Licencjonowanie, Certyfikacje/Szkolenia, wiadomości ze świata etc.
Pińczów
Pińczów
Pińczów to przepiękne miasto położone w Dolinie Nidy. Jego historia sięga XIVw. Zapraszam wszystkie osoby związane z Pińczowiem jak również sympatyków serwisu pinczow.com