Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu
organizacja i promocja imprez targowych oraz realizacja powiązanych z nimi projektów wydawniczych i internetowych.
działania marketingowe:
wsparcie działu handlowego w negocjacjach z kluczowymi klientami
opracowanie i realizacja projektów specjalnych (np. konkurs z wygraną w postaci samochodu ufundowanego przez firmę Fiat oraz mieszkania ufundowanego przez Marvipol Development)
zarządzanie działem marketingu przy planowaniu i kompleksowej realizacji kampanii reklamowych ATL i BTL
planowanie budżetu i odpowiedzialność za wynik finansowy
działania public relations:
- organizacja programów radiowych i telewizyjnych tematycznie związanych z targami (Radio PIN, Radio TOK FM, TVP3)
- reprezentowanie firmy w środowisku medialnym (wywiady prasowe, uroczystości otwarcia imprez, relacje radiowe i telewizyjne)
- sporządzanie zapowiedzi i relacji prasowych z targów
- realizacja projektów badawczych o tematyce związanej z targami dla celów public relations
działania marketingowe:
wsparcie działu handlowego w negocjacjach z kluczowymi klientami
opracowanie i realizacja projektów specjalnych (np. konkurs z wygraną w postaci samochodu ufundowanego przez firmę Fiat oraz mieszkania ufundowanego przez Marvipol Development)
zarządzanie działem marketingu przy planowaniu i kompleksowej realizacji kampanii reklamowych ATL i BTL
planowanie budżetu i odpowiedzialność za wynik finansowy
działania public relations:
- organizacja programów radiowych i telewizyjnych tematycznie związanych z targami (Radio PIN, Radio TOK FM, TVP3)
- reprezentowanie firmy w środowisku medialnym (wywiady prasowe, uroczystości otwarcia imprez, relacje radiowe i telewizyjne)
- sporządzanie zapowiedzi i relacji prasowych z targów
- realizacja projektów badawczych o tematyce związanej z targami dla celów public relations
Marketing & Public Relations Manager
UNIKAT Promocja Media
Kompleksowa organizacja imprez B2B oraz masowych - targów oraz konferencji dla branży nieruchomości i finansów
zarządzanie działem marketingu przy planowaniu i realizacji kampanii reklamowych ATL i BTL
działania public relations: organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, sporządzanie zapowiedzi i relacji prasowych z imprez, stałe reprezentowanie firmy w środowisku medialnym (wywiady prasowe oraz radiowe i telewizyjne relacje z imprez),
organizacja imprez promocyjnych (bankiety, pokazy mody, pokazy taneczne, etc.)
wspomaganie działu handlowego w negocjacjach z kluczowymi klientami
planowanie budżetu i odpowiedzialność za wynik finansowy imprezy
dodatkowo: UNILOG
Firma działająca w ramach UNIKAT Promocja Media, zajmująca się organizacją szkoleń.
zakres obowiązków:
kompleksowa organizacja szkoleń z zakresu logistyki (współpraca z wykładowcami, opracowanie materiałów dydaktycznych, zapewnienie bazy hotelowej i cateringu, etc.)
nadzór nad działem handlowym i odpowiedzialność za finansowy wynik szkoleń
zarządzanie działem marketingu przy planowaniu i realizacji kampanii reklamowych ATL i BTL
działania public relations: organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, sporządzanie zapowiedzi i relacji prasowych z imprez, stałe reprezentowanie firmy w środowisku medialnym (wywiady prasowe oraz radiowe i telewizyjne relacje z imprez),
organizacja imprez promocyjnych (bankiety, pokazy mody, pokazy taneczne, etc.)
wspomaganie działu handlowego w negocjacjach z kluczowymi klientami
planowanie budżetu i odpowiedzialność za wynik finansowy imprezy
dodatkowo: UNILOG
Firma działająca w ramach UNIKAT Promocja Media, zajmująca się organizacją szkoleń.
zakres obowiązków:
kompleksowa organizacja szkoleń z zakresu logistyki (współpraca z wykładowcami, opracowanie materiałów dydaktycznych, zapewnienie bazy hotelowej i cateringu, etc.)
nadzór nad działem handlowym i odpowiedzialność za finansowy wynik szkoleń
In-company Courses Co-ordinator
WARSAW STUDY CENTRE
pozyskiwanie klientów instytucjonalnych
kompleksowy nadzór nad realizacją kontraktów (rekrutacja kadry nauczycielskiej, opracowanie materiałów dydaktycznych, sporządzanie raportów z wyników szkolenia)
planowanie i realizacja kampanii reklamowych firmy oraz dbałość o public relations
kompleksowy nadzór nad realizacją kontraktów (rekrutacja kadry nauczycielskiej, opracowanie materiałów dydaktycznych, sporządzanie raportów z wyników szkolenia)
planowanie i realizacja kampanii reklamowych firmy oraz dbałość o public relations
Szkolenia i kursy
Kurs pisania scenariuszy w Warszawskiej Szkole Filmowej,
„Obsługa klienta dla menedżerów”,
„Efektywne techniki sprzedaży”
„Retoryka i autoprezentacja medialna”,
„Tworzenie komunikatów medialnych”,
„Tworzenie planu marketingowego”,
„Sondaż opinii publicznej – metody i praktyka”,
„Zarządzanie projektami”
„Obsługa klienta dla menedżerów”,
„Efektywne techniki sprzedaży”
„Retoryka i autoprezentacja medialna”,
„Tworzenie komunikatów medialnych”,
„Tworzenie planu marketingowego”,
„Sondaż opinii publicznej – metody i praktyka”,
„Zarządzanie projektami”
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
pisanie piosenek i opowiadań, literatura sf, psychologiczne aspekty reklamy
Organizacje
-
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ARAM
Grupa firmy ARAM zajmującej sie projektowaniem i budową multimedialnych scenografii na eventy, gale, koncerty i programy tv oraz obsługą imprez i wypożyczaniem sprzętu.
"Bogata Kobieta" Ponieważ nie znoszę, gdy ktoś mi mówi, co mam robić!
Grupa dla tych Kobiet, ktore juz sa, albo maja plan byc BOGATA KOBIETA. Dla ich Partnerow zyciowych rowniez:)
CASTING
Informacje o castingach do filmów, spektakli, reklam, teledysków i zespołów muzycznych i tanecznych
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.