Milena Lechowska

menedżer ds. logistyki i obsługi klienta
Goleniów, zachodniopomorskie

Umiejętności

Adobe Acrobat AutoCAD MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik ds. Logistyki i Obsługi klienta
Andreae Team
Zarządzanie:
 koordynuję bieżące administrowanie pracą biura oraz 3-osobowym działem obsługi klienta, logistyki i zakupów;
 kompleksowo zarządzam procesami: zamówień, importu, eksportu, zakupów, magazynowania oraz transportu;
Działania operacyjne:
 odpowiadam za kontakt z instytucjami państwowymi, takimi jak Urząd Pracy, UDT, PIP, Urzędy Celne;
 buduję długofalowe relacje z klientami spółki;
 negocjuję kluczowe warunki współpracy z dostawcami firmy;
 współpracuję ściśle z przewoźnikami i operatorami logistycznymi;
 planuję transporty lądowe, morskie i lotnicze;
 przygotowuję projekty inwestycyjne dla firmy;
 rozwiązuję sytuacje kryzysowe;
 dbam o jakość prowadzonej dokumentacji.
Osiągnięcia:
Zbudowałam od podstaw dział logistyczny firmy (implementacja standardów obsługi klienta, wdrożenie procedur logistycznych, rekrutacja pracowników).
Dzięki mojemu bezpośredniemu udziałowi w negocjacjach z globalnym partnerem logistycznym spółka zdobyła kontrakt tańszy o 20%.
Logo
Spacjalista ds. obsługi klienta
Andreae Team SP. z o.o.
COMgraph Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
Zarządzanie:
 koordynowałam pracę magazynu i dystrybucji dla kluczowego klienta z Danii;
Działania operacyjne:
 odpowiadałam za kontakty z Urzędem Celnym;
 współpracowałam z klientem firmy z Danii oraz jego głównym odbiorcą w Polsce, z firmą Oticon;
 organizowałam magazyn oraz sferę logistyczną dla klienta, m.in. stoki produktowe, zamówienia, transporty, dostawy, inwentaryzacje;
 monitorowałam terminowość realizacji zamówień i dostaw;
 organizowałam importy międzynarodowe, m.in. z Chin, Wietnamu.
Osiągnięcia:
Zbudowałam długoterminowe relacje z kluczowym klientem spółki.
Stworzyłam system dystrybucji o gotowości dostawczej na poziomie 48% dla terminów realizacji 0-2 dni.
Zminimalizowałam wskaźnik zamówień opóźnionych w realizacji do poziomu 7% (kwartyl 3 czasu opóźnień wynosił 1 dzień).
Sagra Technology sp. z o.o.
Specjalista ds Projektów Integracji Systemów
 integrowałam systemy IT klienta z rozwiązaniami oferowanymi przez firmę;
 analizowałam potrzeby i oczekiwania klienta w stosunku oferowanych rozwiązań i funkcjonalności;
 przeprowadzałam szkolenia dla klientów z obsługi systemów mobilnej sprzedaży;
 przygotowywałam dokumentację projektową;
Osiągnięcia:
Zrealizowałam 6 godzinnych szkoleń dla klientów.
Aktywnie brałam udział w testach najnowszego produktu Emigo7.
Dunlopillo
Specjalista ds Planowania i rozliczania produkcji
sia Biuro Technologiczne Sp. z o.o.
Specjalista ds Planowania i rozliczania produkcji
 planowałam produkcję z uwzględnieniem łańcucha dostaw, poziomu stoków, możliwości produkcyjnych;
 kontrolowałam poziom realizacji planów produkcyjnych;
 koordynowałam wdrażanie nowych projektów w sferze produkcji;
 współpracowałam z krajowymi i zagranicznymi dostawcami;
Osiągnięcia:
Wdrożyłam nową serię produktów konfekcyjnych dla Boscha.
Logo
Kierownik ds Sprzedaży i Marketingu
Iberdisc
Zarządzanie:
 koordynowałam pracą 5 podległych pracowników;
 byłam odpowiedzialna za procesy w zakresie obsługi klienta, zakupów oraz wstępnego planowania produkcji;
 współuczestniczyłam w tworzeniu polityki cenowej i strategii rozwoju firmy;
Działania operacyjne:
 Przygotowywałam raporty, zestawienia i analizy na potrzeby działu sprzedaży oraz dla centrali w Hiszpanii, m.in. Intrastat, potwierdzanie wolumenu zamówień;
 nadzorowałam terminowość i jakość realizowanych zamówień;
 koordynowałam jakość produkcji, w tym jakość druku płyt i innych materiałów poligraficznych;
 udzielałam wsparcia technicznego dla klientów oraz handlowców w zakresie jakości i specyfikacji produktu;
 przygotowywałam nowe projekty oraz byłam odpowiedzialna za wdrażanie ich do realizacji;
 negocjowałam ceny i warunki współpracy z dostawcami m.in. materiałów poligraficznych;
Osiągnięcia:
Zbudowałam długotrwałe relacje z kluczowym klientem, firmą Polyvox AB, z bardzo wysokim wskaźniekiem zadowolenia z jakości obsługi, potwierdzonym wystawionymi przez niego referencjami.
Brałam udział w bezpośrednich negocjacjach kontaktu z dostawcą materiałów poligraficznych zakończonych uzyskaniem tańszej ceny globalnej o 12%.
Wdrożyłam nową serię produktów ekologicznych na rynki skandynawskie.

Szkolenia i kursy

12.2013 Szkolenie ICT „Microsoft Excel 2010 - efektywne przetwarzanie danych w arkuszu kalkulacyjnym z wykorzystaniem cloud computing – poziom zaawansowany”
04.2012 Kurs Autocad – Projektowanie 2D
20.01.2009 Szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
09.2008 Szkolenie „Wykorzystanie platformy Kodak® InSite™ Prepress w procesie obsługi zadań drukowania”
28.09.2004 Prawo jazdy kat. B;

Edukacja

Logo
Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem dostaw, studia podyplomowe
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

pływanie, fotografia

Grupy

Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.