Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds obsługi klientów
*Kierowanie rozmów telefonicznych w obrębie Pionu
*Weryfikacja kontraktów serwisowych
*Tworzenie wariantowych ofert serwisowych na potrzeby handlowców firmy (oferty cenowe z cen podstawowych producentów)
*Koordynacja pomiędzy inżynierami Pionu (dotyczy praca poza firmą w godzinach pracy)
*Wsparcie edycyjne do tworzenia projektów i dokumentacji
*Przyjmowanie i dysponowanie w zależności od priorytetu zgłoszeń serwisowych pomiędzy dostępnych inżynierów
*Wykonywanie rozliczeń wewnętrznych Pionu
*Prowadzenie dokumentacji rozliczeń Pionu
*Uzupełnianie i weryfikacja zapisów Systemu Jakości ISO wraz z wyliczeniem wskaźników dla procesów z którymi powiązany jest Pion Systemy Komputerowe i Dział Techniczny
*Dokumentowanie planów tygodniowych Pionu
*Przyjmowanie, dysponowanie zleceń z innych działów pomiędzy dostępnych inżynierów
*Weryfikacja kontraktów serwisowych
*Tworzenie wariantowych ofert serwisowych na potrzeby handlowców firmy (oferty cenowe z cen podstawowych producentów)
*Koordynacja pomiędzy inżynierami Pionu (dotyczy praca poza firmą w godzinach pracy)
*Wsparcie edycyjne do tworzenia projektów i dokumentacji
*Przyjmowanie i dysponowanie w zależności od priorytetu zgłoszeń serwisowych pomiędzy dostępnych inżynierów
*Wykonywanie rozliczeń wewnętrznych Pionu
*Prowadzenie dokumentacji rozliczeń Pionu
*Uzupełnianie i weryfikacja zapisów Systemu Jakości ISO wraz z wyliczeniem wskaźników dla procesów z którymi powiązany jest Pion Systemy Komputerowe i Dział Techniczny
*Dokumentowanie planów tygodniowych Pionu
*Przyjmowanie, dysponowanie zleceń z innych działów pomiędzy dostępnych inżynierów
Asystenka ds recepcji
- Obsługa telefoniczna
- Koordynacja prac recepcyjnych "pierwszego kontaktu"
- Obsługa gości
- Pomoc przy organizacji szkoleń,konferencji i spotkań firmowych - współpraca z aneksem kuchennym
- Nadzór nad rezerwacją sal konferencyjnych oraz ich wyglądem
- Kancelaria (rejestracja przesyłek pocztowych poleconych i kurierskich przych. i wych.)
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów pomiedzy poszczególnymi działami w firmie
- Prowadzenie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem Sekretariatu
- Koordynacja prac recepcyjnych "pierwszego kontaktu"
- Obsługa gości
- Pomoc przy organizacji szkoleń,konferencji i spotkań firmowych - współpraca z aneksem kuchennym
- Nadzór nad rezerwacją sal konferencyjnych oraz ich wyglądem
- Kancelaria (rejestracja przesyłek pocztowych poleconych i kurierskich przych. i wych.)
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów pomiedzy poszczególnymi działami w firmie
- Prowadzenie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem Sekretariatu
Koordynator rejestracji medycznej
- Kontrola wykonywanych czynności podległych pracowników Rejestracji
- Ustalanie haronogramu pracy pracowników Rejetsracji
- Korygowanie zauważonych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Rejestracji po konsultacji z przełożonym
- Zgłaszanie Dyrektorowi ds Medycznych problemów dotyczących jakości świadczonych usług zdrowotnych
- Fachowe i kompetentne świadczenie usług na rzecz Klienta-Pacjenta
- Aktualizacja danych w programie komputerowym-w zakresie ustalonym przez Administratora Systemu
- Miła, profesjonalna obsługa Klienta
- Rzetelne i kompetentne udzielanie informacji Pacjentowi
- Prawidłowe prowadzenie dokumentacji
- Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń świadczeń medycznych
- Nadzór nad zgodnością kwot do wypłaty dla pracowników medycznych,rozliczających się ze świadczonych usług na podstawie umowy innej niż umowa o pracę
- Utrzynywanie w idealnym porządku i czystości recepcji i poczekalni
- Koordynowanie pracy w poszczególnych gabinetach
- Współpraca z pozostałym personelem firmy a szczególnie z lekarzami,pielęgniarkami oraz pracownikiem Działu Kadr
- Znajomość i przestrzeganie Praw Pacjenta
- Znajomość i przestrzeganie Prawa o Ochronie Danych Osobowych
- Ustalanie haronogramu pracy pracowników Rejetsracji
- Korygowanie zauważonych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Rejestracji po konsultacji z przełożonym
- Zgłaszanie Dyrektorowi ds Medycznych problemów dotyczących jakości świadczonych usług zdrowotnych
- Fachowe i kompetentne świadczenie usług na rzecz Klienta-Pacjenta
- Aktualizacja danych w programie komputerowym-w zakresie ustalonym przez Administratora Systemu
- Miła, profesjonalna obsługa Klienta
- Rzetelne i kompetentne udzielanie informacji Pacjentowi
- Prawidłowe prowadzenie dokumentacji
- Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń świadczeń medycznych
- Nadzór nad zgodnością kwot do wypłaty dla pracowników medycznych,rozliczających się ze świadczonych usług na podstawie umowy innej niż umowa o pracę
- Utrzynywanie w idealnym porządku i czystości recepcji i poczekalni
- Koordynowanie pracy w poszczególnych gabinetach
- Współpraca z pozostałym personelem firmy a szczególnie z lekarzami,pielęgniarkami oraz pracownikiem Działu Kadr
- Znajomość i przestrzeganie Praw Pacjenta
- Znajomość i przestrzeganie Prawa o Ochronie Danych Osobowych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
ASYSTENTKA.PL
Wyjatkowa grupa wyjątkowych asystentek, sekretarek, recepcjonistek, a w szczególności nasze rekomendowane kandydatki :-), uczestniczki spotkań, szkoleń i osoby zaprzyjaźnione.
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie