Milena Kuder

Account Manager, Studiotg

Wypowiedzi

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie Zlecę przygotowanie kampanii Adwords.
    27.10.2011, 10:22

    No właśnie ale czy są zadowoleni? Może ktoś się podzieli doświadczeniem?

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie przestało się wyświetlać...
    30.06.2011, 15:26

    Jeśli ma pan niski wynik jakości to to może być przyczyna niewyświetlania się reklam. Radzę albo solidnie się douczyć i poprawić kampanię, albo zlecić to komuś kto się zna. Koszty nie są takie przerażające...

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie Adwords Google wprowadza w błąd
    7.04.2011, 10:07

    Wojciech ma rację, są kupony, które zawierają opłatę aktywacyjną, a na nowych kontach nie trzeba dokonywać przelewu, aby kupon się aktywował.

    Także jest możliwe uruchomienie kampanii i reklama przez jakiś czas za free...

    prawnie chyba nie ma się do czego przyczepić

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie Agencje ad words - czy warto?
    12.11.2010, 10:43

    Uczenie się na własnych błędach jest zazwyczaj kosztowne. Zatrudnienie doświadczonej agencji/osoby bardziej się kalkuluje :)

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie Bardzo proszę o pomoc...do pracowników google..lub kogoś...
    6.10.2010, 13:44

    Już kilka dni minęło a nikt z Google nie odpowiedział na post Piotrka...smutne.

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie Kampania Adwords a Google Analytics
    13.09.2010, 16:20

    W źródłach odwiedzin masz oddzielną zakładkę "AdWords", jeśli konta są połączone to wszystkie dane z kampanii znajdziesz m.in. tam. Zarówno kampanie kierowane na wyszukiwarkę jak i kampanie na sieć.

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie Email Marketing w temacie Hiperinflacja znaczenia terminu SPAM
    3.09.2009, 13:05

    Moim zdaniem spam to korespondencja niezamówiona. Mailing z portalu może być co najwyżej niechciany, ale wyraziliśmy zgodę zakładając konto.

    Z mailingiem niechcianym jest jak z reklamą telewizyjną w środku filmu - nikt jej nie chce, ale trzeba się przyzwyczaić...a czasem zdarzają się i fajne. I chociaż nie chcemy to im ulegamy...

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie samochwała w kącie stała... ;)
    15.07.2009, 12:00

    Artur Redek:
    Może to nie za ładnie, ale co mi tam ;)

    Nie za ładnie...

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie Adwords koszt kliknięcia:-/
    20.06.2009, 10:50

    To oznacza, że twoje słowa mają niski wynik jakości, czyli aby się wyświetlały musisz ustawiać wysokie stawki za kliknięcie. Na wynik jakości wpływa m.in trafność słowa kluczwego, trafność reklamy i jakość strony docelowej.
    Aby to ze sobą powiązać kampania musi mieć odpowiednią strukturę: dla każdego produktu osobna grupa reklam, trafne słowa kluczowe, konkretne teksty reklam opisujące ten produkt i link do właściwej podstrony

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Targetowanie - które najskuteczniejsze?
    19.06.2009, 14:07

    nie połączenie wszystkich w jedno, tylko wybranie tych, które będą najlepsze dla naszego biznesu i celów marketingowych

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie Adwords koszt kliknięcia:-/
    19.06.2009, 08:25

    Zanim nie nauczysz się "czym to się je" lepiej wyłącz sieć partnerską. Zlecenie prowadzenia kampanii wyspecjalizowanej firmie zaoszczędzi ci stresu i kłopotów. Jakby co, polecam się. :)

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie Wynik Jakości słowa kluczowego
    16.06.2009, 21:56

    chyba jednak na rozmowki niemieckie jest większa konkurencja reklamodawców... co do wyników jakości, cóż, Google czasem zaskakuje... ciekawa jestem jak Marcin to wytłumaczy :)

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie AdWords w temacie Zasady licytacji przy kierowaniu na miejsca docelowe
    27.05.2009, 20:17

    w Centrum Pomocy AdWords jest to dobrze opisane, wpisz: ranking reklam. CTR też ma znaczenie

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Reklama
    5.05.2009, 18:31

    Jeśli chcesz się reklamować w Internecie, koniecznie dopracuj wizerunek internetowy. Obecnie twoja oferta na stronie jest kompletnie nieczytelna, za dużo kolorowych napisów, pogrubień, podkreśleń, nie wiadomo na co się patrzeć...

    Grzegorz ma rację... takie logo,szczególnie w twojej branży, to jest niedobry pomysł.

    Logo musi nieść odpowiedni komunikat i budzić właściwe skojarzenia, na razie mi się kojarzy ze stroną dla dzieci, a nie profesjonalną firmą IT

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie Gliwice w temacie Nowe Grupy
    22.04.2009, 10:50

    Zapraszam na konferencję Oczekuj więcej. Od użytkownika do Klienta.
    Miejsce i termin: Katowice Hotel Qubus, 7 maja godzina 10.30

    W programie między innymi:
    -Wykłady na temat wykorzystania Internetu do realizacji biznesowych celów firmy;
    -Porady jak zaplanować wykonanie użytecznej strony internetowej;
    -Promocja firmy w Internecie - prezentacja różnych form reklamy internetowej;
    -Psychologia Internetu: strona internetowa w oczach użytkownika;

    Więcej: http://www.goldenline.pl/spotkanie/oczekuj-wiecej-od-u...

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie Śląski PR w temacie Od użytkownika do Klienta - konferencja w Katowicach
    21.04.2009, 13:25

    Jeżeli chcesz wiedzieć jak zaplanować stworzenie strony, która
    przyniesie konkretne efekty biznesowe, dowiedzieć się jak
    skutecznie zareklamować firmę w Internecie oraz poznać
    psychologię użytkowników stron internetowych, to serdecznie
    zapraszamy!

    więcej:
    http://www.goldenline.pl/spotkanie/oczekuj-wiecej-od-u...

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie Górny Śląsk w temacie Od użytkownika do Klienta - konferencja w Katowicach
    21.04.2009, 13:20

    Jeżeli chcesz wiedzieć jak zaplanować stworzenie strony, która
    przyniesie konkretne efekty biznesowe, dowiedzieć się jak
    skutecznie zareklamować firmę w Internecie oraz poznać
    psychologię użytkowników stron internetowych, to serdecznie
    zapraszamy!

    więcej:
    http://www.goldenline.pl/spotkanie/oczekuj-wiecej-od-u...

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie ChOrZóW w temacie Od użytkownika do Klienta - konferencja w Katowicach
    21.04.2009, 13:16

    Jeżeli chcesz wiedzieć jak zaplanować stworzenie strony, która
    przyniesie konkretne efekty biznesowe, dowiedzieć się jak
    skutecznie zareklamować firmę w Internecie oraz poznać
    psychologię użytkowników stron internetowych, to serdecznie
    zapraszamy!

    więcej:
    http://www.goldenline.pl/spotkanie/oczekuj-wiecej-od-u...

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie Bielsko-Biała w temacie Od użytkownika do Klienta - konferencja w Katowicach
    21.04.2009, 13:12

    Jeżeli chcesz wiedzieć jak zaplanować stworzenie strony, która przyniesie konkretne efekty biznesowe, dowiedzieć się jak skutecznie zareklamować firmę w Internecie oraz poznać psychologię użytkowników stron internetowych, to serdecznie zapraszamy!

    więcej:
    http://www.goldenline.pl/spotkanie/oczekuj-wiecej-od-u...Milena Mroczkowska edytował(a) ten post dnia 21.04.09 o godzinie 13:14

  • Milena Kuder
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie POZnań miasto know how
    10.04.2009, 09:44

    Bardzo zgrabnie zrobione :) hasło super

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do