Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
CDN Optima
WF KaPeR
obsługa programu WF MAG
Microsft Power Point
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Obiektu
-prace administracyjno-organizacyjne
-rekrutacja nowych pracowników oraz nadzór nad pracownikami obiektu
-dokonywanie płatności oraz zaopatrzenia obiektu w materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie firmy
-rekrutacja nowych pracowników oraz nadzór nad pracownikami obiektu
-dokonywanie płatności oraz zaopatrzenia obiektu w materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie firmy
Pracownik administracyjno - biurowy
- ścisła współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
- przyjmowanie i wystawianie faktur, tax free oraz pilnowanie terminowych płatności, -wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych
-dokonywanie rozliczeń z firmami współpracującymi
-przygotowywanie dokumentów do odprawy celnej
-przyjmowanie towaru na magazyn -obsługa połączeń telefonicznych
-przyjmowanie poczty elektronicznej, przekazywanie jej do odpowiednich pracowników -załatwianie spraw urzędowych
- przyjmowanie i wystawianie faktur, tax free oraz pilnowanie terminowych płatności, -wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych
-dokonywanie rozliczeń z firmami współpracującymi
-przygotowywanie dokumentów do odprawy celnej
-przyjmowanie towaru na magazyn -obsługa połączeń telefonicznych
-przyjmowanie poczty elektronicznej, przekazywanie jej do odpowiednich pracowników -załatwianie spraw urzędowych
Asystentka prezesa
- przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego
- przygotowywanie dokumentów i umów z pracownikami
- przyjmowanie i wystawianie faktur oraz pilnowanie terminowych płatności
- dokonywanie rozliczeń z firmami współpracującymi
- przyjmowanie dokumentów przychodzących i tworzenie wychodzących
- dobór suplementacji i zaleceń żywieniowych - nadzór nad pracą pracowników recepcji - szkolenia pracowników z zakresu systemu administracyjnego i księgowego
- przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników
- przygotowywanie dokumentów i umów z pracownikami
- przyjmowanie i wystawianie faktur oraz pilnowanie terminowych płatności
- dokonywanie rozliczeń z firmami współpracującymi
- przyjmowanie dokumentów przychodzących i tworzenie wychodzących
- dobór suplementacji i zaleceń żywieniowych - nadzór nad pracą pracowników recepcji - szkolenia pracowników z zakresu systemu administracyjnego i księgowego
- przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników
Recepcjonistka / Sekretarka
-obsługa klienta, sprzedaż
-obowiązki związane z obsługą recepcji
-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
-wprowadzanie danych do systemu
-przyjmowanie i wystawianie faktur
-obowiązki związane z obsługą recepcji
-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
-wprowadzanie danych do systemu
-przyjmowanie i wystawianie faktur
Edukacja
, magisterskie
wum