Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w dziale Zarządzania Nowymi Markami
Brand marketing marki Skincode
Nawiązywanie oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z nowymi oraz współpracującymi aptekami w celu promowania nowej marki
Współpraca z podległymi Przedstawicielami handlowymi
Lunchowanie produktów Skincode wśród klientów
Social media marketing
Współtworzenie i realizacja procesów wdrożeniowych marki Skincode
Przeprowadzanie dermokonsultacji oraz szkoleń dla farmaceutów
Aktywne promowanie wiedzy o produktach Skincode na rynku farmaceutycznym
Realizowanie strategii marketingowej marki Skincode
Merchandising w aptekach
Ustalanie i wdrażanie akcji promocyjnych u klientów
Monitorowanie danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów i działań konkurencji
Ścisła współpraca z Brand Managerem marki Skincode w zakresie działań marketingowych
Zarządzanie podwykonawcami: drukarniami, agencjami reklamowymi, grafikiem
Nawiązywanie oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z nowymi oraz współpracującymi aptekami w celu promowania nowej marki
Współpraca z podległymi Przedstawicielami handlowymi
Lunchowanie produktów Skincode wśród klientów
Social media marketing
Współtworzenie i realizacja procesów wdrożeniowych marki Skincode
Przeprowadzanie dermokonsultacji oraz szkoleń dla farmaceutów
Aktywne promowanie wiedzy o produktach Skincode na rynku farmaceutycznym
Realizowanie strategii marketingowej marki Skincode
Merchandising w aptekach
Ustalanie i wdrażanie akcji promocyjnych u klientów
Monitorowanie danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów i działań konkurencji
Ścisła współpraca z Brand Managerem marki Skincode w zakresie działań marketingowych
Zarządzanie podwykonawcami: drukarniami, agencjami reklamowymi, grafikiem
Kosmetolog/ Szkoleniowiec
Salon fotodepilacji i fotoodmładzania
Wykonywanie zabiegów dostępnych w ofercie salonu
Dobór odpowiednich preparatów kosmetycznych do zabiegu
Dobór odpowiedniego zabiegu do oczekiwań klienta
Przeprowadzanie konsultacji zabiegowych z klientami
Koordynacja funkcjonowania salonu
Koordynacja wizyt
Współpraca z dostawcami/przedstawicielami firm kosmetycznych
Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
Pozyskiwanie nowych klientów
Sprzedaż usług oferowanych przez salon
Stały monitoring działań w branży kosmetycznej i SPA
Ocena atrakcyjności, bezpieczeństwa i jakości ofert produktów kosmetycznych
Dobór odpowiednich preparatów kosmetycznych do zabiegu
Dobór odpowiedniego zabiegu do oczekiwań klienta
Przeprowadzanie konsultacji zabiegowych z klientami
Koordynacja funkcjonowania salonu
Koordynacja wizyt
Współpraca z dostawcami/przedstawicielami firm kosmetycznych
Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
Pozyskiwanie nowych klientów
Sprzedaż usług oferowanych przez salon
Stały monitoring działań w branży kosmetycznej i SPA
Ocena atrakcyjności, bezpieczeństwa i jakości ofert produktów kosmetycznych
Recepcjonistka/ Asystentka biura
Obsługa recepcji
Zarządzanie korespondencją
Przygotowywanie materiałów na badania marketingowe
Przyjmowanie klientów i respondentów
Ścisła współpraca z moderatorem badania i samym badaczem
Obsługa techniczna badań
Tworzenie kwestionariuszy dla respondentów
Selekcja respondentów na potrzeby badań
Zarządzanie korespondencją
Przygotowywanie materiałów na badania marketingowe
Przyjmowanie klientów i respondentów
Ścisła współpraca z moderatorem badania i samym badaczem
Obsługa techniczna badań
Tworzenie kwestionariuszy dla respondentów
Selekcja respondentów na potrzeby badań
Szkolenia i kursy
15.02.2012r. –Aktywna sprzedaż w czasie dermokonsultacji ( Szkolenie przeprowadzone przez firmę LogikA)
06.03.2012r.- Standard wizyty aptecznej i lekarskiej (Szkolenie przeprowadzone przez firmę HSK CONSULTING )
22.03.2012r. – Wiedza o kosmetyku dla sektora kosmetyczno- medycznego (Szkolenie przeprowadzone przez Wyższą Szkołę Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia)
06.03.2012r.- Standard wizyty aptecznej i lekarskiej (Szkolenie przeprowadzone przez firmę HSK CONSULTING )
22.03.2012r. – Wiedza o kosmetyku dla sektora kosmetyczno- medycznego (Szkolenie przeprowadzone przez Wyższą Szkołę Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia)
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Marketing
Zarządzanie marką
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Inne
Zainteresowania:
kosmetologia, chemia kosmetyczna, technologia kosmetyków/leków, receptury kosmetyczne/farmaceutyczne, innowacyjne technologie w kosmetologii/farmakologii, marketing, skuteczna sprzedaż
kosmetologia, chemia kosmetyczna, technologia kosmetyków/leków, receptury kosmetyczne/farmaceutyczne, innowacyjne technologie w kosmetologii/farmakologii, marketing, skuteczna sprzedaż
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.