Umiejętności
zdolności interpersonalne
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Obsluga programów typu CRM
Archiwizacja dokumentów, faktur
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Obsługa pakietu microsoft
obsługa programów ubezpieczeniowych
* zarządzanie pracami biura
*nadzorowanie obiegu dokumentacji i korespondencji
umiejętność sporządzania pism
Doświadczenie zawodowe
Asystentka biura
mFinanse Eksperci Kredytowi
* realizowanie zadań zlecanych na bieżąco przez dyrektora jednostki,
* dbanie o sprawny przepływ dokumentacji oraz wsparcie w przygotowaniu wniosków, pism
* bieżąca obsługa sekretariatu, korespondencja biura w wersji papierowej , elektroniczne j, telefonicznej oraz bezpośredni kontakt z klientem w celu przekierowania ich do właściwych komórek organizacyjnych
* zarządzanie kalendarzem dyrektora, pracowników w tym organizowanie spotkań,
* przygotowanie raportów oraz zestawień związanych z funkcjonowaniem Oddziału,
* Pośredniczenie i nadzorowanie w spotkaniach firmowych
* logistyczne i administracyjne wsparcie dyrekcji i pracowników,w celu zapewnienia odpowiedniej i szybszej płynności pracy w biurze
* analiza poszczególnych dokumentów przed dostarczeniem odpowiednim instytucjom,
* współpraca z różnymi instytucjami (bank ,sąd, kancelaria notarialna, księgowość, firmy)
* prowadzenie strony social media,
* obsługa programów ,systemów wewnętrznych oraz analiza podczas procesowania ,
* tworzenie odpowiednich tabel l excel , word dla potrzeb firmy, m.in. zestawienia wydatków miesięcznych, sprzedażowych
* zarządzanie pracami, formalno- prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomościami i bankowej
* archiwizowanie dokumentacji biurowej
* dbanie o sprawny przepływ dokumentacji oraz wsparcie w przygotowaniu wniosków, pism
* bieżąca obsługa sekretariatu, korespondencja biura w wersji papierowej , elektroniczne j, telefonicznej oraz bezpośredni kontakt z klientem w celu przekierowania ich do właściwych komórek organizacyjnych
* zarządzanie kalendarzem dyrektora, pracowników w tym organizowanie spotkań,
* przygotowanie raportów oraz zestawień związanych z funkcjonowaniem Oddziału,
* Pośredniczenie i nadzorowanie w spotkaniach firmowych
* logistyczne i administracyjne wsparcie dyrekcji i pracowników,w celu zapewnienia odpowiedniej i szybszej płynności pracy w biurze
* analiza poszczególnych dokumentów przed dostarczeniem odpowiednim instytucjom,
* współpraca z różnymi instytucjami (bank ,sąd, kancelaria notarialna, księgowość, firmy)
* prowadzenie strony social media,
* obsługa programów ,systemów wewnętrznych oraz analiza podczas procesowania ,
* tworzenie odpowiednich tabel l excel , word dla potrzeb firmy, m.in. zestawienia wydatków miesięcznych, sprzedażowych
* zarządzanie pracami, formalno- prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomościami i bankowej
* archiwizowanie dokumentacji biurowej
Asystentka Brokera Ubezpieczeniowego
Krzysztof Wilczyński Broker Ubezpieczeniowy
* wystawianie polis ubezpieczeniowych
* przygotowywanie dokumentów do towarzystwa ubezpieczeniowego
* klasyfikacja dokumentów
* rejestracja i nadzór klienta wewnętrznego i zewnętrznego
* telefoniczna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
* organizacja spotkań z klientami
* prezentowanie oferty sprzedaży produktów ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych i firm
* rozliczanie całej dokumentacji biurowej sprzedaży polis i inkasa składek ubezpieczeniowych
* obsługa programów Office i urządzeń biurowych
* obsługa programów ubezpieczeniowych
* wspieranie firmy w bieżących działaniach
* dbanie o poprawny wizerunek firmy
* przygotowywanie dokumentów do towarzystwa ubezpieczeniowego
* klasyfikacja dokumentów
* rejestracja i nadzór klienta wewnętrznego i zewnętrznego
* telefoniczna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
* organizacja spotkań z klientami
* prezentowanie oferty sprzedaży produktów ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych i firm
* rozliczanie całej dokumentacji biurowej sprzedaży polis i inkasa składek ubezpieczeniowych
* obsługa programów Office i urządzeń biurowych
* obsługa programów ubezpieczeniowych
* wspieranie firmy w bieżących działaniach
* dbanie o poprawny wizerunek firmy
Doradca klienta
Meritum Bank ICB S.A. Placówka Partnerska w Iławie
* analiza potrzeb klienta
* sprzedaż usług i produktów bankowych
* doradztwo w zakresie oferowanych usług produktów bankowych
* profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów bankowych
* ewidencja i nadzór nad obiegiem dokumentacji przychodzącej i wychodzącej
* kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
* dbanie o poprawność sporządzonej dokumentacji
* umiejętność obsługi urządzeń biurowych
* nadzorowanie nad statusem artykułów biurowych
* wspieranie firmy w bieżących działaniach
* organizacja planu pracy
* sprzedaż usług i produktów bankowych
* doradztwo w zakresie oferowanych usług produktów bankowych
* profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów bankowych
* ewidencja i nadzór nad obiegiem dokumentacji przychodzącej i wychodzącej
* kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
* dbanie o poprawność sporządzonej dokumentacji
* umiejętność obsługi urządzeń biurowych
* nadzorowanie nad statusem artykułów biurowych
* wspieranie firmy w bieżących działaniach
* organizacja planu pracy
Pracownik biurowy
* sprzedaż pożyczek i kredytów
* przyjmowanie wpłat
* obsługa dodatkowych usług pocztowych
* koordynowanie prac biura
* obsługa urządzeń biurowych
* wspieranie firmy w bieżących sprawach
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy
* wsparcie firmy w bieżącychsprawach
* skuteczne rozwiązywanie napotkanych problemów
* przyjmowanie wpłat
* obsługa dodatkowych usług pocztowych
* koordynowanie prac biura
* obsługa urządzeń biurowych
* wspieranie firmy w bieżących sprawach
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy
* wsparcie firmy w bieżącychsprawach
* skuteczne rozwiązywanie napotkanych problemów
Szkolenia i kursy
*Pomorski Port Edukacji i Praktyki- Program Rozwoju Wyższej Szkoły Bankowej: Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsk
* Certyfikat ukończenia z szybkiego pisania na klawiaturze – Młodszy specjalista; Piskle.pl
* Certyfikat ukończenia szkolenia zakresy sprzedaży produktów finansowych w Placówce Partnerskiej Meritum Bank ICB S.A.
* Certyfikat ukończenia z szybkiego pisania na klawiaturze – Młodszy specjalista; Piskle.pl
* Certyfikat ukończenia szkolenia zakresy sprzedaży produktów finansowych w Placówce Partnerskiej Meritum Bank ICB S.A.
Edukacja
, magisterskie
fizjoterapia
Zainteresowania
książki, kultura, kuchnia włoska –polska , filmy dokumentalne – akcji ,muzyka , sport rekreacyjny