Chcesz otrzymywać najnowsze informacje z tego mikrobloga? Dołącz do obserwujących.
  • Zalass Consulting

    Zalass Consulting

    Około 15% zawiedzionych produktem klientów przestaje korzystać z usług danej firmy, natomiast w przypadku niezadowolenia z obsługi to aż 90% klientów odchodzi.

    Zatem warto zadbać o to, aby była ona na jak najwyższym poziomie!!
    • 6.07.2012, 16:14
    • Link
  • Zalass Consulting

    Zalass Consulting

    Jak zyskać przewagę nad konkurencją?

    Przede wszystkim zadbaj o obsługę klienta na wysokim poziomie!

    Nasi specjaliści nie tylko zbadają obecną sytuację w Twojej firmie, ale także pomogą wdrożyć nowe standardy i rozwiązania. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą

    http://www.zalassconsulting.pl/
    • 3.07.2012, 17:24
    • Link
  • Zalass Consulting

    Zalass Consulting

    Witamy wszystkich zainteresowanych podnoszeniem jakości obsługi w swojej firmie :)!
    • 21.06.2012, 17:01
    • Link
  • Zalass Consulting

    Zalass Consulting

    Czym się zajmujemy? Jednym z elementów naszej oferty są badania. Zachęcam do zapoznania się z prezentacją najpopularniejszego z nich - Mystery shopping. Sprawdź co możesz zyskać dzięki wizycie tajemniczego klienta!

    http://www.zalassconsulting.pl/study1.php
    • 24.04.2012, 15:29
    • Link
Wyślij zaproszenie do