Chcesz otrzymywać najnowsze informacje z tego mikrobloga? Dołącz do obserwujących.
-
Około 15% zawiedzionych produktem klientów przestaje korzystać z usług danej firmy, natomiast w przypadku niezadowolenia z obsługi to aż 90% klientów odchodzi.
Zatem warto zadbać o to, aby była ona na jak najwyższym poziomie!!- 6.07.2012, 16:14
- Link
-
Jak zyskać przewagę nad konkurencją?
Przede wszystkim zadbaj o obsługę klienta na wysokim poziomie!
Nasi specjaliści nie tylko zbadają obecną sytuację w Twojej firmie, ale także pomogą wdrożyć nowe standardy i rozwiązania. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą
http://www.zalassconsulting.pl/- 3.07.2012, 17:24
- Link
-
Witamy wszystkich zainteresowanych podnoszeniem jakości obsługi w swojej firmie :)!
- 21.06.2012, 17:01
- Link
-
Czym się zajmujemy? Jednym z elementów naszej oferty są badania. Zachęcam do zapoznania się z prezentacją najpopularniejszego z nich - Mystery shopping. Sprawdź co możesz zyskać dzięki wizycie tajemniczego klienta!
http://www.zalassconsulting.pl/study1.php- 24.04.2012, 15:29
- Link