Chcesz otrzymywać najnowsze informacje z tego mikrobloga? Dołącz do obserwujących.
-
Dotychczasowy założyciel grupy Akademia Telemarketingu szkolenia . doradztwo . rekrutacja nie pełni już swojej funkcji. Jeśli w ciągu 7 dni nie zostanie wybrany nowy, grupa zostanie skasowana. Chętnych do objęcia wolnego stanowiska proszę o wpisanie komentarza do tej wypowiedzi. Zgłoszenia przesyłane przy pomocy wiadomości prywatnych nie będą rozpatrywane.
- 23.07.2016, 15:44
- Link
-
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, a my przypominamy o szkoleniu, które odbędzie się za nieco ponad tydzień:) http://www.akademiatelemarketingu.pl/kalendarzszkolen/...
- 5.06.2012, 20:49
- Link
-
Najbliższe szkolenie za nieco ponad 2 tygodnie - wystarczająco czasu, aby zdecydować się na nie i skorzystać z jednej z ostatnich możliwości przed wakacjami na łyk wiedzy :) Serdecznie zapraszamy na szkolenie z coachingu (w tym roku przeszło mały lifting): http://www.akademiatelemarketingu.pl/kalendarzszkolen/...
- 28.05.2012, 12:27
- Link
-
Nowoczesna, profesjonalna obsługa klienta stanowi nieodzowny strategii biznesowej każdego przedsiębiorstwa. Umiejętności prawidłowej komunikacji, efektywnego wykorzystania odpowiednich narzędzi oraz profesjonalnego prowadzenia rozmowy telefonicznej warunkują satysfakcję i lojalność Klienta. Zaprasza... więcej »
- 14.05.2012, 17:44
- Link
-
Rozmowy prowadzone na infolinii, przez telemarketerów, to wyznacznik poziomu jakości obsługi, który przekłada się na ocenę profesjonalizmu całej firmy. Jeśli więc zależy nam na jak najlepszej ocenie i satysfakcji Klientów, musimy dbać o rozwój umiejętności obsługi klienta wśród pracowników infolinii... więcej »
- 14.05.2012, 17:44
- Link
-
Jak się Wam udał ten baaardzo długi weekend? Pochwalcie się gdzie byliście ;) a my tymczasem zapraszamy na pierwsze takie u nas szkolenie: http://www.akademiatelemarketingu.pl/kalendarzszkolen/...
- 7.05.2012, 15:38
- Link
-
Rozwój jakości obsługi w Call Center to jedno z kluczowych zadań, żeby podnosić satysfakcję i zadowolenie klientów. Zapraszam do przeczytania artykułu napisanego przez Martę Skonieczną dla Forum Call Center, który wskazuje na dobre praktyki z tym związane. http://forumcallcenter.pl/forum-call-center/fcc-topic/...
- 23.04.2012, 19:29
- Link
-
Najbliższe szkolenie z tajników telefonicznego umawiania spotkań już za tydzień w Warszawie! http://www.akademiatelemarketingu.pl/kalendarzszkolen/...
- 16.04.2012, 08:57
- Link
-
Aby dobrze zacząć poniedziałek przypominamy o dwudniowym szkoleniu w Krakowie: http://www.akademiatelemarketingu.pl/kalendarzszkolen/... Obsługa "trudnego" klienta już 19 kwietnia! Nie przegapcie :)
- 16.04.2012, 08:57
- Link
-
Przypominamy o trwającym konkursie: <a href="https://www.facebook.com/events/238537209576894/" rel="nofollow" target="_blank">https://www.facebook.com/events/238537209576894/</a> :) Dla odświeżenia mamy dla Was kolejną rozmówkę z Call Center:
Przedstawiałam klientowi różne modele telefonów. Umówiła... więcej »- 11.04.2012, 09:57
- Link