Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Panie Dawidzie,
wszystkie rekordy rozumiem, iż posiadają adresy stron www?
Mogę zapytać jak powstała baza i kiedy była aktualizowana? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
HBI? PKT.PL? PCM?
żadna z tych firm nie posiada takiego produktu.
jedyne co mogą to zwrócić się do pośredników baz międzynarodowych - taniej jest oczywiście zwrócić się do owych pośredników bezpośrednio ;] -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Dokładnie,
nalezy zwrócic uwagę, że jeżeli wysyłamy maila po rozmowie telefonicznej i niczym nie różni się on od zwyczajnego mass mailingu ( tytuł "firma Marchewka - bezpłatne szkolenia ") to niestety 80% pracy i kosztów jakie zostały poniesione podczas wcześniejszego telemarketingu zostaje zmarnowane.
Z pewnością tytuł nie powinien mieć tak komercyjnego charakteru bo mail nie zostanie rozróżniony od reszty spamu pochodzącego z mass mailingu. Lepiej napisać w tytule ( "Anna Kowalska - w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej").
Tu także ważnym jest by alias skrzynki nadawczej jak i sama skrzynka nie była anonimowa ( "biuro@marchewka.pl" / "promocje marchewki"). Niech będzie to skrzynka personalna typu: a.kowalska@marchewka.pl
Natomiast wiadomość niech będzie ciut bardziej wyrafinowana niż nasycona obrazkami kolorwa broszurka z wyraźnie zaznaczonym napisem " kup teraz!!! 0 zł!!".
Dodatkowo trzeba pamiętać, iż to czy wiadomość jest spamem określa użytkownik, ale także i system antyspamowy/reguły serwera naszego odbiorcy. Dlatego niech wiadomość, którą przesyłamy po takiej rozmowie spełnia przynajmniej najbardziej wrażliwe reguły polityki antyspamowej z punktu widzenia swojej struktury/zawartości/kodowania/samego kodu html
No i warto by serwer z ktrego wysyłamy nie był na czarnej liście antyspamowej ;)Mikołaj Popławski edytował(a) ten post dnia 11.03.10 o godzinie 11:58 -
Witam,
prawdą jest że są różne call center osiagają różne skuteczności, jednakże bardzo ważna jest także współpraca obu stron ( zlecającej i wykonującej).
Często spotykam się z informacją iż Zleceniodawca najlepiej podpisałby umowę i powiedział "no to dzwońcie" pozostawiając Call Center samemu sobie.
Są sytuacje kiedy zleceniodawcy zwyczajnie nie chce się przyjeżdżać na szkolenie produktowe, a kto jest lepszym specem od produktu niż ludzie danej firmy?
Dalej idąc - Klienci boją się podać dane statystyczne co do skuteczności w danych kampaniach na danych grupach docelowych, w danym modelu współpracy.
Zdarza się, że przychodzą firmy które z góry "nakazują" dany model rozmowy/argumentację sposób wykonania projektu nie pozwalając na jakiekolwiek zmiany - cóż trudno potem odpowiadać za wyniki jeżeli ma się na nie tak ograniczony wpływ.
Bardzo często trudno terminowo otrzymać od Klienta raport zwrotny dotyczący finalnie osiąganych wyników - ciężko by był możliwie precyjny (najłatwiej dać ogólną informację na temat osiągniętej skuteczności, że wysiłkiem jest informacja w podziale na id rekordów tak by przeprowadzić analizę skuteczności pracy konsultantów nie tylko na etapie sprzedaży "miękkiej" ale mieć info na temat wyniku "twardego")
Wymieniać można bez końca, a to tylko garstka spraw z którymi najczęściej spotykałem się pracując nie tylko w jednym CC.
Oczywiście zawsze nalezy znaleźć "złoty środek" i mieć wypośrodkowane podejście do kwestii przygotowania/współpracy/nadzoru/ raportowania - nie wolno jednak zapominać, iż wiele pracy jest po obu stronach by wyniki były satysfakcjonujące. Dobre CC poradzi sobie ze szkoleniem produktowym samemu, z nadzorem, ze szczątkowynmi raportami lub ich brakiem ze strony Klienta, ale z pewnością wyniki będą niższe ( o ile to już zależy właśnie od jakości CC) niż gdyby współpraca była prowadzona rzetelnie.
W wątku pojaiwło się pytanie czy stawiać na duże CC czy też na małe - każdy ma swoje doświadczenia, których nie neguje. Osobiście jednak uważam, iż jeżeli CC istnieje już nieco i posiada odpowiednie zaplecze, portfel klientów - to jednak musi coś stać za owym podmiotem skoro firmy aktywnie i przez długi czas z daną firmą prowadzą kampanie. Kolejny fakt, to mniejsze ryzyko, że dane CC zalezy tylko na "kasie" - duże CC musi dbać o Klienta bo jeżeli ich potraci to owe duże zasoby zamienią się w pustostan = ogromne koszty utrzymania. Zatem z pewnoscią pozyskiwanie klienta "na jeden raz" jest zjawiskiem marginalnym o ile w ogóle występuje w kręgu dużych CC. Zaznaczam, że nie skreślam mniejszych podmiotów bowiem wiem, iz są firmy małe, a godne uwagi - mówie jedynie o zaletach większych z czysto logicznego punktu widzenia.
Na sam koniec powiem iz polecam Contact Center Sp. z o.o.
- 2260 własnych stanowisk umiejscowionych w sumie w 10 lokalizacjach polski - chyba największe Call Center w Polsce.
- 10 letnie doświadczenie w realizacji różnorodnych kampanii dla różnorodnych branż
- Jedne z najnowszych rozwiązań technologicznych
http://www.contactcenter.pl/pl/
Pozdrawiam -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Hm.. Baza z danymi z KRS z danymi TELE-adresowymi?
Bardzo ciekawe, ale chciałbym dopytać czy z pewnością posiada Pan telefony w tej bazie? :) -
Cóż, - pytanie czy coś jest wysyłane na adres mailowy ogólny:
info@biuro.pl
czy personalny: a.stefanski@biuro.pl
prawda jest tez taka ze na fakt czy ktos wyrazi zgode ma wplyw wiele aspektow - chociazby marka firmy ktora mailing nadaje, temat maila etc.
Kolejne pytanie jaka grupa docelowa - raczej zgod bedzie wiecej w przypadku mniejszych/mikro podmiotow niz wiekszych firm. -
Mateusz Kurleto:
Adam W.:
Jezeli adresy e-mail używasz firmowe to nie obowiązuje Cię ustawa o ochronie danych osobowych, szczególnie jeśli są publicznie dostępne.
Racja,
nie wystarczy mieć bazę bo taką pozyskać można z ktokogo i dopasować osobę do firmowych e-maili
trzeba mieć zgodę tej osoby nie na jednorazowe zabawy ale na wysyłanie ofert - a takie osoby są świadome swoich praw i z samej nudy zyciowej są gotowe pozwać do sądu za ofertę
A kwestię zgodności z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczną rozwiązuje wysłanie maila z prośba o zgodę na przesłanie informacji handlowej.
Edit: literówki
niestety nie zgodze się, że jeżeli adres mailowy mamy typu:
Jan.kowalski@Bankxyz.pl
to nie obowiazuje nas ustawa o ochronie danych osobowych
Jezeli wyslemy cos do Pana Kowalskiego w odniesieniu do firmy czyli oferujac cos z czego skorzysta firma, w ktorej Pan Kowalski pracuje to jest to zgodne z prawem z uwagi na giodo - niestety nie jest zgodne z ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna - jezeli wczesniej nie zapytamy o zgode.
Jezeli natomiast wyslemy na taki adres mailowy oferte, z ktorej to moze skorzystac pan Kowalski jako osoba prywatna - np. oferujac abonament telefoniczny dla klientow indywidualnych, to jest to juz narusznie obu ustaw i dodatkowo mozna jeszcze sie uprzec i dolozyc tu naruszenie ustawy o nieuczciwych praktykach rynkowych.Mikołaj Popławski edytował(a) ten post dnia 16.02.10 o godzinie 11:52 -
Mateusz Kurleto:
urszula krasny:
3-4k szacuję. Wyślij zapytanie ofertowe do axciom, PCM, eniro
Szymon B.:
ile tych adresów?
2?
20?
200?
2000?
jakieś konkrety...
2000
chyba, żadna z tych firm nie "handlowałaby" e-mailami bez zgód.
Generalnie pozyskanie e-maili personalnych to osób z kategorii "TOP" będzie bardzo trudne - chyba że przez zlecenie dedykowanej temu projektowi kampanii TM - ale to już inny poziom kosztów. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Dawidzie - niekoniecznie :)
tak jak z opiniami sądów najwyższych tak i w przypadku GIODO spotyka się często sprzeczne wyroki/opinie więc każda sprawa która z punktu widzenia przepisów nie jest do końca jasna końcowo jest interprentowana zaleznie od tego na którego sędziego trafi..
Aczkolwiek zapytać można.. Z tym, że samo GIODO nie da pełnej opinii - w zakresie danych osobowych sie wypowiedzą, w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną raczej też - ale już nieuczciwych praktykach handlowych - nie wiem czy to będzie mocna strona tej instytucji.
EDIT: swoją drogą chyba nieco w naszej polemice odchodzimy od głównego tematu ;)Mikołaj Popławski edytował(a) ten post dnia 02.02.10 o godzinie 14:05 -
Adamie, teoretycznie samo wysłanie zapytania o mozliwość przesłania oferty może zostać zakwalifikowane negatywnie ( wystarczy że wstopce są dane twojej firmy i sąd już moz euznać że promujesz swoją markę/firmę etc.) Z pewnością kwestia sporna i jakby nie było nikt pewien finalnej wykładni być nie może - polske prawo :)
Co do poprzedzenia wysyłki telefonem - teoretycznie bezpieczne, ale jak po drugiej stronie trafi się ktoś lekko mówiąc "niemiły" i przez telefon wyrazi zgodę, Ty wysles zjuz pełną ofertę a później Cię zaskarży to nie masz ŻADNYCH dowodów że uzyskałeś zgodę na wysyłke owej oferty. Rozmowy nie możes znagrywać bez zgody rozmówcy więc nie może być to uznane za materiał dowodowy w aspekcie obrony :)