Wypowiedzi
-
To podsyłam garść przydatnych informacji:
1) Ile kosztuje rejestracja znaku towarowego w Polsce, UE i na wiązkę krajów:
- http://znakitowarowe-blog.pl/zastrzezenie-nazwy-firmy-...
2) Co lepiej chronić nazwę czy logo firmy:
- http://znakitowarowe-blog.pl/znak-towarowy-co-wybrac/
3) Podcast o prawnej ochronie marki (do odsłuchania):
- http://znakitowarowe-blog.pl/pom-001-o-czym-podcast-pr...
Pozdrawiam -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Prawo autorskie i internetowe
-
Dziękuję za tak obszerną odpowiedź. Obecnie znajduję się w dość ciekawym momencie pracy zawodowej. Moj patron prowadzi kancelarię od kilkudziesięciu lat i skoro do tej pory wszystko funkcjonowało dobrze to po co cokolwiek zmieniać. Przychodził klient, był fachowo obsługiwany a później ewentualnie pilnowaliśmy niezbędnych terminów. Niby wszystko było było jak należy klient dostawał to po co przyszedł ale nikt nie zastanawiał się nad budowaniem z nim relacji. Uważam jednak że czasy się zmieniają a na rynku zawsze znajdzie się ktoś kto wykona daną usługę taniej. Receptą na większą lojalność klienta upatruję w relacji którą uda się stworzyć. Jeżeli będzie on darzył nas szczerą sympatią (po profesjonalnym obsłużeniu) to ciężej bedzie go "podkupić" przez konkurencję. A może tylko się łudzę?
Osobiście na szkolenie sie nie wybieram, ale bardzo chętnie wezmę udział w tym on line. To na czym mi na prawdę zależy i na co liczę to wyraźne rady jak budować tą telację i jakich narzędzi do tego użyć. Na studiach miałem nieprzyjemność uczestniczyć w przedmiotach które choć powinny być ciekawe i rozwijające to wykładowca je zanudził mówiąc np o definicji negocjacji wg starożytnych Rzymian :) Mówię to ponieważ spodziewam po szkoleniu praktycznych rad.
A wracając do moich doświadczeń z budowaniem relacji uważam, że pewnej granicy nie można przekraczać. Tzn jesteśmy partnerami w biznesie alu już nie kolegami. Choć przy wybornej rozmowie korci mówić dużo o sobie trzeba mieć świadomość, że kontakt może zostać momentalnie zerwany. Nasz kontakt jest bowiem stricte biznesowy i oparty o pieniądze. Doświadczenie uczy, że czasami na tym tle mogą pojawić sie rozbieżności a wtedy przyjacielska relacja znika niczym bańka mydlana... -
Z całego szkolenia najbardziej interesuje mnie właśnie budowanie relacji z klientem. Rozumiem jakie to ważne dlatego zależy mi na uzyskaniu konkretnych informacji JAK to robić.