Mikolaj Kruk

Key Account Manager
Konstancin-Jeziorna, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

MDT - Agency
dział promocji i sprzedaży projektów
GG Network S.A.
specjalista ds. eventów i projektów niestandardowych
- przygotowywanie planów działań wspierających projekty marketingowe (eventy, cross promocje),
- organizowanie integracji firmowych,
- nadzorowanie bieżących kampanii patronackich,
- pozyskiwanie partnerów biznesowych do realizacji powierzonych projektów marketingowych oraz sprzedażowych,
- współpraca z agencjami eventowymi między innymi: MDT Agency, MSM Events itd.
- organizacja letniej trasy promocyjnej Oto Wakacje z Gadu AIR (wspólna akcje Gadu Gadu i Allegro),
Logo
Kierownik działu promocji i reklamy.
Dobra Szkoła Jazdy IMOLA
- planowanie bieżących kampanii reklamowych,
- wprowadzanie nowych produktów (pierwsza dostępna w Warszawie Akademia Bezpiecznej Jazdy dla osób na kursie prawa jazdy),
- sprzedaż powierzchni reklamowej (wprowadzenie nowego nośnika mobilnej reklamy – tylna klapa samochodów nauki jazdy, ilość aut w Imoli 110),
- prowadzenie projektów specjalnych (między innymi dla Toyoty, Shella – prawo jazdy za punkty z karty smart, Skoda - zwrot za kurs prawa jazdy przy zakupie nowego lub używanego samochodu maki Skoda),
Logo
kierownik działu promocji i reklamy
Extreme Drinks Polska (Detail sp. z o.o.)
- planowanie akcji promocyjnych dedykowanych dla kanałów sprzedaży (pakiety promocyjne, gratisowe gadżety),
- wprowadzenie puszki jako nośnika reklamy (pozyskanie świadczeń reklamowych oraz materialnych w zamian powierzchnie z logo na puszce: 4 Fun TV, Diverse, Kross, Gadu Gadu),
- wprowadzanie produktów do klubów muzycznych i fitness oraz innych wybranych punktów sprzedaży,