Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Członek, Koordynator
SKN Konsultingu, Szkoła Główna Handlowa
-> Koordynator trzeciej edycji projektu FallWeek - FallWeek 2010. Ma on na celu umożliwienie studentom najmłodszych lat studiów z warszawskich uczelni uczestnictwa w tygodniowych praktykach/warsztatach w jednej z czterech firm: BCG, PwC, P&G oraz Alior Bank.
Odpowiedzialny za: zarządzanie zadaniami, administrację w Szkole Głównej Handlowej, kontrolę elektronicznego systemu zgłoszeń, kontakt z przedstawicielami PricewaterhouseCoopers oraz Alior Banku a także nadzór nad kolejnymi etapami projektu i kontakt z jego uczestnikami.
-> Koordynator konferencji P&G, Strategy not Gambling. Odpowiedzialny za przygotowanie formularza rekrutacyjnego, wyłonienie uczestników, administrację oraz kontakt z przedstawicielami firmy Procter&Gamble.
-> Członek projektu Maraton Firm Konsultingowych, odpowiedzialny za promocję na uczelniach partnerskich w Gdańsku oraz Toruniu, a także za kontakt i opiekę nad gośćmi z Łodzi oraz Torunia
-> Członek projektu rekrutacyjnego "Jak dobrze napisać biznesplan" odpowiedzialny za kontakty z funduszami VC, Aniołami Biznesu oraz AIP
Odpowiedzialny za: zarządzanie zadaniami, administrację w Szkole Głównej Handlowej, kontrolę elektronicznego systemu zgłoszeń, kontakt z przedstawicielami PricewaterhouseCoopers oraz Alior Banku a także nadzór nad kolejnymi etapami projektu i kontakt z jego uczestnikami.
-> Koordynator konferencji P&G, Strategy not Gambling. Odpowiedzialny za przygotowanie formularza rekrutacyjnego, wyłonienie uczestników, administrację oraz kontakt z przedstawicielami firmy Procter&Gamble.
-> Członek projektu Maraton Firm Konsultingowych, odpowiedzialny za promocję na uczelniach partnerskich w Gdańsku oraz Toruniu, a także za kontakt i opiekę nad gośćmi z Łodzi oraz Torunia
-> Członek projektu rekrutacyjnego "Jak dobrze napisać biznesplan" odpowiedzialny za kontakty z funduszami VC, Aniołami Biznesu oraz AIP
Szkolenia i kursy
-> Deloitte - "Interviewing skills", 20 października 2011r.
-> McKinsey Company - "Rozwiązywanie Case Studies", 6 maja 2011r.
-> K2 - "Mobilna (r)ewolucja Internetu, Inspiring Solutions, środa 23 marca 2011 r.
-> Szkolenie z zakresu Public Relations, AIP SGH cz1., 21 marca
-> "Strategia dla operatora telekomunikacji stacjonarnej", case study, Ernst&Young, 15 grudnia 2010r.
-> "Trade Marketing - między młotem marketingu, a kowadłem sprzedaży" (business case w ramach Akademii Wiedzy Praktycznej Mars Polska, 16 listopada 2010r.)
-> „Mergers&Acquistions” (szkolenie organizowane przez PricewaterhouseCoopers)
-> “Public speaking” (warsztat organizowany przez Procter&Gamble)
-> “Wysoka jakość obsługi” (warsztat orgaanizowany przez KPMG)
-> “Opt!malny start ” (warsztat dotyczący funkcjonalności oprogramowania do zarządzania firmą firmy Comarch)
-> "Mapowanie procesów", “Zarządzanie projektami”, "Prowadzenie negocjacji", "Tworzenie prezentacji i raportów" (wewnętrzne szkolenia w Studenckim Kole Naukowym Konsultingu)
-> “Akademia umiejętności” oraz „Be a Leader” (serie warsztatów z zakresu NLP, rozwoju osobistego, PR, organizowane przez AIESEC SGH)
-> McKinsey Company - "Rozwiązywanie Case Studies", 6 maja 2011r.
-> K2 - "Mobilna (r)ewolucja Internetu, Inspiring Solutions, środa 23 marca 2011 r.
-> Szkolenie z zakresu Public Relations, AIP SGH cz1., 21 marca
-> "Strategia dla operatora telekomunikacji stacjonarnej", case study, Ernst&Young, 15 grudnia 2010r.
-> "Trade Marketing - między młotem marketingu, a kowadłem sprzedaży" (business case w ramach Akademii Wiedzy Praktycznej Mars Polska, 16 listopada 2010r.)
-> „Mergers&Acquistions” (szkolenie organizowane przez PricewaterhouseCoopers)
-> “Public speaking” (warsztat organizowany przez Procter&Gamble)
-> “Wysoka jakość obsługi” (warsztat orgaanizowany przez KPMG)
-> “Opt!malny start ” (warsztat dotyczący funkcjonalności oprogramowania do zarządzania firmą firmy Comarch)
-> "Mapowanie procesów", “Zarządzanie projektami”, "Prowadzenie negocjacji", "Tworzenie prezentacji i raportów" (wewnętrzne szkolenia w Studenckim Kole Naukowym Konsultingu)
-> “Akademia umiejętności” oraz „Be a Leader” (serie warsztatów z zakresu NLP, rozwoju osobistego, PR, organizowane przez AIESEC SGH)
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
Obecnie głównie: Rozwój osobisty, Finanse, Ekonomia, Biznes i E-biznes, Marketing (kolejność przypadkowa)
Dawniej: Matematyka, Programowanie,
Niezmiennie z przerwami spowodowanymi brakiem czasu: Sztuki walki i szeroko pojęty sport, Kinematografia polska i zagraniczna,
Dawniej: Matematyka, Programowanie,
Niezmiennie z przerwami spowodowanymi brakiem czasu: Sztuki walki i szeroko pojęty sport, Kinematografia polska i zagraniczna,
Organizacje
Fundacja Rozwoju Liderów
Studenckie Forum Business Centre Club
Studenckie Koło Naukowe Konsultingu SGH
World Oyama Karate Organization
Nova Global
Studenckie Forum Business Centre Club
Studenckie Koło Naukowe Konsultingu SGH
World Oyama Karate Organization
Nova Global
Inne
Zwycięzca IV edycji AIP Seed Capital wraz z Kerris Mobile, Zwycięzca konkursu Startery Innowacji, Finalista konkursu Biznesplany, Finalista XXII Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej organizowanej przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej,
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
ASP.NET
Grupa skupiająca osoby tworzące strony w technologii ASP.NET oraz AJAX. Dodatkowo poruszane bedą tematy związane z najnowszymi technologiami ze stajni Microsoftu.
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?