Umiejętności
Facilitations
Lean Management
Lean Thinking
Rozwój produktu
Presentation skills
Lean
Change Leadership
Continous Improvement
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Service Manager CEE, Lean Praactitioner
Najważniejsze osiągnięcia:
• Wprowadzenie strategii Lean w dziale Customer Satisfaction
• Rola lidera przy optymalizacja procesów operacyjnych działu Customer Satisfaction w ramach wdrażania strategii Lean w całej organizacji, skutkująca poprawą wskaźników (KPI)
• Ustanowienie nowych procesów związanych ze wzrostem biznesu light-as-a-service przy użyciu narzędzia Kaizen Event
• Usprawnienie procesu obsługi reklamacji jakościowych w kanale konsumenckim przy użyciu narzędzia Value Stream Mapping
• Wprowadzenie tablicy komunikacyjnej w zespole Customer Satisfaction dla zespołu pracującego w różnych lokalizacjach. Wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania elektronicznej tablicy komunikacyjnej.
• Wprowadzenie system wymiany informacji w projektach (Team Information Exchange system) oraz dalsza popularyzacja tego narzędzia, jako podstawa wymiany informacji w zespołach
• Wdrożenie Service Framework, jako części strategii oferowania klientom Life Cycle Services oraz Light-as-a-service
• Wdrożenie system rozwoju sieci dostawców usług serwisowych
• Obszary odpowiedzialności:
• Wsparcie sprzedaży w obszarze planowania obsługi posprzedażowej w projektach light-as-a-service
• Prowadzenie szkoleń Lean Basic
• Wspieranie ulepszania procesów w działach współpracujących z Customer Satisfaction
• Bezpośredni nadzór nad reklamacjami o wysokim ryzyku finansowym oraz wizerunkowym
• Współpraca z działami kontroli jakości w fabrykach w celu zapewnienia ciągłego podnoszenia jakości i niezawodności produktów
• Tworzenie strategii dostarczania usług serwisowych w oparciu o metodologię ITIL
• Wprowadzenie strategii Lean w dziale Customer Satisfaction
• Rola lidera przy optymalizacja procesów operacyjnych działu Customer Satisfaction w ramach wdrażania strategii Lean w całej organizacji, skutkująca poprawą wskaźników (KPI)
• Ustanowienie nowych procesów związanych ze wzrostem biznesu light-as-a-service przy użyciu narzędzia Kaizen Event
• Usprawnienie procesu obsługi reklamacji jakościowych w kanale konsumenckim przy użyciu narzędzia Value Stream Mapping
• Wprowadzenie tablicy komunikacyjnej w zespole Customer Satisfaction dla zespołu pracującego w różnych lokalizacjach. Wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania elektronicznej tablicy komunikacyjnej.
• Wprowadzenie system wymiany informacji w projektach (Team Information Exchange system) oraz dalsza popularyzacja tego narzędzia, jako podstawa wymiany informacji w zespołach
• Wdrożenie Service Framework, jako części strategii oferowania klientom Life Cycle Services oraz Light-as-a-service
• Wdrożenie system rozwoju sieci dostawców usług serwisowych
• Obszary odpowiedzialności:
• Wsparcie sprzedaży w obszarze planowania obsługi posprzedażowej w projektach light-as-a-service
• Prowadzenie szkoleń Lean Basic
• Wspieranie ulepszania procesów w działach współpracujących z Customer Satisfaction
• Bezpośredni nadzór nad reklamacjami o wysokim ryzyku finansowym oraz wizerunkowym
• Współpraca z działami kontroli jakości w fabrykach w celu zapewnienia ciągłego podnoszenia jakości i niezawodności produktów
• Tworzenie strategii dostarczania usług serwisowych w oparciu o metodologię ITIL
Area Product Manager
Najważniejsze osiągnięcia i obszary odpowiedzialności:
• Przewodzenie zmiany w sposobie komunikacji w organizacji
• Projektowanie i wprowadzanie do sprzedaży produktów i rozwiązań uzupełniających ofertę
• Planowanie zapotrzebowania we współpracy z fabrykami
• Prowadzenie szkoleń dla projektantów, planistów oraz wykonawców
• Poszukiwanie nowych producentów na rynku lokalnym po kątem optymalizacji kosztów
• Nadzór nad lokalną produkcją i kontrola jakości
• Przewodzenie zmiany w sposobie komunikacji w organizacji
• Projektowanie i wprowadzanie do sprzedaży produktów i rozwiązań uzupełniających ofertę
• Planowanie zapotrzebowania we współpracy z fabrykami
• Prowadzenie szkoleń dla projektantów, planistów oraz wykonawców
• Poszukiwanie nowych producentów na rynku lokalnym po kątem optymalizacji kosztów
• Nadzór nad lokalną produkcją i kontrola jakości
wystawiono
Podczas naszej współpracy, Mikołaj Banaś dał się poznać jako pracownik rzetelny, zaangażowany w wykonywaną pracę oraz mający na uwadze dobro Firmy, a przede wszystkim człowiek dysponujący ogromną wiedzą w zakresie szeroko pojętego budownictwa.
Inżynier ds. Techniczno-Projektowych
• Optymalizacja procesu zapytań o obliczenia hydrauliczne
• Projektowanie systemów odwodnieni liniowych, opracowywanie specyfikacji technicznych
• Tworzenie oprogramowania kalkulacyjnego ( arkusza kalkulacyjny do zamiany konkurencyjnych produktów, arkusz doboru elementów nadbudowy separatorów)
• Opracowywanie indywidualnych rozwiązań dla konkretnych inwestycji
• Wsparcie trudnych tematów reklamacyjnych
• Uzgadnianie indywidualnych warunków montażu
• Wsparcie techniczne doradców techniczno-handlowych
• Projektowanie systemów odwodnieni liniowych, opracowywanie specyfikacji technicznych
• Tworzenie oprogramowania kalkulacyjnego ( arkusza kalkulacyjny do zamiany konkurencyjnych produktów, arkusz doboru elementów nadbudowy separatorów)
• Opracowywanie indywidualnych rozwiązań dla konkretnych inwestycji
• Wsparcie trudnych tematów reklamacyjnych
• Uzgadnianie indywidualnych warunków montażu
• Wsparcie techniczne doradców techniczno-handlowych
Szkolenia i kursy
• Trener LEAN Basic (Certyfikowany)
Prowadzenie certyfikujących sesji szkoleniowych
@ Philips Consumer Lifestyle (2015)
• Advanced Value Stream Design (Certyfikowany)
@ Van Goubergen P&M (2015)
• LEAN Advanced (Certyfyfikowany)
@ International Philips Academy (2015)
• Negocjacje w biznesie
@ House of Skills (2014)
• Solution Selling ©
@ Philips Academy (2014)
• LEAN Basic
@ Philips Academy (2013)
• Komunikacja interpersonalna wewnątrz organizacji –
- szkolenie oraz warsztaty
@ House of Skills (2012)
• Czas od Nowa – szkolenie z zarządzania czasem i organizacji czasu pracy z wykorzystaniem MICROSOFT®OUTLOOK®
@ House of Skills (2012)
• Komunikacja Interpersonalna i Komunikacja w Strukturach Organizacji – seminarium i warsztat
@House of Skills (2012)
• Unijne oznakowanie CE a oznakowania krajowe – seminarium i warsztaty
@Ministerstwo Gospodarki
• Zarządzanie energią życiową w stresie – trening i szkolenie Instytut
@ Psycho-Immunologii (2010)
• Sztuka Prezentacji
@House of Skills (2010)
• Obsługa Klienta
@House of Skills (2010)
• Kurs zaawansowanego wykorzystywania programu AutoCAD 2009
@BUDIKOM (2009)
Prowadzenie certyfikujących sesji szkoleniowych
@ Philips Consumer Lifestyle (2015)
• Advanced Value Stream Design (Certyfikowany)
@ Van Goubergen P&M (2015)
• LEAN Advanced (Certyfyfikowany)
@ International Philips Academy (2015)
• Negocjacje w biznesie
@ House of Skills (2014)
• Solution Selling ©
@ Philips Academy (2014)
• LEAN Basic
@ Philips Academy (2013)
• Komunikacja interpersonalna wewnątrz organizacji –
- szkolenie oraz warsztaty
@ House of Skills (2012)
• Czas od Nowa – szkolenie z zarządzania czasem i organizacji czasu pracy z wykorzystaniem MICROSOFT®OUTLOOK®
@ House of Skills (2012)
• Komunikacja Interpersonalna i Komunikacja w Strukturach Organizacji – seminarium i warsztat
@House of Skills (2012)
• Unijne oznakowanie CE a oznakowania krajowe – seminarium i warsztaty
@Ministerstwo Gospodarki
• Zarządzanie energią życiową w stresie – trening i szkolenie Instytut
@ Psycho-Immunologii (2010)
• Sztuka Prezentacji
@House of Skills (2010)
• Obsługa Klienta
@House of Skills (2010)
• Kurs zaawansowanego wykorzystywania programu AutoCAD 2009
@BUDIKOM (2009)
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Zainteresowania
Sport oraz inne pasje:
Narciarstwo, tenis ziemny, piłka nożna, żeglarstwo, surfing
i
inżynieria lądowa, infrastruktura i urbanistyka, rynek nieruchomości, , historia II Wojny Światowej
Narciarstwo, tenis ziemny, piłka nożna, żeglarstwo, surfing
i
inżynieria lądowa, infrastruktura i urbanistyka, rynek nieruchomości, , historia II Wojny Światowej
Grupy
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Drogi - budowa, projektowanie, nadzór
Grupa ludzi związanych w każdy możliwy sposób z budowaniem/ modernizowaniem sieci polskich dróg.
Geodeci projektanci architekci budowlańcy
Firmy działające w danej branży.Chęć konsolidacji, współpracy
Praca w branży budowlanej
Inżynierowie, przedstawiciele handlowi oraz inne stanowiska w branży budowlanej - wszelkie informacje związane z pracą
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem