Doświadczenie zawodowe
President/CEO
Fundacja Promotion of Dreams
+ założenie fundacji
+ procedury rejestracyjne
+ strategiczne zarządzanie organizacją
+ reprezentacja
+ kierowanie zespołami projektowymi
+ kreowanie projektów
+ tworzenie i zarządzanie wizerunkiem organizacji
+ odpowiadanie za realizację celów fundacji wobec fundatorów
+ procedury rejestracyjne
+ strategiczne zarządzanie organizacją
+ reprezentacja
+ kierowanie zespołami projektowymi
+ kreowanie projektów
+ tworzenie i zarządzanie wizerunkiem organizacji
+ odpowiadanie za realizację celów fundacji wobec fundatorów
PR Senior Consultant
+ strategiczne zarządzanie wizerunkiem Klienta
+ nadzór nad realizacją zadań PR projektów prowadzonych przez Klienta
+ organizowanie i zarządzanie relacjami B2G
+ doradztwo w zakresie budowania i realizowania media relations
+ przygotowanie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnej Klienta
+ nadzór nad realizacją zadań PR projektów prowadzonych przez Klienta
+ organizowanie i zarządzanie relacjami B2G
+ doradztwo w zakresie budowania i realizowania media relations
+ przygotowanie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnej Klienta
dyrektor
+ organizacja i kierowanie realizacją zadań firmy doradczej specjalizującej się w obsłudze FDI czy inwestycji w branży nieruchomości,
+ zarządzanie zespołami realizującymi poszczególne projekty/obsługującymi poszczególnych klientów,
+ monitoring strategiczny,
+ reprezentacja firmy,
+ doradztwo w zakresie PR/PA/L,
+ inne, nie ujęte - mob. (+48) 603 95 92 71.
+ zarządzanie zespołami realizującymi poszczególne projekty/obsługującymi poszczególnych klientów,
+ monitoring strategiczny,
+ reprezentacja firmy,
+ doradztwo w zakresie PR/PA/L,
+ inne, nie ujęte - mob. (+48) 603 95 92 71.
Specjalizacje
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR na Pomorzu Zachodnim
Skupiająca osoby odpowiadające za public relations/wizerunek/komunikację marketingową/branding w regionie Pomorza Zachodniego.