Michalina Szymańska

Regionalny Kierownik ds.Kluczowych Klientów, Polskie ePłatności S.A.
Rumia, pomorskie

Doświadczenie zawodowe

Polskie ePłatności S.A.
Regionalny Kierownik ds.Kluczowych Klientów
PAYBACK Poland (Loyalty Partner Polska Sp. z o. o.)
Regionalny Koordynator Sprzedaży
- Samodzielne, aktywne pozyskiwanie Partnerów oraz ich obsługa i rozwój w regionie.
- Realizacja założonych planów sprzedażowych własnych oraz podległego zespołu, monitorowanie oraz osiąganie kluczowych KPI w Dziale Sprzedaży Moje Miasto PAYBACK.
- Bezpośredni udział w procesie sprzedaży, prowadzony zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie. Pozyskiwanie zarówno firm lokalnych jak również firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim z branż usługowych, w szczególności w kategoriach HoReCa, Wellness/SPA, Sport, Kultura i Rozrywka, Produkty, Turystyka, Usługi.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy Pracodawcy oraz potrzeby klienta.
- Aktywne budowanie nowych i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Partnerami.
- Aktywne zarządzanie strukturą Działu Sprzedaży biznesu lokalnego na podległym terytorium.
- Rekrutacja, zarządzanie, ocena i rozwój podległych pracowników, a takżed bezpośrednie wspieranie ich w pracy z najważniejszymi Partnerami.
- Analiza rynku lokalnego, wprowadzanie nowych rozwiązań służących rozwojowi produktu i zwiększaniu sprzedaży oraz współudział w kreowaniu strategii sprzedaży.
- Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług.
- Realizacja indywidualnych celów pracowniczych.
PAYBACK Poland (Loyalty Partner Polska Sp. z o. o.)
Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju
- Aktywne pozyskiwanie firm partnerskich do współpracy w ramach Moje Miasto Payback
- Budowanie kontaktów handlowych na szczeblu decyzyjnym i pozyskiwanie firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy Pracodawcy oraz potrzeby klienta
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z partnerami biznesowymi
- Definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
Logo
Opiekun klienta
Logo Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
Logo
Przedstawiciel Farmaceutyczny
Adamed Consumer Healthcare
Łukasz Berejowski
Łukasz Berejowski · przełożony
wystawiono
Bardzo zaangażowana, otwarta na nowe wyzwania. Wyjątkowo skuteczna w działaniu z super warsztatem. Bardzo empatyczna z wyjątkowo dobrą postawą. Zjednuje sobie przyjaciół i klientów na pierwszym spotkaniu.
Eniro Polska
Key Account
Sprzedaż oraz planowanie kampanii reklamowych. Obsługa posprzedażowa klientów biznesowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji z obecnymi oraz kompleksowe doradztwo w zakresie rozwiązań reklamowych w produktach internetowych, mobilnych i w katalogach teleadresowych.
Logo
Przedstawiciel farmaceutyczno - medyczny
Naturmedicin
Eurotel S.A.
Kierownik Autoryzowanego Punktu Sprzedaży

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo Europejskie, licencjackie
ATENEUM Szkoła Wyższa

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Sport - siłownia, rower
Literatura muzułmańska
Hand Made

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Tylko sprzedaż
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.