Doświadczenie zawodowe
Regionalny Koordynator Sprzedaży
- Samodzielne, aktywne pozyskiwanie Partnerów oraz ich obsługa i rozwój w regionie.
- Realizacja założonych planów sprzedażowych własnych oraz podległego zespołu, monitorowanie oraz osiąganie kluczowych KPI w Dziale Sprzedaży Moje Miasto PAYBACK.
- Bezpośredni udział w procesie sprzedaży, prowadzony zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie. Pozyskiwanie zarówno firm lokalnych jak również firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim z branż usługowych, w szczególności w kategoriach HoReCa, Wellness/SPA, Sport, Kultura i Rozrywka, Produkty, Turystyka, Usługi.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy Pracodawcy oraz potrzeby klienta.
- Aktywne budowanie nowych i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Partnerami.
- Aktywne zarządzanie strukturą Działu Sprzedaży biznesu lokalnego na podległym terytorium.
- Rekrutacja, zarządzanie, ocena i rozwój podległych pracowników, a takżed bezpośrednie wspieranie ich w pracy z najważniejszymi Partnerami.
- Analiza rynku lokalnego, wprowadzanie nowych rozwiązań służących rozwojowi produktu i zwiększaniu sprzedaży oraz współudział w kreowaniu strategii sprzedaży.
- Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług.
- Realizacja indywidualnych celów pracowniczych.
- Realizacja założonych planów sprzedażowych własnych oraz podległego zespołu, monitorowanie oraz osiąganie kluczowych KPI w Dziale Sprzedaży Moje Miasto PAYBACK.
- Bezpośredni udział w procesie sprzedaży, prowadzony zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie. Pozyskiwanie zarówno firm lokalnych jak również firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim z branż usługowych, w szczególności w kategoriach HoReCa, Wellness/SPA, Sport, Kultura i Rozrywka, Produkty, Turystyka, Usługi.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy Pracodawcy oraz potrzeby klienta.
- Aktywne budowanie nowych i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Partnerami.
- Aktywne zarządzanie strukturą Działu Sprzedaży biznesu lokalnego na podległym terytorium.
- Rekrutacja, zarządzanie, ocena i rozwój podległych pracowników, a takżed bezpośrednie wspieranie ich w pracy z najważniejszymi Partnerami.
- Analiza rynku lokalnego, wprowadzanie nowych rozwiązań służących rozwojowi produktu i zwiększaniu sprzedaży oraz współudział w kreowaniu strategii sprzedaży.
- Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług.
- Realizacja indywidualnych celów pracowniczych.
Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju
- Aktywne pozyskiwanie firm partnerskich do współpracy w ramach Moje Miasto Payback
- Budowanie kontaktów handlowych na szczeblu decyzyjnym i pozyskiwanie firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy Pracodawcy oraz potrzeby klienta
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z partnerami biznesowymi
- Definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
- Budowanie kontaktów handlowych na szczeblu decyzyjnym i pozyskiwanie firm w sieciach o zasięgu ogólnopolskim.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy Pracodawcy oraz potrzeby klienta
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z partnerami biznesowymi
- Definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Sport - siłownia, rower
Literatura muzułmańska
Hand Made
Literatura muzułmańska
Hand Made
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.