Wypowiedzi
-
Witam,
Mam klienta, który szuka przewoźnika a na Maltę. Czy mógłby mi ktoś doradzić w tej sprawie? Chodzi o tych największych przewoźników godnych polecenia. -
Dysponujemy przewodnikiem dla naszych dostawców zawierającym wszystkie niezbędne instrukcje jak powinien być dostarczany towar do nas (wytyczne dot. wielkości palet, adresowania, numerowania kartonów sposobu pakowania towaru itd. itp.)
Wnikliwie ostatnio ten przewodnik przestudiowałam i równiez zauwazyłam że nie ma nakazu wysyłania jednego zamówienia w całości i przekazywania go jednemu kurierowi. Także pierwszą rzeczą jest uzupelnienie przewodnika i kontrola czy wszyscy dostawcy spełniaja nasze wymagania.
Zastanawiam się właśnie jeszcze czy można wpłynąć jakos na centra logistyczne firm kurierskich, zeby sytuacja niekompletnych dostaw się nie powtórzyła. Chcociaż wiem że takich firm jak my jest obsługiwanych przez nich mnóstwo:/
Nie damy niestety rady wpłynąć na naszych dostaawców, których kuerów muszą wybrac gdyż transport nie leży w naszej gestii:/
Pozdrawiam -
Pracuję obecnie w dużej firmie e-commerce i borykam się z pewnym problemem.
Mianowicie nasi dostawcy często wysyłają do nas towar jako drobnice za pomocą różnych firm kurierskich (UPS, GLS, itp.)
Dana dostawa np. powinna być w ilości 8 kartonów, a kurier przywozi jednego dnia tylko połowe, następnego dnia drugą połowe przesyłki. Niestety niekompletnej przesyłki nie możemy "przerobić" i jest ona odstawiana na przeznaczone do tego miejsce i czeka, aż reszta przesyłki dotrze do magazynu. (przy czym nie wiadomo tak naprawde czy.. i kiedy druga część dostawy do nas dotrze). I tu nasuwają się moje pytania:
- czy firmy kurierskie mają prawo tak dostarczać towar?
- czy można zmusić ich centra do pełnego kompletowania dla nas przesylek?
- Jeżeli tak to z kim i jak się skontaktowac z dana firmą, że przesyłki dla 'mojej' powinny być kompletne?
Wiem, że sytuacja wygląda inaczej jeżeli np. nasi dostawcy nadają te paczki dzień po dniu przekazując je w odtspie czasu kurierom (wtedy wyjaśniam tą sprawę z dostawcami - żeby takie sytuacje się nie powtarzały)
Chcę zlikwidowac na magazynie miejsce dla niekompletnych przesyłek poprzez wyeleiminowanie przysyłania niekompletnych dostaw, czy to wogóle jest możliwe i czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
Dziękuje z góry za opinie. -
Tak dokładnie o to chodzi.
Odp. 1: Niestety wglądu do takich umów nie mamy gdyż transport jest zawsze w gestii dostawcy
Odp. 2: Dysponujemy przewodnikiem dla naszych dostawców zawierającym wszystkie niezbędne instrukcje jak powinien być dostarczany towar do nas (wytyczne dot. wielkości palet, adresowania, numerowania kartonów sposobu pakowania towaru itd. itp.)
Wnikliwie ostatnio ten przewodnik przestudiowałam i równiez zauwazyłam że nie ma nakazu wysyłania jednego zamówienia w całości i przekazywania go jednemu kurierowi. Także pierwszą rzeczą jest uzupelnienie przewodnika i kontrola czy wszyscy dostawcy spełniaja nasze wyamagania.
Zastanawiam się właśnie jeszcze czy można wpłynąć jakos na centra logistyczne firm kurierskich, zeby sytuacja niekompletnych dostaw się nie powtórzyła. Chcociaż wiem że takich firm jak my jest obsługiwanych przez nich mnóstwo:/ -
Pracuję obecnie w dużej firmie e-commerce i borykam się z pewnym problemem.
Mianowicie nasi dostawcy często wysyłają do nas towar jako drobnice za pomocą różnych firm kurierskich (UPS, GLS, itp.)
Dana dostawa np. powinna być w ilości 8 kartonów, a kurier przywozi jednego dnia tylko połowe, następnego dnia drugą połowe przesyłki. Niestety niekompletnej przesyłki nie możemy "przerobić" i jest ona odstawiana na przeznaczone do tego miejsce i czeka, aż reszta przesyłki dotrze do magazynu. (przy czym nie wiadomo tak naprawde czy.. i kiedy druga część dostawy do nas dotrze). I tu nasuwają się moje pytania:
- czy firmy kurierskie mają prawo tak dostarczać towar?
- czy można zmusić ich centra do pełnego kompletowania dla nas przesylek?
- Jeżeli tak to z kim i jak się skontaktowac z dana firmą, że przesyłki dla 'mojej' powinny być kompletne?
Wiem, że sytuacja wygląda inaczej jeżeli np. nasi dostawcy nadają te paczki dzień po dniu przekazując je w odtspie czasu kurierom (wtedy wyjaśniam tą sprawę z dostawcami - żeby takie sytuacje się nie powtarzały)
Chcę zlikwidowac na magazynie miejsce dla niekompletnych przesyłek poprzez wyeleiminowanie przysyłania niekompletnych dostaw, czy to wogóle jest możliwe i czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
Dziękuje z góry za opinie. -
Pracuję obecnie w dużej firmie e-commerce i borykam się z pewnym problemem.
Mianowicie nasi dostawcy często wysyłają do nas towar jako drobnice za pomocą różnych firm kurierskich (UPS, GLS, itp.)
Dana dostawa np. powinna być w ilości 8 kartonów, a kurier przywozi jednego dnia tylko połowe, następnego dnia drugą połowe przesyłki. Niestety niekompletnej przesyłki nie możemy "przerobić" i jest ona odstawiana na przeznaczone do tego miejsce i czeka, aż reszta przesyłki dotrze do magazynu. (przy czym nie wiadomo tak naprawde czy.. i kiedy druga część dostawy do nas dotrze). I tu nasuwają się moje pytania:
- czy firmy kurierskie mają prawo tak dostarczać towar?
- czy można zmusić ich centra do pełnego kompletowania dla nas przesylek?
- Jeżeli tak to z kim i jak się skontaktowac z dana firmą, że przesyłki dla 'mojej' powinny być kompletne?
Wiem, że sytuacja wygląda inaczej jeżeli np. nasi dostawcy nadają te paczki dzień po dniu przekazując je w odtspie czasu kurierom (wtedy wyjaśniam tą sprawę z dostawcami - żeby takie sytuacje się nie powtarzały)
Chcę zlikwidowac na magazynie miejsce dla niekompletnych przesyłek poprzez wyeleiminowanie przysyłania niekompletnych dostaw, czy to wogóle jest możliwe i czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
Dziękuje z góry za opinie. -
Pracuję obecnie w dużej firmie e-commerce i borykam się z pewnym problemem.
Mianowicie nasi dostawcy często wysyłają do nas towar jako drobnice za pomocą różnych firm kurierskich (UPS, GLS, itp.)
Dana dostawa np. powinna być w ilości 8 kartonów, a kurier przywozi jednego dnia tylko połowe, następnego dnia drugą połowe przesyłki. Niestety niekompletnej przesyłki nie możemy "przerobić" i jest ona odstawiana na przeznaczone do tego miejsce i czeka, aż reszta przesyłki dotrze do magazynu. (przy czym nie wiadomo tak naprawde czy.. i kiedy druga część dostawy do nas dotrze). I tu nasuwają się moje pytania:
- czy firmy kurierskie mają prawo tak dostarczać towar?
- czy można zmusić ich centra do pełnego kompletowania dla nas przesylek?
- Jeżeli tak to z kim i jak się skontaktowac z dana firmą, że przesyłki dla 'mojej' powinny być kompletne?
Wiem, że sytuacja wygląda inaczej jeżeli np. nasi dostawcy nadają te paczki dzień po dniu przekazując je w odtspie czasu kurierom (wtedy wyjaśniam tą sprawę z dostawcami - żeby takie sytuacje się nie powtarzały)
Chcę zlikwidowac na magazynie miejsce dla niekompletnych przesyłek poprzez wyeleiminowanie przysyłania niekompletnych dostaw, czy to wogóle jest możliwe i czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
Dziękuje z góry za opinie. -
Przypominam się o sobie:)
-
Dzień dobry,
Zaproszenie kieruję przede wszystkim do pracodawców szukających młodych, kreatywnych osób z doświadczeniem, jak i do head hunter'ów. Poszukuję ciekawej pracy (nowych wyzwań), dzięki której będę mogła rozwijać moje umiejętności oraz zdobywać nową wiedzę.
Specjalizuję się w różnych aspektach sprzedaży, koordynowaniu zamówień i przyjęcia towaru, w usprawnieniach procesów w poszczególnych ogniwach łańcucha logistycznego.
Pozdrawiam
Michalina Meller
Zapraszam również do obejrzenia mojego profilu na LinkedInTen post został edytowany przez Autora dnia 25.01.15 o godzinie 15:55 -
Dzień dobry,
Przedstawiam moją kandydaturę na stanowisko w dziale:
- logistyki/ zarządzania magazynami
- zakupów
- handlowym/ sprzedaży/ obsługi klienta/ eksportu
w województwach: Zachodniopomorskim, Pomorskim, Wielkopolskim, Lubuskim, Kujawsko - Pomorskim, Dolnośląskim (miejsce zamieszkania: Goleniów --> możliwość relokacji)
Zapraszam do zapoznania się z moim CV na profilu.Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.02.14 o godzinie 14:52 -
Poszukuję rzetelnej firmy transportowej, która podjęłaby się regularnych przewozów ładunków o masie ok. 1,5 do2 lub 3 ton ze Szczecinka, Poznania Olsztyna do Niemiec (Hannover, Munster i nie tylko). Bardzo proszę o namiary lub polecenie, którejś z nich.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. -
Popieram przedmówce, ja jestem absolwentką biotechnologii i logistyki (studia mgr). Pracy po btch nigdzie nie było w moim rejonie, poza woj. zachodniopom. nawet nie szukałam. Znalazłam pracę w branży logistycznej, jednak bez stażu, praktych i innych takich to poszukiwanie było o wiele bardziej trudne. Szkoda czasu na drugi fakultet bo i tak tego nikt nie doceni, liczy sie fach i doświadczenie i znajomość języków oczywiście.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Transport Spedycja Logistyka
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy TSL Biznes
-
Chętnie nawiążę współpracę z przewoźnikami działającymi na terenie krajów UE.
Najlepiej firanki i plandeki 24 t.
michalina@mater.pl -
Chętnie nawiążę współpracę z przewoźnikami działającymi na terenie krajów UE.
Najlepiej firanki i plandeki 24 t.
michalina@mater.pl -
a czy nie chciałby ktoś przyjąć mnie na bezpłatną praktykę od kwietnia we Wrocławiu ??
-
w dziale logistycznym na terenie Wrocławia i okolic, od kwietnia. Zapraszam do zapoznania się z moim CV
-
Autor jednego z najnowszych artykułów zamieszczonych na portalu pracujwlogistyce.pl pt.: PROCES REKRUTACJI W OCZACH KANDYDATA DO PRACY wciąż twierdzi, iż "...Na przykład ilość spedytorów międzynarodowych poszukiwanych w ostatnim czasie na rynku pracy znacznie przewyższa podaż kandydatów na to stanowisko. Zwłaszcza jeśli chodzi o osoby z doświadczeniem, znające języki obce i dobrze orientujące się w sytuacji na rynku. ..."
Rozumiem spedytor czy logistyk w poważnym stażem pracy najlepiej jeszcze jak najmłodszy jest najbardziej pożądany na rynku w tej chwili, ale każdy narzeka że nie ma ludzi do pracy a nikt nie chce wziąć stażysty pod swoje skrzydła i zainwestować w niego by później stworzyć idealnego dla siebie pracownika. Nie rozumiem tego zjawiska, każdy czeka aż zrobi to ktoś przed nim a potem firmy mają problemy z zasobami ludzkimi bo brakuje takiego i siamtego o określonych kompetencjach.
Ja jestem jednym z tych kilkuset tysięcy bezrobotnych absolwentów siedzących i myślących : GDZIE BY TU JESZCZE WYSŁAĆ SWOJE CV" i Jak narazie pozostaje mi czekanie na fundusze z PUPu, i szukanie firmy, która przyjęłaby mnie na takowy staż.
I mam jeszcze prośbe do przyszłych i obecnych rekruterów. Miałam ostatnnio niemiłe doświadczenia po rozmowach kwalifikacyjnych. Jeden z nich, kiedy w grudniu byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie logistycznej, która szukała człowieka na stanowiska asystentki key account managera. Po całym wydarzeniu rekruter powiedział że zadzwoni do mnie z odpowiedzią (negatywną lub pozytywną) w DRUGI TYDZIEŃ STYCZNIA. Oczywiście siedziałam przyklejona do telefonu na marne więc zadzwoniłam tam w poniedziałek następnego tygodnia i powiedziano mi że nie podjęto jeszcze w tej psrawie decycji i na bank zadzwonia w tym tygodniu, również mimo zapewnień telefon milczy. Prośba więc moja jest taka, ze jeżeli przeprowadzacie rozmowe i obiecujecie że zadzwonicie z pozytywną lub negatywną odpowiedzią to uszanujcie tą biedną bezrobotna i tak zmarnowaną juz istotę i dajcie szczerzą i sensowną odpowiedź nawet jeżeli za cholere nie spełnia waszych oczekiwań. O nic innego mi nie chodzi jak o szczerość rekrutera.
Wpadłam ostatnio jednak na błyskotliwy pomysł, jedni mogą sobie pomyśleć że dopiero Ameryke odkryłam, ale co uważacie o poszukiwaniu pracy za pomocą agencji head hunter'owskich. Czy ktoś szukał tak pracy i ktoś z Was może ją tak znalazł? Jak mniej więcej odbywa się cały proces. I czy może te agencje są bardziej dla firm niż dla bezrobotnych absolwentów? Czy znacie może takie agencje specjalizujące się wyłącznie w branży TSL. -
Poszukuję pracy w charakterze asystentki lub płatnego stażu (UWAGA!! możliwość dotacji z PUP Goleniów)
- 1
- 2