Wypowiedzi
-
Witam,
Mam klienta, który szuka przewoźnika a na Maltę. Czy mógłby mi ktoś doradzić w tej sprawie? Chodzi o tych największych przewoźników godnych polecenia. -
Dysponujemy przewodnikiem dla naszych dostawców zawierającym wszystkie niezbędne instrukcje jak powinien być dostarczany towar do nas (wytyczne dot. wielkości palet, adresowania, numerowania kartonów sposobu pakowania towaru itd. itp.)
Wnikliwie ostatnio ten przewodnik przestudiowałam i równiez zauwazyłam że nie ma nakazu wysyłania jednego zamówienia w całości i przekazywania go jednemu kurierowi. Także pierwszą rzeczą jest uzupelnienie przewodnika i kontrola czy wszyscy dostawcy spełniaja nasze wymagania.
Zastanawiam się właśnie jeszcze czy można wpłynąć jakos na centra logistyczne firm kurierskich, zeby sytuacja niekompletnych dostaw się nie powtórzyła. Chcociaż wiem że takich firm jak my jest obsługiwanych przez nich mnóstwo:/
Nie damy niestety rady wpłynąć na naszych dostaawców, których kuerów muszą wybrac gdyż transport nie leży w naszej gestii:/
Pozdrawiam -
Pracuję obecnie w dużej firmie e-commerce i borykam się z pewnym problemem.
Mianowicie nasi dostawcy często wysyłają do nas towar jako drobnice za pomocą różnych firm kurierskich (UPS, GLS, itp.)
Dana dostawa np. powinna być w ilości 8 kartonów, a kurier przywozi jednego dnia tylko połowe, następnego dnia drugą połowe przesyłki. Niestety niekompletnej przesyłki nie możemy "przerobić" i jest ona odstawiana na przeznaczone do tego miejsce i czeka, aż reszta przesyłki dotrze do magazynu. (przy czym nie wiadomo tak naprawde czy.. i kiedy druga część dostawy do nas dotrze). I tu nasuwają się moje pytania:
- czy firmy kurierskie mają prawo tak dostarczać towar?
- czy można zmusić ich centra do pełnego kompletowania dla nas przesylek?
- Jeżeli tak to z kim i jak się skontaktowac z dana firmą, że przesyłki dla 'mojej' powinny być kompletne?
Wiem, że sytuacja wygląda inaczej jeżeli np. nasi dostawcy nadają te paczki dzień po dniu przekazując je w odtspie czasu kurierom (wtedy wyjaśniam tą sprawę z dostawcami - żeby takie sytuacje się nie powtarzały)
Chcę zlikwidowac na magazynie miejsce dla niekompletnych przesyłek poprzez wyeleiminowanie przysyłania niekompletnych dostaw, czy to wogóle jest możliwe i czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
Dziękuje z góry za opinie. -
Tak dokładnie o to chodzi.
Odp. 1: Niestety wglądu do takich umów nie mamy gdyż transport jest zawsze w gestii dostawcy
Odp. 2: Dysponujemy przewodnikiem dla naszych dostawców zawierającym wszystkie niezbędne instrukcje jak powinien być dostarczany towar do nas (wytyczne dot. wielkości palet, adresowania, numerowania kartonów sposobu pakowania towaru itd. itp.)
Wnikliwie ostatnio ten przewodnik przestudiowałam i równiez zauwazyłam że nie ma nakazu wysyłania jednego zamówienia w całości i przekazywania go jednemu kurierowi. Także pierwszą rzeczą jest uzupelnienie przewodnika i kontrola czy wszyscy dostawcy spełniaja nasze wyamagania.
Zastanawiam się właśnie jeszcze czy można wpłynąć jakos na centra logistyczne firm kurierskich, zeby sytuacja niekompletnych dostaw się nie powtórzyła. Chcociaż wiem że takich firm jak my jest obsługiwanych przez nich mnóstwo:/ -
Pracuję obecnie w dużej firmie e-commerce i borykam się z pewnym problemem.
Mianowicie nasi dostawcy często wysyłają do nas towar jako drobnice za pomocą różnych firm kurierskich (UPS, GLS, itp.)
Dana dostawa np. powinna być w ilości 8 kartonów, a kurier przywozi jednego dnia tylko połowe, następnego dnia drugą połowe przesyłki. Niestety niekompletnej przesyłki nie możemy "przerobić" i jest ona odstawiana na przeznaczone do tego miejsce i czeka, aż reszta przesyłki dotrze do magazynu. (przy czym nie wiadomo tak naprawde czy.. i kiedy druga część dostawy do nas dotrze). I tu nasuwają się moje pytania:
- czy firmy kurierskie mają prawo tak dostarczać towar?
- czy można zmusić ich centra do pełnego kompletowania dla nas przesylek?
- Jeżeli tak to z kim i jak się skontaktowac z dana firmą, że przesyłki dla 'mojej' powinny być kompletne?
Wiem, że sytuacja wygląda inaczej jeżeli np. nasi dostawcy nadają te paczki dzień po dniu przekazując je w odtspie czasu kurierom (wtedy wyjaśniam tą sprawę z dostawcami - żeby takie sytuacje się nie powtarzały)
Chcę zlikwidowac na magazynie miejsce dla niekompletnych przesyłek poprzez wyeleiminowanie przysyłania niekompletnych dostaw, czy to wogóle jest możliwe i czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
Dziękuje z góry za opinie. -
Pracuję obecnie w dużej firmie e-commerce i borykam się z pewnym problemem.
Mianowicie nasi dostawcy często wysyłają do nas towar jako drobnice za pomocą różnych firm kurierskich (UPS, GLS, itp.)
Dana dostawa np. powinna być w ilości 8 kartonów, a kurier przywozi jednego dnia tylko połowe, następnego dnia drugą połowe przesyłki. Niestety niekompletnej przesyłki nie możemy "przerobić" i jest ona odstawiana na przeznaczone do tego miejsce i czeka, aż reszta przesyłki dotrze do magazynu. (przy czym nie wiadomo tak naprawde czy.. i kiedy druga część dostawy do nas dotrze). I tu nasuwają się moje pytania:
- czy firmy kurierskie mają prawo tak dostarczać towar?
- czy można zmusić ich centra do pełnego kompletowania dla nas przesylek?
- Jeżeli tak to z kim i jak się skontaktowac z dana firmą, że przesyłki dla 'mojej' powinny być kompletne?
Wiem, że sytuacja wygląda inaczej jeżeli np. nasi dostawcy nadają te paczki dzień po dniu przekazując je w odtspie czasu kurierom (wtedy wyjaśniam tą sprawę z dostawcami - żeby takie sytuacje się nie powtarzały)
Chcę zlikwidowac na magazynie miejsce dla niekompletnych przesyłek poprzez wyeleiminowanie przysyłania niekompletnych dostaw, czy to wogóle jest możliwe i czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
Dziękuje z góry za opinie. -
Pracuję obecnie w dużej firmie e-commerce i borykam się z pewnym problemem.
Mianowicie nasi dostawcy często wysyłają do nas towar jako drobnice za pomocą różnych firm kurierskich (UPS, GLS, itp.)
Dana dostawa np. powinna być w ilości 8 kartonów, a kurier przywozi jednego dnia tylko połowe, następnego dnia drugą połowe przesyłki. Niestety niekompletnej przesyłki nie możemy "przerobić" i jest ona odstawiana na przeznaczone do tego miejsce i czeka, aż reszta przesyłki dotrze do magazynu. (przy czym nie wiadomo tak naprawde czy.. i kiedy druga część dostawy do nas dotrze). I tu nasuwają się moje pytania:
- czy firmy kurierskie mają prawo tak dostarczać towar?
- czy można zmusić ich centra do pełnego kompletowania dla nas przesylek?
- Jeżeli tak to z kim i jak się skontaktowac z dana firmą, że przesyłki dla 'mojej' powinny być kompletne?
Wiem, że sytuacja wygląda inaczej jeżeli np. nasi dostawcy nadają te paczki dzień po dniu przekazując je w odtspie czasu kurierom (wtedy wyjaśniam tą sprawę z dostawcami - żeby takie sytuacje się nie powtarzały)
Chcę zlikwidowac na magazynie miejsce dla niekompletnych przesyłek poprzez wyeleiminowanie przysyłania niekompletnych dostaw, czy to wogóle jest możliwe i czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
Dziękuje z góry za opinie. -
Przypominam się o sobie:)
-
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z moim profilem w języku angielskim na LinkedIN : http://pl.linkedin.com/pub/michalina-meller/a6/367/6bb/en
- 25.01.2015, 15:48
-
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z moim profilem na GoldenLine, gdyż szukam ciekawej pracy (nowych wyzwań), która umożliwi mi dalszy rozwój zawodowy.
- 14.10.2014, 13:20
-
Dzień dobry,
Zaproszenie kieruję przede wszystkim do pracodawców szukających młodych, kreatywnych osób z doświadczeniem, jak i do head hunter'ów. Poszukuję ciekawej pracy (nowych wyzwań), dzięki której będę mogła rozwijać moje umiejętności oraz zdobywać nową wiedzę.
Specjalizuję się w różnych aspektach sprzedaży, koordynowaniu zamówień i przyjęcia towaru, w usprawnieniach procesów w poszczególnych ogniwach łańcucha logistycznego.
Pozdrawiam
Michalina Meller
Zapraszam również do obejrzenia mojego profilu na LinkedInTen post został edytowany przez Autora dnia 25.01.15 o godzinie 15:55 -
Dzień dobry,
Przedstawiam moją kandydaturę na stanowisko w dziale:
- logistyki/ zarządzania magazynami
- zakupów
- handlowym/ sprzedaży/ obsługi klienta/ eksportu
w województwach: Zachodniopomorskim, Pomorskim, Wielkopolskim, Lubuskim, Kujawsko - Pomorskim, Dolnośląskim (miejsce zamieszkania: Goleniów --> możliwość relokacji)
Zapraszam do zapoznania się z moim CV na profilu.Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.02.14 o godzinie 14:52 -
Poszukuję rzetelnej firmy transportowej, która podjęłaby się regularnych przewozów ładunków o masie ok. 1,5 do2 lub 3 ton ze Szczecinka, Poznania Olsztyna do Niemiec (Hannover, Munster i nie tylko). Bardzo proszę o namiary lub polecenie, którejś z nich.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. -
Popieram przedmówce, ja jestem absolwentką biotechnologii i logistyki (studia mgr). Pracy po btch nigdzie nie było w moim rejonie, poza woj. zachodniopom. nawet nie szukałam. Znalazłam pracę w branży logistycznej, jednak bez stażu, praktych i innych takich to poszukiwanie było o wiele bardziej trudne. Szkoda czasu na drugi fakultet bo i tak tego nikt nie doceni, liczy sie fach i doświadczenie i znajomość języków oczywiście.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Transport Spedycja Logistyka
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy TSL Biznes
-
Chętnie nawiążę współpracę z przewoźnikami działającymi na terenie krajów UE.
Najlepiej firanki i plandeki 24 t.
michalina@mater.pl -
Chętnie nawiążę współpracę z przewoźnikami działającymi na terenie krajów UE.
Najlepiej firanki i plandeki 24 t.
michalina@mater.pl -
a czy nie chciałby ktoś przyjąć mnie na bezpłatną praktykę od kwietnia we Wrocławiu ??
-
w dziale logistycznym na terenie Wrocławia i okolic, od kwietnia. Zapraszam do zapoznania się z moim CV
- 1
- 2