Michał Zyśk

Informatyk, Specjalista IT, Administrator Systemów IT, obsługa systemów informatycznych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Android iOS Microsoft Office Windows 7 Windows Phone Windows Server Windows XP Pro Microsoft Windows Windows 8 System Windows LMS Open Offce Microsoft Windows XP MacOS i Windows, Windows 10 Microsoft Office, Programy biurowe

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Medicover Polska
Administrator Systemów IT
Forystek & Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni
Administrator sieci komputerowej , Informatyk
• Administracja serwerem lokalnym / specjalistycznym oprogramowaniem
• Pomoc logistyczna ds. zakupów sprzętu biurowego i komputerowego
• Helpdesk – pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Udział w tworzeniu koncepcji systemu informatyzacji biura,
• Zabezpieczenie peryferii sieci komputerowej,
• Składanie, serwis oraz reinstalacje komputerów PC.
• Zarządzanie licencjami oprogramowania
Centrum Medyczne Damiana
Obsługa informatyczna, Helpdesk
Synevo Polska Sp. z o.o.
Obsługa informatyczna, Helpdesk
Medicover Polska
Starszy Specjalista w Zespole Pomocy Informatycznej
• Pierwsza linia wsparcia
• Terminowa obsługa zgłoszeń awarii zgłaszanych do kolejnych linii wsparcia
• Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego i kontakty z serwisem firm dostarczających sprzęt komputerowy do Medicover
• Instalacja i konfiguracja oprogramowania sprzętu komputerowego
• Szkolenie użytkowników sprzętu komputerowego, pomoc w obsłudze aplikacji wykorzystywanych w firmie
• Praca w trybie zmianowym zgodnie z grafikiem ustalonym przez przełożonego
• Udział w projektach firmowych
DLH Poland
Sprzedaż internetowa - zarządzanie aukcjami internetowymi
Koordynacja i zarządzanie aukcjami allegro – sprzedaż internetowa produktów firmy DLH Poland
Logo
Specialist IT - Consulting / Service
ZAQPC
Projekty, budowa oraz konserwacja sieci LAN. Konfiguracja sieciowych urządzeń dostępowych typu switche/routery a także peryferii - drukarki, skanery, tablety itp. Znajomość protokołów i zagadnień sieciowych. Diagnostyka, naprawa, konserwacja komputerów, notebooków, drukarek. Rozbudowa, wymiana aktualizacja sprzętu. Konfiguracja zestawów komputerowych. Instalacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania narzędziowego. Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych.
Logo
Informatyk
CWKL Warszawa
• Składanie, serwis oraz reinstalacje komputerów PC.
• Pomoc logistyczna ds. zakupów sprzętu biurowego i komputerowego
• Helpdesk – pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Udział w tworzeniu koncepcji systemu informatyzacji biura,
• Zabezpieczenie peryferii sieci komputerowej,
• Udział w aktualizacji serwisu WWW biura
Logo
Administrator sieci
Taraś Agencja Reklamowa
• Składanie, serwis oraz reinstalacje komputerów PC.
• Pomoc logistyczna ds. zakupów sprzętu biurowego i komputerowego
• Helpdesk – pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Udział w tworzeniu koncepcji systemu informatyzacji biura,
• Zabezpieczenie peryferii sieci komputerowej,
• Udział w aktualizacji serwisu WWW biura
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Specjalista ds. systemów komputerowych
• Helpdesk– pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Testowanie i wdrażanie nowych systemów i oprogramowania w pionie Global Consumer Bank
• Zarządzanie utworzoną wcześniej bazą danych na potrzeby działu IT ( SQL )
• Opieka informatyczna nad sprzedawcami z obrębu Polski – konfiguracja aplikacji na notebookach
• Zamawianie oraz serwisowanie komputerów PC, drukarek, i innych peryferiów,
• Zarządzanie licencjami oprogramowania,
• Udział w audytach wewnętrznych,
• Tworzenie wzorców systemowych wraz z oprogramowaniem bankowym
• Prowadzenie szkoleń wewnątrz działu oraz tworzenie instrukcji ds. oprogramowania systemowego i bankowego,
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
IT Helpdesk
• Helpdesk– pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Testowanie i wdrażanie nowych systemów i oprogramowania w pionie Global Consumer Bank
• Zarządzanie utworzoną wcześniej bazą danych na potrzeby działu IT ( SQL )
• Opieka informatyczna nad sprzedawcami z obrębu Polski – konfiguracja aplikacji na notebookach
• Zamawianie oraz serwisowanie komputerów PC, drukarek, i innych peryferiów,
• Zarządzanie licencjami oprogramowania,
• Udział w audytach wewnętrznych,
• Tworzenie wzorców systemowych wraz z oprogramowaniem bankowym
• Prowadzenie szkoleń wewnątrz działu oraz tworzenie instrukcji ds. oprogramowania systemowego i bankowego,

Szkolenia i kursy

* Zarządzanie projektami IT – szkolenie podstawowe
* Nowe systemy i trendy w IT – Zarządzanie usługami ITIL® V3 Foundation
* Zarządzanie wymaganiami w projektach IT
* Implementing, Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Services ( MS 2277 )
* Telefoniczna obsługa klienta – helpdesk IT

Edukacja

Logo
Biznes międzynarodowy "Wykorzystanie informatyki w biznesie", licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Informatyka, sport ( siłownia, koszykówka)

Grupy

InfoMEET
InfoMEET
InfoMEET to bezpłatna, cykliczna konferencja IT i targi kariery. Duża dawka wiedzy, wymiana doświadczeń i nawiązanie nowych relacji biznesowych to główna idea wydarzenia.
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
Trener IT
Trener IT
Dzielenie się doświadczeniem z zakresu prowadzenia zajęć IT.