Umiejętności
Android
iOS
Microsoft Office
Windows 7
Windows Phone
Windows Server
Windows XP Pro
Microsoft Windows
Windows 8
System Windows
LMS
Open Offce
Microsoft Windows XP
MacOS i Windows,
Windows 10
Microsoft Office, Programy biurowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Administrator sieci komputerowej , Informatyk
• Administracja serwerem lokalnym / specjalistycznym oprogramowaniem
• Pomoc logistyczna ds. zakupów sprzętu biurowego i komputerowego
• Helpdesk – pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Udział w tworzeniu koncepcji systemu informatyzacji biura,
• Zabezpieczenie peryferii sieci komputerowej,
• Składanie, serwis oraz reinstalacje komputerów PC.
• Zarządzanie licencjami oprogramowania
• Pomoc logistyczna ds. zakupów sprzętu biurowego i komputerowego
• Helpdesk – pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Udział w tworzeniu koncepcji systemu informatyzacji biura,
• Zabezpieczenie peryferii sieci komputerowej,
• Składanie, serwis oraz reinstalacje komputerów PC.
• Zarządzanie licencjami oprogramowania
Starszy Specjalista w Zespole Pomocy Informatycznej
• Pierwsza linia wsparcia
• Terminowa obsługa zgłoszeń awarii zgłaszanych do kolejnych linii wsparcia
• Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego i kontakty z serwisem firm dostarczających sprzęt komputerowy do Medicover
• Instalacja i konfiguracja oprogramowania sprzętu komputerowego
• Szkolenie użytkowników sprzętu komputerowego, pomoc w obsłudze aplikacji wykorzystywanych w firmie
• Praca w trybie zmianowym zgodnie z grafikiem ustalonym przez przełożonego
• Udział w projektach firmowych
• Terminowa obsługa zgłoszeń awarii zgłaszanych do kolejnych linii wsparcia
• Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego i kontakty z serwisem firm dostarczających sprzęt komputerowy do Medicover
• Instalacja i konfiguracja oprogramowania sprzętu komputerowego
• Szkolenie użytkowników sprzętu komputerowego, pomoc w obsłudze aplikacji wykorzystywanych w firmie
• Praca w trybie zmianowym zgodnie z grafikiem ustalonym przez przełożonego
• Udział w projektach firmowych
Specialist IT - Consulting / Service
ZAQPC
Projekty, budowa oraz konserwacja sieci LAN. Konfiguracja sieciowych urządzeń dostępowych typu switche/routery a także peryferii - drukarki, skanery, tablety itp. Znajomość protokołów i zagadnień sieciowych. Diagnostyka, naprawa, konserwacja komputerów, notebooków, drukarek. Rozbudowa, wymiana aktualizacja sprzętu. Konfiguracja zestawów komputerowych. Instalacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania narzędziowego. Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych.
Informatyk
CWKL Warszawa
• Składanie, serwis oraz reinstalacje komputerów PC.
• Pomoc logistyczna ds. zakupów sprzętu biurowego i komputerowego
• Helpdesk – pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Udział w tworzeniu koncepcji systemu informatyzacji biura,
• Zabezpieczenie peryferii sieci komputerowej,
• Udział w aktualizacji serwisu WWW biura
• Pomoc logistyczna ds. zakupów sprzętu biurowego i komputerowego
• Helpdesk – pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Udział w tworzeniu koncepcji systemu informatyzacji biura,
• Zabezpieczenie peryferii sieci komputerowej,
• Udział w aktualizacji serwisu WWW biura
Administrator sieci
Taraś Agencja Reklamowa
• Składanie, serwis oraz reinstalacje komputerów PC.
• Pomoc logistyczna ds. zakupów sprzętu biurowego i komputerowego
• Helpdesk – pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Udział w tworzeniu koncepcji systemu informatyzacji biura,
• Zabezpieczenie peryferii sieci komputerowej,
• Udział w aktualizacji serwisu WWW biura
• Pomoc logistyczna ds. zakupów sprzętu biurowego i komputerowego
• Helpdesk – pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Udział w tworzeniu koncepcji systemu informatyzacji biura,
• Zabezpieczenie peryferii sieci komputerowej,
• Udział w aktualizacji serwisu WWW biura
Specjalista ds. systemów komputerowych
• Helpdesk– pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Testowanie i wdrażanie nowych systemów i oprogramowania w pionie Global Consumer Bank
• Zarządzanie utworzoną wcześniej bazą danych na potrzeby działu IT ( SQL )
• Opieka informatyczna nad sprzedawcami z obrębu Polski – konfiguracja aplikacji na notebookach
• Zamawianie oraz serwisowanie komputerów PC, drukarek, i innych peryferiów,
• Zarządzanie licencjami oprogramowania,
• Udział w audytach wewnętrznych,
• Tworzenie wzorców systemowych wraz z oprogramowaniem bankowym
• Prowadzenie szkoleń wewnątrz działu oraz tworzenie instrukcji ds. oprogramowania systemowego i bankowego,
• Testowanie i wdrażanie nowych systemów i oprogramowania w pionie Global Consumer Bank
• Zarządzanie utworzoną wcześniej bazą danych na potrzeby działu IT ( SQL )
• Opieka informatyczna nad sprzedawcami z obrębu Polski – konfiguracja aplikacji na notebookach
• Zamawianie oraz serwisowanie komputerów PC, drukarek, i innych peryferiów,
• Zarządzanie licencjami oprogramowania,
• Udział w audytach wewnętrznych,
• Tworzenie wzorców systemowych wraz z oprogramowaniem bankowym
• Prowadzenie szkoleń wewnątrz działu oraz tworzenie instrukcji ds. oprogramowania systemowego i bankowego,
IT Helpdesk
• Helpdesk– pomoc użytkownikom wewnętrznym
• Testowanie i wdrażanie nowych systemów i oprogramowania w pionie Global Consumer Bank
• Zarządzanie utworzoną wcześniej bazą danych na potrzeby działu IT ( SQL )
• Opieka informatyczna nad sprzedawcami z obrębu Polski – konfiguracja aplikacji na notebookach
• Zamawianie oraz serwisowanie komputerów PC, drukarek, i innych peryferiów,
• Zarządzanie licencjami oprogramowania,
• Udział w audytach wewnętrznych,
• Tworzenie wzorców systemowych wraz z oprogramowaniem bankowym
• Prowadzenie szkoleń wewnątrz działu oraz tworzenie instrukcji ds. oprogramowania systemowego i bankowego,
• Testowanie i wdrażanie nowych systemów i oprogramowania w pionie Global Consumer Bank
• Zarządzanie utworzoną wcześniej bazą danych na potrzeby działu IT ( SQL )
• Opieka informatyczna nad sprzedawcami z obrębu Polski – konfiguracja aplikacji na notebookach
• Zamawianie oraz serwisowanie komputerów PC, drukarek, i innych peryferiów,
• Zarządzanie licencjami oprogramowania,
• Udział w audytach wewnętrznych,
• Tworzenie wzorców systemowych wraz z oprogramowaniem bankowym
• Prowadzenie szkoleń wewnątrz działu oraz tworzenie instrukcji ds. oprogramowania systemowego i bankowego,
Szkolenia i kursy
* Zarządzanie projektami IT – szkolenie podstawowe
* Nowe systemy i trendy w IT – Zarządzanie usługami ITIL® V3 Foundation
* Zarządzanie wymaganiami w projektach IT
* Implementing, Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Services ( MS 2277 )
* Telefoniczna obsługa klienta – helpdesk IT
* Nowe systemy i trendy w IT – Zarządzanie usługami ITIL® V3 Foundation
* Zarządzanie wymaganiami w projektach IT
* Implementing, Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Services ( MS 2277 )
* Telefoniczna obsługa klienta – helpdesk IT
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Informatyka, sport ( siłownia, koszykówka)
Grupy
InfoMEET
InfoMEET to bezpłatna, cykliczna konferencja IT i targi kariery.
Duża dawka wiedzy, wymiana doświadczeń i nawiązanie nowych relacji biznesowych to główna idea wydarzenia.