Michał Żyliński

Fotograf, aimfoto.pl
Imielno, świętokrzyskie

Umiejętności

Komunikatywność Copywriting Redagowanie Dziennikarstwo Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Adobe Photoshop Zarządzanie zespołem Adobe InDesign CS6 Prawo jazdy kat B Umiejętność budowania relacji z ludźmi

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

www.aimfoto.pl
własna działalność gospodarcza: fotograf, grafik, dziennikarz
usługi z zakresu: fotografia produktowa, fotografia wizerunkowa, packshoty, fotografia reklamowa, projekty graficzne, skład i przygotowanie publikacji oraz katalogów do druku; fotografia ślubna, portretowa, rodzinna
Logo
dziennikarz, fotoreporter
Kurier Olsztyński, Internetowy Serwis Informacyjny, Olsztyn
wyszukiwanie, zbieranie, przygotowywanie, redagowanie i realizacja materiałów prasowych, przeprowadzanie wywiadów wideo; zarządzanie treściami w platformach publikacyjnych - znajomość CMS, obróbka zdjęć w Adobe Photoshop CS5
Logo
dziennikarz, fotoreporter
Express Olsztyn - Dziennik i serwis internetowy, Progressus Sp. z o.o., Olsztyn
wyszukiwanie, zbieranie, przygotowywanie, redagowanie i realizacja materiałów prasowych, tworzenie bazy kontaktów, realizacja internetowych filmów publicystycznych i promocyjnych, przeprowadzanie wywiadów prasowych i wideo; zarządzanie treścią w platformach publikacyjnych (CMS), montaż materiałów filmowych w Edius 6.02, obróbka zdjęć w Adobe Photoshop CS5
Logo
praktykant
Lokalny tygodnik „Goniec Bartoszycki”, Bartoszyce;
redagowanie tekstów, asystowanie przy makietowaniu pisma, pisanie artykułów informacyjnych, przeprowadzanie sond i wywiadów

Projekty

"Gmina Imielno - 25 lat samorządu"
Zakres obowiązków
Opracowanie tekstu, opracowanie komputerowe, redakcja, skład, projekt graficzny oraz przygotowanie do druku.
Autorski projekt folderu Miasta Bartoszyce na zlecenie Burmistrza
Zakres obowiązków
Prace dotyczyły:
– kompleksowej opieki edytorsko-korektorskiej, opracowania graficznego, przygotowania projektu do druku, koordynacji realizacji projektu; zapisu wszelkich projektów na CD w formacie PDF i indd;
– kontaktu z administratorami lub właścicielami poszczególnych obiektów, dokumentacji fotograficznej miasta oraz lokali gastronomicznych, gromadzenia i researchingu informacji, tworzenia haseł promocyjnych i tekstów o charakterze marketingowym

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo