Michał Złotopolski

Zastępca kierownika Działu Monitorowania Sieci, Euronet Polska Sp. z o,o,
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Euronet Polska Sp. z o.o.
Zastępca kierownika Działu Monitorowania Sieci
Euronet Polska Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Nadzoru Sieci Bankomatów i Wpłatomatów
- Stały monitoring sprawności sieci, bieżąca współpraca z klientami w tym zakresie (z wyznaczonymi działami technicznymi lub wskazanymi osobami),
-Koordynacja współpracy z dostawcami usług telekomunikacyjnych oraz sprzętu telekomunikacyjnego wykorzystywanego w sieci bankomatów zarządzanych przez Euronet ( Telenor, Tpsa, działy telcom poszczególnych banków ),
- Koordynacja współpracy z dostawcami usług serwisowych I-go i II poziomu,
- Monitorowanie poziomu usług serwisowych I-go i II-go poziomu oraz reklamowanie nieprawidłowości , zgodnie z zawartymi umowami,
-Współpraca z właścicielami posesji oraz pracownikami oddziałów banku gdzie posadowione zostały bankomaty
Canal + platforma
Technik- diagnostyk
Technik- diagnostyk dekoderów
-przeprowadzanie testu diagnostycznego dekoderów,
-sporządzanie raportów dziennej i miesięcznej produkcji,
-przygotowywanie wysyłek i odbiór transportów

Szkolenia i kursy

-„Księgowość z wykorzystaniem komputera” i „Kasjer walutowo-złotówkowy” organizowany przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie,
-„OU02- MS Outlook- Organizacja pracy biura”- ALTKOM AKADEMIA
-„Zarządzanie sytuacja kryzysową”- On Board Public Relations Sp. z o.o.
-„Definicje i standardy kontroli i audytu wewnętrznego” Mazowieckie Centrum Szkoleń
-„MS Excel średniozaawansowany 2003 ANG”- Cetrum Edukacyjne Comp Safe Suport SA
-Prawo jazdy „A” i „B”

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Zainteresowania

żeglarstwo, kolarstwo, motoryzacja, literatura

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
bgz
bgz
BGŻ
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Motocykle
Motocykle
Grupa dla osób posiadających motocykl oraz planujących zakup jednoślada.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SUZUKI
SUZUKI
Dla wszystkich miłośników tej marki !
Żeglarstwo imprezy
Żeglarstwo imprezy
Koordynacja imprez żeglarskich organizowanych przez społeczność GoldenLine.
Żeglarstwo na Mazurach
Żeglarstwo na Mazurach
Wszystko co związane z żeglowaniem na szlaku WJM. Ulubione mariny, jachty na których żeglujecie, przygody, przeżyte sztormy i flauty,