Umiejętności
Szkolenia pracowników
Obsługa kluczowych klientów
Szkolenia techniczne
obsługa komputera
Prawo jazdy kat B
Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
przewodnictwo w grupie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Szef Zespołu Sprzedaży
Firma Komputerowa
Zarządzanie całością procesów w firmie, tj. zakupy, serwis, nadzór nad powierzonym mieniem, projektowanie pracy personelu
Odpowiedzialność za zakupy towarów
Poszukiwanie partnerów do współpracy
Kontrola działów sprzedaży i serwisu
Rozliczanie pracowników w zakresie czasu pracy, wykonywanych zadań
Akceptacja wynagrodzeń pracowników
Współpraca z księgowością w zakresie outsourcingu
Prowadzenie negocjacji z klientem indywidualnym i instytucjonalnym
Budowanie relacji biznesowych z nowymi i obecnymi klientami
Przygotowywanie i koordynacja realizacji umów z kontrahentami
Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług, tj. ulotki, wizyty w firmach, itp.
Dbanie o wizerunek firmy poprzez współtworzenie strategii marketingowej
Tworzenie budżetu marketingowego firmy
Współpraca z klientami B2B i B2C
Odpowiedzialność za zakupy towarów
Poszukiwanie partnerów do współpracy
Kontrola działów sprzedaży i serwisu
Rozliczanie pracowników w zakresie czasu pracy, wykonywanych zadań
Akceptacja wynagrodzeń pracowników
Współpraca z księgowością w zakresie outsourcingu
Prowadzenie negocjacji z klientem indywidualnym i instytucjonalnym
Budowanie relacji biznesowych z nowymi i obecnymi klientami
Przygotowywanie i koordynacja realizacji umów z kontrahentami
Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług, tj. ulotki, wizyty w firmach, itp.
Dbanie o wizerunek firmy poprzez współtworzenie strategii marketingowej
Tworzenie budżetu marketingowego firmy
Współpraca z klientami B2B i B2C
Sales & Marketing manager
Bowl sp. z o.o.
tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu.
opieka nad działem marketingu,
prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług,
doradzanie klientom,
opieka nad stałymi klientami,
negocjacje,
przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (współpraca z działem handlowym),
koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów,
koordynacja projektów promocyjnych dealerów (firm partnerskich),
monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów i usług,
przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych,
akcji promocyjnych,
aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.),
współtworzenie strategii marketingowej firmy,
tworzenie budżetu marketingowego.
opieka nad działem marketingu,
prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług,
doradzanie klientom,
opieka nad stałymi klientami,
negocjacje,
przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (współpraca z działem handlowym),
koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów,
koordynacja projektów promocyjnych dealerów (firm partnerskich),
monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów i usług,
przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych,
akcji promocyjnych,
aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.),
współtworzenie strategii marketingowej firmy,
tworzenie budżetu marketingowego.
National Key Account Manager
Pozyskiwanie klientów zdefiniowanych, jako kluczowi i ogólnopolscy.
Obsługa i rozwijanie współpracy z istniejącymi kluczowymi i ogólnopolskimi klientami celem realizacji wyznaczonych planów.
Realizacja ustalonej strategii działania w zakresie sprzedaży.
Współpraca z działami: marketingu, technicznym i finansowym w zakresie realizacji planów sprzedaży.
Tworzenie oraz prowadzenie tematycznych prezentacji multimedialnych.
Prowadzenie negocjacji.
Przygotowanie dokumentacji i udział w przetargach.
Nadzór nad budżetem.
Obsługa i rozwijanie współpracy z istniejącymi kluczowymi i ogólnopolskimi klientami celem realizacji wyznaczonych planów.
Realizacja ustalonej strategii działania w zakresie sprzedaży.
Współpraca z działami: marketingu, technicznym i finansowym w zakresie realizacji planów sprzedaży.
Tworzenie oraz prowadzenie tematycznych prezentacji multimedialnych.
Prowadzenie negocjacji.
Przygotowanie dokumentacji i udział w przetargach.
Nadzór nad budżetem.
Kierownik ds. certyfikacji
Jednostka Certyfikująca
Pozyskiwanie klientów.
Obsługa i rozwijanie współpracy z istniejącymi kluczowymi i
ogólnopolskimi klientami celem realizacji wyznaczonych planów.
Realizacja ustalonej strategii działania w zakresie sprzedaży.
Organizacja i udział w konferencjach, seminariach, spotkaniach branżowych.
Kontakty z organizacjami lokalnymi.
Opracowywanie strategii sprzedaży produktów.
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji.
Prowadzenie i monitorowanie akcji sprzedażowych.
Wprowadzanie i rozwijanie nowych produktów.
Obsługa i rozwijanie współpracy z istniejącymi kluczowymi i
ogólnopolskimi klientami celem realizacji wyznaczonych planów.
Realizacja ustalonej strategii działania w zakresie sprzedaży.
Organizacja i udział w konferencjach, seminariach, spotkaniach branżowych.
Kontakty z organizacjami lokalnymi.
Opracowywanie strategii sprzedaży produktów.
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji.
Prowadzenie i monitorowanie akcji sprzedażowych.
Wprowadzanie i rozwijanie nowych produktów.
developer sales force
Tworzenie oraz prowadzenie tematycznych prezentacji multimedialnych.
Prowadzenie negocjacji.
Nadzór nad budżetem.
Organizacja własnych spotkań.
Opracowywanie strategii sprzedaży produktów.
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji.
Prowadzenie i monitorowanie akcji sprzedażowych.
Tworzenie planu pracy i rozliczanie podległych pracowników.
Wprowadzanie i rozwijanie nowych produktów;.
Miesięczne raportowanie wyników pracy.
Prowadzenie negocjacji.
Nadzór nad budżetem.
Organizacja własnych spotkań.
Opracowywanie strategii sprzedaży produktów.
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji.
Prowadzenie i monitorowanie akcji sprzedażowych.
Tworzenie planu pracy i rozliczanie podległych pracowników.
Wprowadzanie i rozwijanie nowych produktów;.
Miesięczne raportowanie wyników pracy.
Szkolenia i kursy
Profesjonalna prezentacja firmy, budowanie profesjonalnej oferty
Profesjonalne techniki sprzedaży – sprzedaż B2B
Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Negocjowanie
Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientem
Planowanie przedsięwzięcia
Style komunikacji
Pozytywny język
Wizerunek zewnętrzny
Budowanie marki
Praktyczny kurs fotografii
Photoshop
Patent Sternika Motorowodnego
Profesjonalne techniki sprzedaży – sprzedaż B2B
Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Negocjowanie
Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientem
Planowanie przedsięwzięcia
Style komunikacji
Pozytywny język
Wizerunek zewnętrzny
Budowanie marki
Praktyczny kurs fotografii
Photoshop
Patent Sternika Motorowodnego
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Wedkarstwo
Wspinaczka
Książki popularno-naukowe
Sporty motorowodne
Wspinaczka
Książki popularno-naukowe
Sporty motorowodne
Inne
2010 Członek grupy odpowiedzialnej za nowy system wynagrodzeń
byłem odpowiedzialny za przygotowanie strategii systemu wynagrodzeń dla grupy 25 Key Account Manager.
Projekt zakończony powodzeniem w maju 2010.
2007 Lider znaku CE
2013-2015 Niezależny Konsultant Rady Klientów Leroy Merlin
Od 2015 Przewodniczący Rady Rodziców w Szkole w Otrębusach
byłem odpowiedzialny za przygotowanie strategii systemu wynagrodzeń dla grupy 25 Key Account Manager.
Projekt zakończony powodzeniem w maju 2010.
2007 Lider znaku CE
2013-2015 Niezależny Konsultant Rady Klientów Leroy Merlin
Od 2015 Przewodniczący Rady Rodziców w Szkole w Otrębusach
Grupy
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analiza strategiczna
Grupa praktyków i teoretyków analizy strategicznej przedsiębiorstw rożnych branż. BSC, 5 sił Portera, PESTLE, SWOT, McKinsey Matrix, GE Matrix, Ansoff Matrix
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Download
Wszystko co mozna sciagnac z netu,czego szukamy,linki,filmy,gry,muzyka,stronki z donwloadem:))
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat