Michał Zimnota

Człowiek Szczęśliwy
Otrębusy, mazowieckie

Umiejętności

Szkolenia pracowników Obsługa kluczowych klientów Szkolenia techniczne obsługa komputera Prawo jazdy kat B Rozwiązywanie konfliktów i mediacje przewodnictwo w grupie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Audytor, Kierownik Zespołów, Trener
Agencja Reklamowo-Sprzedażowo-Marketingowa
Współpraca przy nadzorowaniu akcji marketingowych
Tajemniczy klient
Audytor
Trener sił sprzedażowych
Logo
Szef Zespołu Sprzedaży
Firma Komputerowa
Zarządzanie całością procesów w firmie, tj. zakupy, serwis, nadzór nad powierzonym mieniem, projektowanie pracy personelu
Odpowiedzialność za zakupy towarów
Poszukiwanie partnerów do współpracy
Kontrola działów sprzedaży i serwisu
Rozliczanie pracowników w zakresie czasu pracy, wykonywanych zadań
Akceptacja wynagrodzeń pracowników
Współpraca z księgowością w zakresie outsourcingu
Prowadzenie negocjacji z klientem indywidualnym i instytucjonalnym
Budowanie relacji biznesowych z nowymi i obecnymi klientami
Przygotowywanie i koordynacja realizacji umów z kontrahentami
Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług, tj. ulotki, wizyty w firmach, itp.
Dbanie o wizerunek firmy poprzez współtworzenie strategii marketingowej
Tworzenie budżetu marketingowego firmy
Współpraca z klientami B2B i B2C
Logo
Sales & Marketing manager
Bowl sp. z o.o.
tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu.
opieka nad działem marketingu,
prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług,
doradzanie klientom,
opieka nad stałymi klientami,
negocjacje,
przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (współpraca z działem handlowym),
koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów,
koordynacja projektów promocyjnych dealerów (firm partnerskich),
monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów i usług,
przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych,
akcji promocyjnych,
aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.),
współtworzenie strategii marketingowej firmy,
tworzenie budżetu marketingowego.
Eden Springs Poland
National Key Account Manager
Pozyskiwanie klientów zdefiniowanych, jako kluczowi i ogólnopolscy.
Obsługa i rozwijanie współpracy z istniejącymi kluczowymi i ogólnopolskimi klientami celem realizacji wyznaczonych planów.
Realizacja ustalonej strategii działania w zakresie sprzedaży.
Współpraca z działami: marketingu, technicznym i finansowym w zakresie realizacji planów sprzedaży.
Tworzenie oraz prowadzenie tematycznych prezentacji multimedialnych.
Prowadzenie negocjacji.
Przygotowanie dokumentacji i udział w przetargach.
Nadzór nad budżetem.
Logo
Kierownik ds. certyfikacji
Jednostka Certyfikująca
Pozyskiwanie klientów.
Obsługa i rozwijanie współpracy z istniejącymi kluczowymi i
ogólnopolskimi klientami celem realizacji wyznaczonych planów.
Realizacja ustalonej strategii działania w zakresie sprzedaży.
Organizacja i udział w konferencjach, seminariach, spotkaniach branżowych.
Kontakty z organizacjami lokalnymi.
Opracowywanie strategii sprzedaży produktów.
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji.
Prowadzenie i monitorowanie akcji sprzedażowych.
Wprowadzanie i rozwijanie nowych produktów.
Coca-Cola HBC Polska
developer sales force
Tworzenie oraz prowadzenie tematycznych prezentacji multimedialnych.
Prowadzenie negocjacji.
Nadzór nad budżetem.
Organizacja własnych spotkań.
Opracowywanie strategii sprzedaży produktów.
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji.
Prowadzenie i monitorowanie akcji sprzedażowych.
Tworzenie planu pracy i rozliczanie podległych pracowników.
Wprowadzanie i rozwijanie nowych produktów;.
Miesięczne raportowanie wyników pracy.
Carlsberg Polska
Specjalista ds. HORECA
Tworzenie umów i podpisywanie umów.
Współpraca i nadzór przy organizacji imprez.
Organizowanie i prowadzenie imprez.
Organizowanie i rozliczanie promocji.
Tworzenie planu pracy i rozliczanie podległych pracowników.
Współpraca z hurtowniami.
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Ph/Merchandiser
Wspieranie działań sprzedażowych podległych hurtowni dystrybucyjnych.
Współpraca z hurtowniami.
Aktualizowanie baz danych dotyczących klientów i sprzętu.
Tworzenie baz danych o punktach sprzedaży detalicznej.
Merchandising.
Pozyskiwanie klientów.

Szkolenia i kursy

Profesjonalna prezentacja firmy, budowanie profesjonalnej oferty
Profesjonalne techniki sprzedaży – sprzedaż B2B
Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Negocjowanie
Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientem
Planowanie przedsięwzięcia
Style komunikacji
Pozytywny język
Wizerunek zewnętrzny
Budowanie marki
Praktyczny kurs fotografii
Photoshop
Patent Sternika Motorowodnego

Edukacja

Logo
ORT, licencjackie
WYŻSZA SZKOŁA EKONOMICZNA W WARSZAWIE

Specjalizacje

Badania i rozwój
FMCG
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Wedkarstwo
Wspinaczka
Książki popularno-naukowe
Sporty motorowodne

Inne

2010 Członek grupy odpowiedzialnej za nowy system wynagrodzeń
byłem odpowiedzialny za przygotowanie strategii systemu wynagrodzeń dla grupy 25 Key Account Manager.
Projekt zakończony powodzeniem w maju 2010.
2007 Lider znaku CE
2013-2015 Niezależny Konsultant Rady Klientów Leroy Merlin
Od 2015 Przewodniczący Rady Rodziców w Szkole w Otrębusach

Grupy

41 wszystkich wypowiedzi
28 plusów
76ers
76ers
WSZYSCY Z ROCZNIKA 1976
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analiza strategiczna
Analiza strategiczna
Grupa praktyków i teoretyków analizy strategicznej przedsiębiorstw rożnych branż. BSC, 5 sił Portera, PESTLE, SWOT, McKinsey Matrix, GE Matrix, Ansoff Matrix
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
BEZ TABU
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BUDOWA DOMU
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Download
Download
Wszystko co mozna sciagnac z netu,czego szukamy,linki,filmy,gry,muzyka,stronki z donwloadem:))
Dr. House
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat