Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Doradca Klienta
Dział Obsługi Klienta Kluczowego oraz LME:
-opieka, spotkania służbowe z przypisanymi firmami
-budowanie trwałych relacji z klientami
-doradztwo w doborze usług oferowanych przez firmę
-realizacja warunków umowy klienta
-realizacja sprzedaży nowych aktywacji (B2B) oraz przedłużenia umów klientów
- rozpatrywanie zgłaszanych przez klientów skarg i reklamacji
-wsparcie techniczne oraz obsługa problemow technicznych zgłaszanych przez klientów
-opieka, spotkania służbowe z przypisanymi firmami
-budowanie trwałych relacji z klientami
-doradztwo w doborze usług oferowanych przez firmę
-realizacja warunków umowy klienta
-realizacja sprzedaży nowych aktywacji (B2B) oraz przedłużenia umów klientów
- rozpatrywanie zgłaszanych przez klientów skarg i reklamacji
-wsparcie techniczne oraz obsługa problemow technicznych zgłaszanych przez klientów
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Dział Obsługi Klienta Kluczowego oraz LME:
-opieka, spotkania służbowe z przypisanymi firmami
-budowanie trwałych relacji z klientami
-doradztwo w doborze usług oferowanych przez firmę
-realizaja umów z firmami
-realizacja nowych aktywacji oraz przedłuzenia umów
-wsparcie techniczne oraz obsługa problemow technicznych zgłaszanych przez klientów
-opieka, spotkania służbowe z przypisanymi firmami
-budowanie trwałych relacji z klientami
-doradztwo w doborze usług oferowanych przez firmę
-realizaja umów z firmami
-realizacja nowych aktywacji oraz przedłuzenia umów
-wsparcie techniczne oraz obsługa problemow technicznych zgłaszanych przez klientów
Młodszy Konsultan ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Dział wspracia technicznego klienta biznesowego:
-pomoc w obsłudze oraz informowanie o funkcjach telefonów komórkowych
-pomoc oraz obsługa aplikacji intrnetowych (Orange On-line, Multibox)
-pomoc oraz obsługa aplikacji Business Evrywhere oraz Orange Free
-obsługa zgłoszeń technicznych i problemów z siecią GSM, UMTS, HSDPA
-pomoc w obsłudze oraz informowanie o funkcjach telefonów komórkowych
-pomoc oraz obsługa aplikacji intrnetowych (Orange On-line, Multibox)
-pomoc oraz obsługa aplikacji Business Evrywhere oraz Orange Free
-obsługa zgłoszeń technicznych i problemów z siecią GSM, UMTS, HSDPA
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Inne
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Znajomość programów MS Office: Word, Excel, PowerPoint
Obsługa urządzeń biurowych
Znajomość programów MS Office: Word, Excel, PowerPoint
Obsługa urządzeń biurowych
Grupy
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH