Michał Zastawny

PRowiec, sprzedawca, fan motocykli i ciekawych wyzwań
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności analityczne zdolności organizacyjne Umiejętności komunikacyjne

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator ds. nowych projektów
Komunikacja Plus
- Opracowywanie planów sprzedażowych
- Koordynacja działań z obszaru nowych projektów
- Poszukiwanie potencjalnych klientów
- Przygotowywanie ofert współpracy
- Bieżąca obsługa projektów
Logo
Koordynator Sprzedaży
Modeka Polska
- Rozwój oraz bieżąca obsługa bazy dealerów na terenie Polski (60 punktów)
- Rozwój sieci dealerskiej w Czechach i na Słowacji
- Praca nad kolekcją
- Przeprowadzanie szkoleń produktowych
- Reprezentowanie firmy podczas branżowych targów
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
specjalista ds. mediów
[Biuro Prasowe] Współpraca z mediami oraz prowadzenie działań w ramach polityki informacyjnej urzędu.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
biuro prasowe/inspektor wojewódzki

Projekty

Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
- Obsługa komunikacyjna wydarzenia otwierającego rok obchodów Europejskiej Stolicy Kultury we Wrocławiu

- Współpraca z mediami, w tym: zaprojektowanie działań skierowanych do mediów, współprowadzenie biura prasowego wydarzenia oraz systemu akredytacji; promocja i inicjowanie publikacji w mediach

- Projekt został wyróżniony dwoma statuetkami w konkursie "Złote Spinacze 2016"

Szkolenia i kursy

- Kurs "Reklama - zarządzanie umysłem klienta"
- Udział w warsztatach pt. "Mowa ciała i podstawy warsztatu aktorskiego"
- Szkolenie "Controling Sprzedaży"
- Szkolenie "Efektywna komunikacja w social media" TAW Polska

Edukacja

Logo
Public Relations [Corporate Identity], licencjackie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Politologia [specjalizacja: Komunikacja Społeczna], magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

- Motocykle
- Media i public relations
- Sport
- Polityka

Organizacje

- Stowarzyszenie Basket Świdnica - członek organizacji [ www.basket-swidnica.pl ]

- Świdnickie Stowarzyszenie Kupców, Restauratorów i Przedsiębiorców Kaduceusz
[ www.kaduceusz.swidnica.pl ] - założyciel, pierwszy prezes

Inne

- Prawo jazdy kat. A,B,C

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
e.Marketing
e.Marketing
Marketing poprzez internet
Human Resources/Public Relations
Human Resources/Public Relations
Menedżerowie działów HR i PR
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing Polityczny
Marketing Polityczny
Teoria i praktyka marketingu politycznego.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Motocykle
Motocykle
Grupa dla osób posiadających motocykl oraz planujących zakup jednoślada.
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Politologia
Politologia
Interesujesz się polityką, skończyłeś lub studiujesz politologię? - To grupa dla Ciebie
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?