Michał Zaremba

Sales Manager/Sales Director/Key Account Manger/Business Development Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Channel Strategy Strategii dystrybucji Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie produktem Zarządzanie Sprzedażą

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Manager
Publico24
https://publico24.pl/
Logo
B2B Sales Manager
AsgoodAsnew GmbH
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Sales Unit Manager (Enterprise Business Division)
Zarządzanie 3 kanałami sprzedaży w B2B:

- Mobilny kanał Resellerski (w tym zarządzanie dystrybucją)
- Kanał B2B2C - Programy Lojalnościowe, Programy wsparcia sprzedaży
- MVNO - Wirtualni Operatorzy
45stages Sp. z o. o.
Sales&Marketing Director
Logo
Sales&Marketing Director
Ylia
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager - (B2B Distribution Channel - Mobiles, Smartphones - Mobile Solutions)
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager
- zarządzanie sprzedażą w kanale dystrybucji IT (drukarki, monitory, urządzenia wielofunkcyjne, napędy optyczne, dyski SSD oraz karty flash)
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Printer & ODD Salesman (obowiązki Sales Managera)
- zarządzanie sprzedażą w kanale dystrybucji IT (drukarki,urządzenia wielofunkcyjne oraz napędy optyczne)
Tech Data Polska
Product Manager (BU Printing & Imaging)
Kompleksowe zarządzanie liniami produktowymi:

SAMSUNG-monitory, SAMSUNG-drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne, Nec-monitory oraz projektory, LG-monitory, Acer-monitory oraz projektory,Philps- monitory, OPTOMA projektory
Tech Data Polska
Junior Product Manager (BU Printing & Imaging)
Kompleksowe zarządzanie liniami produktowymi monitorów, projektorów, nawigacji satelitarnej:
(Samsung-monitory, Nec (monitory oraz projektory), LG, Acer (monitory oraz projektory), Philps, Benq (monitory oraz projektory), Hyundai, Clarion)

- kreowanie polityki cenowej produktów,
- tworzenie kampanii marketingowych,
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- zarządzanie i uczestniczenie w wydarzeniach/imprezach dla partnerów,klientów końcowych oraz dystrybutorów,
- aktualizowanie stron promocyjnych produktów,
- udzielanie pomocy merytorycznej Klientom i działowi handlowemu,
- zapewnienie odpowiednich stanów magazynowych,
- negocjacje z dostawcami i odbiorcami,
- monitoring konkurencji,
- analizowanie danych rynkowych,
- kreacja raportów oraz analizowanie wyników sprzedażowych (Excel, Access),
Tech Data Polska
Specjalista ds. Operacyjnych (Sales & Marketing Operations)
- od maja 2008 p.o. kierownika Działu Ship&Debit

- obsługa procesu Ship&Debit w SAP-ie R3
- prowadzenie szkoleń dla Product Manager-ów, Salesman-ów z zakresu w/w procesu
- raportowanie (Business Warehouse), robienie różnego rodzaju zestawień
- testowanie nowych funkcjonalności w SAP-ie (różne moduły), automatyzacja procesu
- monitorowanie odstępstw od cen systemowych
- wspieranie działań Product Managerów (m.in Corrective Invoicing)
- koordynacja rozliczania dopłat i bonusów od vendorów
- składanie claimów do vendorów oraz dekretowanie faktur za akcje marketingowe
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Procesów
- Tworzenie, udoskonalanie procedur oraz procesów funkcjonujacych w Sekcji Korespondencji

- Przygotowywanie raportów i zestawień

- Współpraca z Departamentem Wsparcia i Rozwoju Obsługi Klienta w zakresie opiniowania nowych produktów telekomunikacyjnych

- Testowanie aplikacji biznesowych (m.in. Menadżer Sieci Firmowej) oraz prowadzenie szkoleń dla Konsultantów z obsługi nowych funkcjonalnosci w aplikacjach.

- Prowadzenie korespondencji z Klientami w zakresie obsługi zaawansowanych usług biznesowych (BlackBerry, LP-DA, Menadżer Sieci Firmowej).

- Administrowanie witryną Sharepointową Sekcji Korespondnecji
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Reklamacji
- Pisemne i telefoniczne rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych klientów PTC a wszczególnosci tych odnoszących się do usług dodanych

- Rozpatrywanie spraw roszczeniowych klientów biznesowych
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
- Profesjonalana telefoniczna obsługa klienta (dokonywanie zmian na kontach klientów, udzielanie inf. dotyczšcych rozliczeń na fakturach itp)

- Stałe podnoszenie kwalifikacji,
- Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Infolinii Handlowej (umowa-zlecenie)
- telefoniczna obsługa klientów (udzielanie informacji o usługach oraz promocjach)
Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A.
Praktyka zawodowa
- Tworzenie ofert kursów i szkoleń przeznaczonych dla jednostek samorzadowych.

Szkolenia i kursy

- MS Excel-Automatyzacja raportowania i analiza danych z użyciem VBA
- MS Access-Techniki projektowania baz danych,
- MS Access-analiza, projektowanie i wykonanie systemu raportowego,
- Platforma MS Sharepoint"
- Negocjacje
- Zarzadzanie czasem
- Asertywność
- Techniki wpływania na decyzje podejmowane przez klientów
- Strategia współpracy z Klientem (Achieve global).

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zespołem Sprzedaży, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Moją pasją jest Rodzina :). A ponadto interesują się polityką, zagadnieniami makroekonomicznymi, religią, sportem (karate tradycyjne, piłka nożna)

Inne

pilot wycieczek, prawo jazdy kat. B,

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
AWF WARSZAWA
AWF WARSZAWA
Ukończyłeś Akademię lub jesteś jej studentem to dopisz się. Jesteśmy wszędzie.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Digital Signage
Digital Signage
Grupa dla osób zainteresowanych rozwiązaniami Digital Signage/POS TV/ekranami w punkcie sprzedaży/telewizją korporacyjną
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Elan
Elan
ELAN jest światowym specjalistą w dziedzinie rekrutacji do sektorów IT&T Nasz profesjonalizm i doświadczenie na rynku IT&T sprawiły, że współpracujemy z około 6000 pracowników kontraktowych, a takż
Eniteo Group
Eniteo Group
Eniteo Group jest dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną realizującą swoje usługi na terenie całej Europy. Zespół Eniteo to ponad 50 lat doświadczenia w branży zdobytego na Europejskich rynkac
Era
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.