Michał Zapart

Senior Product Manager, Lyreco
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Marketing B2B B2C Analiza konkurencji Prognozowanie Analiza rynku zarządzanie marketingiem Zarządzanie produktem Retail Purchasing Retail Management

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Empik sp. z o. o.
Category Manager
- Zarządzanie kategorią produktów szkolno-biurowych w sieci ponad 220 salonów Empik
- Ustalanie asortymentu dla całej sieci, negocjacje warunków zakupowych
- Współpraca z dostawcami z Polski, UE oraz Chin
- Przygotowywanie i egzekucja planów promocyjnych
Logo
Group Marketing Executive (interim)
Lyreco Management SAS, Francja
• Dodatkowa funkcja tymczasowa, sprawowana równolegle z lokalnym stanowiskiem SPM.
• Zarządzanie trzema z piętnastu kategorii produktowych Grupy Lyreco na świecie (akcesoria IT,
materiały eksploatacyjne do drukarek/kopiarek, maszyny i urządzenia biurowe).
• Negocjowanie centralnych kontraktów z dostawcami, optymalizacja programów bonusowych.
Lyreco Polska S.A.
Senior Product Manager
· Zarządzanie dziesięcioma z piętnastu kategorii produktowych Lyreco w Polsce (pięcioma jednocześnie; art. spożywcze, higieniczne, piśmiennicze, akcesoria biurowe, urządzenia biurowe, akcesoria komputerowe, drukarki i materiały eksploatacyjne, kalkulatory, baterie, projektory multimedialne, meble, art. oświetleniowe).
· Analizowanie rynku: dostawców, produktów, konkurencji.
· Ustalanie oraz implementacja strategii w zakresie powierzonych kategorii.
· Selekcja asortymentu, negocjowanie kontraktów z dostawcami lokalnymi.
· Optymalizacja warunków zakupowych oraz budżetów promocyjnych.
· Planowanie i przeprowadzanie działań promocyjnych (Field Sales, Corporate Sales, Customer Service, Internet).
· Ścisła współpraca z ponad 350-osobowym działem sprzedaży, m.in. w zakresie szkoleń produktowych oraz wspólnych wizyt u klientów.
· Projektowanie layoutu polskiej edycji katalogu w zakresie powierzonych kategorii oraz layoutów materiałów promocyjnych.
· Praca z systemem SAP R3.
Logo
Group Marketing Executive (interim)
Lyreco Management SAS, France
· Zarządzanie trzema z piętnastu kategorii produktowych Grupy Lyreco w 28 krajach (art. spożywcze, higieniczne, piśmiennicze, akcesoria biurowe).
· Ustalanie oraz implementacja strategii Grupy w poszczególnych filiach w zakresie powierzonych kategorii, we współpracy z lokalnymi Product Managerami.
· Organizacja przetargów oraz negocjowanie kontraktów grupowych.
· Optymalizacja grupowych warunków zakupowych i budżetów promocyjno-marketingowych.
· Selekcja asortymentu centralnego (dla wszystkich filii Grupy).
· Business coaching lokalnych Product Managerów, zarówno podczas wizyt w poszczególnych filiach (1-to-1s), jak i spotkań centralnych.
Lyreco Polska S.A.
Junior --> Senior Product Manager
Lyreco Polska S.A.
Product Manager Assistant
M.in.: współpraca operacyjna z dostawcami, praca z systemem SAP R3, wsparcie operacyjne Product Managera, etc.
Logo
student* /*pole obowiązkowe/
Okres studiów
Praca w charakterze tłumacza POL/ANG dla Tetra Pak. Staże studenckie (Exbud S.A., obecnie Skanska).

Szkolenia i kursy

2014 Przywództwo sytuacyjne
2013 Negocjacje: Jak zwiększyć skuteczność we współpracy z siecią? (McHayes & Steward Group)
2012 Zarządzanie projektami
2011 Zarządzanie konfliktem – aspekty prawne (Instytut Rozwoju Biznesu)
2011 Sprzedaż rozwiązań do druku dla klientów z sektora SMB (HP Polska)
2010 Coaching zaawansowany
2008 Programowanie neurolingwistyczne II (Centrum NLP)
2006 Poligon negocjacyjny dla zaawansowanych (Profesja Consulting)
2005 Programowanie neurolingwistyczne (Centrum NLP)
2003 Negocjacje zaawansowane (ISO SMG)
2002 Negocjacje (ISO SMG)
2001 Techniki destrukcyjne w negocjacjach (Greenpol, P. Tymochowicz)

Edukacja

Logo
Marketing internetowy., studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Program Management 2006 / Zarządzanie dużym przedsiębiorstwem, studia podyplomowe
Kanadyjski Instytut Zarządzania / Harvard Business Review Polska
Logo
Zarządzanie i Marketing II (mgr, bdb), magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Nowe technologie, fotografia, podróże, historia.

Grupy

20 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Forum Liberalne
Forum Liberalne
Najwyższą dla nas wartością jest wolność, a celem naszego działania jest Polska liberalna. www.forumliberalne.pl
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
NLP
NLP
NLP
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.
Podróże
Podróże
Forum podróżników
PRZYWÓDZTWO
PRZYWÓDZTWO
Jeśli przywództwo jest sztuką, jak stać się inspiracją i przykładem do naśladowania?
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką