Umiejętności
B2B
Marketing B2B
B2C
Analiza konkurencji
Prognozowanie
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Zarządzanie produktem
Retail Purchasing
Retail Management
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Group Marketing Executive (interim)
Lyreco Management SAS, Francja
• Dodatkowa funkcja tymczasowa, sprawowana równolegle z lokalnym stanowiskiem SPM.
• Zarządzanie trzema z piętnastu kategorii produktowych Grupy Lyreco na świecie (akcesoria IT,
materiały eksploatacyjne do drukarek/kopiarek, maszyny i urządzenia biurowe).
• Negocjowanie centralnych kontraktów z dostawcami, optymalizacja programów bonusowych.
• Zarządzanie trzema z piętnastu kategorii produktowych Grupy Lyreco na świecie (akcesoria IT,
materiały eksploatacyjne do drukarek/kopiarek, maszyny i urządzenia biurowe).
• Negocjowanie centralnych kontraktów z dostawcami, optymalizacja programów bonusowych.
Senior Product Manager
· Zarządzanie dziesięcioma z piętnastu kategorii produktowych Lyreco w Polsce (pięcioma jednocześnie; art. spożywcze, higieniczne, piśmiennicze, akcesoria biurowe, urządzenia biurowe, akcesoria komputerowe, drukarki i materiały eksploatacyjne, kalkulatory, baterie, projektory multimedialne, meble, art. oświetleniowe).
· Analizowanie rynku: dostawców, produktów, konkurencji.
· Ustalanie oraz implementacja strategii w zakresie powierzonych kategorii.
· Selekcja asortymentu, negocjowanie kontraktów z dostawcami lokalnymi.
· Optymalizacja warunków zakupowych oraz budżetów promocyjnych.
· Planowanie i przeprowadzanie działań promocyjnych (Field Sales, Corporate Sales, Customer Service, Internet).
· Ścisła współpraca z ponad 350-osobowym działem sprzedaży, m.in. w zakresie szkoleń produktowych oraz wspólnych wizyt u klientów.
· Projektowanie layoutu polskiej edycji katalogu w zakresie powierzonych kategorii oraz layoutów materiałów promocyjnych.
· Praca z systemem SAP R3.
· Analizowanie rynku: dostawców, produktów, konkurencji.
· Ustalanie oraz implementacja strategii w zakresie powierzonych kategorii.
· Selekcja asortymentu, negocjowanie kontraktów z dostawcami lokalnymi.
· Optymalizacja warunków zakupowych oraz budżetów promocyjnych.
· Planowanie i przeprowadzanie działań promocyjnych (Field Sales, Corporate Sales, Customer Service, Internet).
· Ścisła współpraca z ponad 350-osobowym działem sprzedaży, m.in. w zakresie szkoleń produktowych oraz wspólnych wizyt u klientów.
· Projektowanie layoutu polskiej edycji katalogu w zakresie powierzonych kategorii oraz layoutów materiałów promocyjnych.
· Praca z systemem SAP R3.
Group Marketing Executive (interim)
Lyreco Management SAS, France
· Zarządzanie trzema z piętnastu kategorii produktowych Grupy Lyreco w 28 krajach (art. spożywcze, higieniczne, piśmiennicze, akcesoria biurowe).
· Ustalanie oraz implementacja strategii Grupy w poszczególnych filiach w zakresie powierzonych kategorii, we współpracy z lokalnymi Product Managerami.
· Organizacja przetargów oraz negocjowanie kontraktów grupowych.
· Optymalizacja grupowych warunków zakupowych i budżetów promocyjno-marketingowych.
· Selekcja asortymentu centralnego (dla wszystkich filii Grupy).
· Business coaching lokalnych Product Managerów, zarówno podczas wizyt w poszczególnych filiach (1-to-1s), jak i spotkań centralnych.
· Ustalanie oraz implementacja strategii Grupy w poszczególnych filiach w zakresie powierzonych kategorii, we współpracy z lokalnymi Product Managerami.
· Organizacja przetargów oraz negocjowanie kontraktów grupowych.
· Optymalizacja grupowych warunków zakupowych i budżetów promocyjno-marketingowych.
· Selekcja asortymentu centralnego (dla wszystkich filii Grupy).
· Business coaching lokalnych Product Managerów, zarówno podczas wizyt w poszczególnych filiach (1-to-1s), jak i spotkań centralnych.
Szkolenia i kursy
2014 Przywództwo sytuacyjne
2013 Negocjacje: Jak zwiększyć skuteczność we współpracy z siecią? (McHayes & Steward Group)
2012 Zarządzanie projektami
2011 Zarządzanie konfliktem – aspekty prawne (Instytut Rozwoju Biznesu)
2011 Sprzedaż rozwiązań do druku dla klientów z sektora SMB (HP Polska)
2010 Coaching zaawansowany
2008 Programowanie neurolingwistyczne II (Centrum NLP)
2006 Poligon negocjacyjny dla zaawansowanych (Profesja Consulting)
2005 Programowanie neurolingwistyczne (Centrum NLP)
2003 Negocjacje zaawansowane (ISO SMG)
2002 Negocjacje (ISO SMG)
2001 Techniki destrukcyjne w negocjacjach (Greenpol, P. Tymochowicz)
2013 Negocjacje: Jak zwiększyć skuteczność we współpracy z siecią? (McHayes & Steward Group)
2012 Zarządzanie projektami
2011 Zarządzanie konfliktem – aspekty prawne (Instytut Rozwoju Biznesu)
2011 Sprzedaż rozwiązań do druku dla klientów z sektora SMB (HP Polska)
2010 Coaching zaawansowany
2008 Programowanie neurolingwistyczne II (Centrum NLP)
2006 Poligon negocjacyjny dla zaawansowanych (Profesja Consulting)
2005 Programowanie neurolingwistyczne (Centrum NLP)
2003 Negocjacje zaawansowane (ISO SMG)
2002 Negocjacje (ISO SMG)
2001 Techniki destrukcyjne w negocjacjach (Greenpol, P. Tymochowicz)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Nowe technologie, fotografia, podróże, historia.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Forum Liberalne
Najwyższą dla nas wartością jest wolność, a celem naszego działania jest Polska liberalna.
www.forumliberalne.pl
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.