Michał Żabiński

Tech Support Engineer
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Active Directory Zarządzanie usługami IT ITIL Linux Microsoft Office Administracja sieci Project Management administracja systemami Windows Server

Doświadczenie zawodowe

UTC Fire & Security
Tech Support Engineer
Logo
Senior Product Support Engineer
EMC Computer Systems, Cork,Irlandia
EMC2 Cork, Irlandia, Senior Product Support Engineer, Jako członek Grupy RCM(Remote Change Management) specjalizuję się w zarządzaniu, przeprowadzaniem zmian w konfiguracji, aktualizacją mikrokodu w macierzach dyskowych rodziny Symmetrix (DMX /V-max), Clariion oraz Celerra/Centera. Wszystkie zmiany przeprowadzane są zdalnie, używając technologii zdalnych, bezpiecznych połączeń IP, ESRS lub modem. Rozpoznawanie bierzących problemów, rozwiązywanie ich lub eskalowanie do kolejnej linii wsparcia technicznego. Grupa RCM pracuje w zmianowym systemie 24x7x365. Działalność RCM oparta jest o standardy ITIL.
EMC Computer Systems Poland Sp. z o.o.
Produc support engineer
Pierwsza linia wsparcia technicznego dla macierzy dyskowych Symmetrix. Odbieranie zgloszen servisowych, Rozpoznawanie problemu, rozwiązywanie go lub eskalowanie do kolejnej linii wsparcia basujac na SLA'ach

Edukacja

Logo
Elektronika i Telekomunikacja, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Grupy

Akademia Morska w Gdyni
Akademia Morska w Gdyni
Studenci i absolwenci AM
Gdynia - moje miasto
Gdynia - moje miasto
Fajni ludzie - z inspirujacego miasta Gdyni :)