Michał Wolski

Redaktor, dziennikarz, muzyk
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Zarządzanie zespołem Marketing internetowy zarządzanie marką Komunikacja Marketingowa Redakcja i korekta tekstów Kompleksowa obsługa procesu wydawniczego Ustalanie strategii wydawniczej medium Komunikacja marki w social media Organizacja i obsługa eventów Kompozycja muzyczna Produkcja muzyczna i mastering audio

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Communications & Promotions Director
Up To Date Festival
Opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjnej festiwalu.
Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej festiwalu.
Zarządzanie pracą działów promocji, kreacji oraz komunikacji.
Akademickie Radio Kampus
Dziennikarz
Prowadzenie autorskiej audycji pt. „Fűnfte Strasse", której przedmiotem jest muzyka elektroniczna
Logo
Założyciel/wydawca
Minicromusic Rec.
Zarządzanie wydawnictwem muzycznym – ustalanie i realizacja kierunku wydawniczego. Organizacja imprez muzyczno-wizualizatorskich stanowiących element komunikacji marketingowej wydawnictwa. Promocja twórczości muzyków skupionych wokół projektu wydawniczego Minicromusic. Działalność z zakresu public relations – kontakt z mediami, muzykami, klubami, instytucjami kultury itp. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media
Logo
Współzałożyciel
Kolektyw Fűnfte Strasse
Organizacja wydarzeń kulturalnych, muzyczno-wizualizatorskich, których celem jest promocja twórczości muzyków z kręgu muzyki elektronicznej. Działalność z zakresu public relations – kontakt z mediami, muzykami, klubami, instytucjami kultury itp.
Logo
Redaktor
FUTU
Praca projektowa/zlecenie. Redakcja merytoryczna i stylistyczna publikacji poświęconych tematyce biznesowej
Logo
Redaktor
KILP
Praca projektowa/zlecenie. Redakcja i korekta tekstów. Ustalanie tzw. księgi stylu, czyli zbioru zasad i reguł porządkujących styl publikacji. Konsultacje językowe i merytoryczne
Mediaplanet Publishing House Sp. z o.o.
Redaktor
Praca projektowa/zlecenie. Redakcja i korekta tekstów
Logo
Zastępca Redaktora Naczelnego
Magazyn "Brief"
Ustalanie i realizacja założeń merytorycznych wydawnictwa. Tworzenie wizji magazynu poświęconego tematyce marketingowej pt. „Brief”. Formowanie zespołu redakcyjnego. Organizacja i nadzorowanie pracy redakcji. Redakcja i korekta tekstów. Przygotowywanie materiałów autorskich, m.in. wywiadów. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów content marketingowych — infografik, poradników, historii marek itp. Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z autorami zewnętrznymi. Przygotowywanie magazynu „Brief" do druku – prowadzenie szpigla, nadzorowanie pracy studia graficznego. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media
Grupa Agora
Korektor
Korekta tekstów drukowanych na łamach „Gazety Wyborczej" oraz jej dodatków
Logo
Redaktor
Magazyn "Brief"
Redakcja oraz tworzenie materiałów tekstowych drukowanych na łamach magazynu „Brief”. Organizacja pracy redakcji. Realizacja założeń merytorycznych wydawnictwa. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media
Logo
Redaktor/korektor
Główny Urząd Statystyczny - Rządowa Rada Ludnościowa
Redakcja oraz korekta materiałów tekstowych wchodzących w skład biuletynów Rządowej Rady Ludnościowej
Logo
Korektor
Magazyn "Brief"
Korekta językowa i stylistyczna tekstów wchodzących w skład magazynu „Brief"
Logo
Dziennikarz
Magazyn "Brief"
Przygotowywanie materiałów tekstowych drukowanych na łamach magazynu „Brief" oraz publikowanych na stronie internetowej Brief.pl
Logo
Zastępca Redaktora Naczelnego
Magazyn "Brief"
Zastępca redaktora naczelnego; magazyn „Brief”; wrzesień 2014 – kwiecień 2017

Ustalanie i realizacja założeń merytorycznych wydawnictwa. Tworzenie wizji magazynu poświęconego tematyce marketingowej pt. „Brief”. Formowanie zespołu redakcyjnego. Organizacja i nadzorowanie pracy redakcji. Redakcja i korekta tekstów. Przygotowywanie materiałów autorskich, m.in. wywiadów. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów content marketingowych — infografik, poradników, historii marek itp. Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z autorami zewnętrznymi. Przygotowywanie magazynu „Brief" do druku – prowadzenie szpigla, nadzorowanie pracy studia graficznego. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media

::

Redaktor; magazyn „Brief”; kwiecień 2008 – wrzesień 2014

Redakcja oraz tworzenie materiałów tekstowych drukowanych na łamach magazynu „Brief”. Organizacja pracy redakcji. Realizacja założeń merytorycznych wydawnictwa. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media

::

Dziennikarz; magazyn „Brief”; listopad 2006 – kwiecień 2008

Przygotowywanie materiałów tekstowych drukowanych na łamach magazynu „Brief" oraz publikowanych na stronie internetowej Brief.pl

::

Korektor; magazyn „Brief”; listopad 2006 – kwiecień 2008

Korekta językowa i stylistyczna tekstów wchodzących w skład magazynu „Brief"

Edukacja

Logo
Polonistyka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Polonistyka, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

Poza pracą dziennikarską i redaktorską jestem aktywnym muzykiem, producentem muzycznym oraz specjalistą w dziedzinie masteringu audio

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Brief
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)