Umiejętności
Copywriting
Zarządzanie zespołem
Marketing internetowy
zarządzanie marką
Komunikacja Marketingowa
Redakcja i korekta tekstów
Kompleksowa obsługa procesu wydawniczego
Ustalanie strategii wydawniczej medium
Komunikacja marki w social media
Organizacja i obsługa eventów
Kompozycja muzyczna
Produkcja muzyczna i mastering audio
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Założyciel/wydawca
Minicromusic Rec.
Zarządzanie wydawnictwem muzycznym – ustalanie i realizacja kierunku wydawniczego. Organizacja imprez muzyczno-wizualizatorskich stanowiących element komunikacji marketingowej wydawnictwa. Promocja twórczości muzyków skupionych wokół projektu wydawniczego Minicromusic. Działalność z zakresu public relations – kontakt z mediami, muzykami, klubami, instytucjami kultury itp. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media
Zastępca Redaktora Naczelnego
Magazyn "Brief"
Ustalanie i realizacja założeń merytorycznych wydawnictwa. Tworzenie wizji magazynu poświęconego tematyce marketingowej pt. „Brief”. Formowanie zespołu redakcyjnego. Organizacja i nadzorowanie pracy redakcji. Redakcja i korekta tekstów. Przygotowywanie materiałów autorskich, m.in. wywiadów. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów content marketingowych — infografik, poradników, historii marek itp. Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z autorami zewnętrznymi. Przygotowywanie magazynu „Brief" do druku – prowadzenie szpigla, nadzorowanie pracy studia graficznego. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media
Zastępca Redaktora Naczelnego
Magazyn "Brief"
Zastępca redaktora naczelnego; magazyn „Brief”; wrzesień 2014 – kwiecień 2017
Ustalanie i realizacja założeń merytorycznych wydawnictwa. Tworzenie wizji magazynu poświęconego tematyce marketingowej pt. „Brief”. Formowanie zespołu redakcyjnego. Organizacja i nadzorowanie pracy redakcji. Redakcja i korekta tekstów. Przygotowywanie materiałów autorskich, m.in. wywiadów. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów content marketingowych — infografik, poradników, historii marek itp. Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z autorami zewnętrznymi. Przygotowywanie magazynu „Brief" do druku – prowadzenie szpigla, nadzorowanie pracy studia graficznego. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media
::
Redaktor; magazyn „Brief”; kwiecień 2008 – wrzesień 2014
Redakcja oraz tworzenie materiałów tekstowych drukowanych na łamach magazynu „Brief”. Organizacja pracy redakcji. Realizacja założeń merytorycznych wydawnictwa. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media
::
Dziennikarz; magazyn „Brief”; listopad 2006 – kwiecień 2008
Przygotowywanie materiałów tekstowych drukowanych na łamach magazynu „Brief" oraz publikowanych na stronie internetowej Brief.pl
::
Korektor; magazyn „Brief”; listopad 2006 – kwiecień 2008
Korekta językowa i stylistyczna tekstów wchodzących w skład magazynu „Brief"
Ustalanie i realizacja założeń merytorycznych wydawnictwa. Tworzenie wizji magazynu poświęconego tematyce marketingowej pt. „Brief”. Formowanie zespołu redakcyjnego. Organizacja i nadzorowanie pracy redakcji. Redakcja i korekta tekstów. Przygotowywanie materiałów autorskich, m.in. wywiadów. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów content marketingowych — infografik, poradników, historii marek itp. Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z autorami zewnętrznymi. Przygotowywanie magazynu „Brief" do druku – prowadzenie szpigla, nadzorowanie pracy studia graficznego. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media
::
Redaktor; magazyn „Brief”; kwiecień 2008 – wrzesień 2014
Redakcja oraz tworzenie materiałów tekstowych drukowanych na łamach magazynu „Brief”. Organizacja pracy redakcji. Realizacja założeń merytorycznych wydawnictwa. Zarządzanie wizerunkiem marki w social media
::
Dziennikarz; magazyn „Brief”; listopad 2006 – kwiecień 2008
Przygotowywanie materiałów tekstowych drukowanych na łamach magazynu „Brief" oraz publikowanych na stronie internetowej Brief.pl
::
Korektor; magazyn „Brief”; listopad 2006 – kwiecień 2008
Korekta językowa i stylistyczna tekstów wchodzących w skład magazynu „Brief"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Poza pracą dziennikarską i redaktorską jestem aktywnym muzykiem, producentem muzycznym oraz specjalistą w dziedzinie masteringu audio
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)