Michał Wojtuszek

Parts & Accessories Manager w Mazda Motor Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Mazda Motor Poland
Parts & Accessories Manager
zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za szeroko pojęty obszar części zamiennych i akcesoriów, wsparcie biznesowe oraz techniczne w zakresie części zamiennych i akcesoriów dla pozostałych działów firmy jak również dla pracowników ASO Mazda, udział w międzynarodowych projektach oraz grupach roboczych, organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych, szkoleń z obsługi aplikacji oraz zagadnień logistycznych, planowanie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów, opracowywanie raportów oraz narzędzi służących do analizy sprzedaży dla różnych grup odbiorów, tworzenie prezentacji oraz wystąpienia na spotkaniach biznesowych, prowadzenie negocjacji i utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami produktów oraz usług, aktywne rozwijanie lokalnej oferty produktowej, zarządzenie budżetem marketingowym części zamiennych i akcesoriów, planowanie i udział w realizacji kampanii reklamowych, współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia materiałów POS, realizacja projektów wspierających sprzedaż części zamiennych i akcesoriów, udział w tworzeniu, wdrażaniu i rozwoju narzędzi wykorzystywanych do sprzedaży produktów i usług, opracowanie założeń oraz zarządzenie programem wsparcia sprzedaży części zamiennych i akcesoriów (bonus posprzedażny), realizacja celów biznesowych wyznaczanych jako kluczowe przez organizację
Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Parts & Accessories Specialist
wsparcie techniczne dla Autoryzowanych Stacji Obsługi Mazda w zakresie części zamiennych i akcesoriów, kompleksowa obsługa zamówień na części zamienne i akcesoria, ścisła współpraca z centralnym magazynem Mazda w Belgii oraz europejską centralą Mazda w Niemczech, tłumaczenie materiałów technicznych i produktowych, prowadzenie szkoleń z obsługi systemów informatycznych Mazda dla pracowników Autoryzowanych Stacji Obsługi analiza, planowanie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów, analiza cen części zamiennych i akcesoriów (porównania z cenami konkurencyjnych producentów samochodów oraz z cenami części aftermarketowych), opracowywanie zestawień kosztów serwisowych na potrzeby negocjacji z firmami zajmującymi się wynajmem długoterminowym samochodów, prowadzenie negocjacji i utrzymywanie kontaktów z dostawcami krajowymi (m. in. z dostawcami opon, akcesoriów, olejów), planowanie kampanii reklamowych działu obsługi posprzedażnej, prowadzenie negocjacji i utrzymywanie kontaktów z agencjami reklamowymi w zakresie produkcji materiałów na potrzeby działu, raportowanie wynikające z obowiązków nałożonych na importera przez przepisy ochrony środowiska, kontrola stanów magazynowych w składzie portowym zajmującym się doposażeniem nowych samochodów przed transportem do Polski
JC Auto S.A.
Z-ca Kierownika Działu Narzędzi i Urządzeń Serwisowych
bieżąca analiza rynku narzędzi i urządzeń warsztatowych, aktywne poszukiwanie nowych dostawców na targach międzynarodowych, prowadzenie negocjacji z potencjalnymi krajowymi i zagranicznymi dostawcami, utrzymywanie stałych kontaktów z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, odpowiedzialność za utrzymywanie stanów magazynowych (składanie zamówień, analiza sprzedaży, akcje promocyjne, działania korygujące za wysokie stany magazynowe), udział w imprezach krajowych w charakterze wystawcy (targi regionalne i ogólnopolskie), tworzenie nowej marki handlowej na rynku (Profitool): tworzenie wizualizacji nowej marki, tworzenie strategii sprzedaży, tworzenie katalogu produktów, tłumaczenie dokumentacji technicznej, organizacja serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, tworzenie internetowego katalogu narzędzi i urządzeń uznawanego za najlepszy w branży, tworzenie narzędzi wspierających wzrost sprzedaży (umowy lojalnościowe, narzędzia do kalkulacji umów dla przedstawicieli handlowych), współpraca z działem marketingu w zakresie projektów i kampanii reklamowych związanych z narzędziami i urządzeniami warsztatowymi, wsparcie techniczne dla przedstawicieli handlowych w zakresie wyposażenia serwisowego, prowadzenie szkoleń i prezentacji dla klientów w zakresie obsługi urządzeń serwisowych (urządzenia diagnostyczne, urządzenia do obsługi klimatyzacji, urządzenia do obsługi ogumienia), kompleksowa obsługa zamówień na wyposażenie warsztatowe
JC Auto S.A.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Sieci Serwisów
współudział w budowie sieci warsztatów samochodowych „Perfect Service” na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych warsztatów do sieci, obsługa serwisów zrzeszonych w sieci oraz kluczowych klientów JC Auto, organizacja prezentacji i szkoleń w terenie, analizowanie rynku urządzeń warsztatowych, negocjacje z krajowymi dostawcami urządzeń warsztatowych, obsługa zamówień na urządzenia warsztatowe, współpraca z działem marketingu w zakresie projektów i kampanii reklamowych związanych z siecią warsztatów, opieka nad stroną internetową sieci
JC Auto S.A.
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów detalicznych, obsługa telefoniczna klientów kluczowych, obsługa zamówień przesyłanych drogą elektroniczną, obsługa rezerwacji na towary, windykacja należności, pomoc w tworzeniu katalogów części samochodowych
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Polkomtel S.A.
kompleksowa obsługa telefoniczna klientów sieci telefonii komórkowej (również w języku angielskim), kontakty z punktami sprzedaży
Polskie Centrum Marketingowe
Konsultant
obsługa infolinii, sprzedaż przez telefon, prowadzenie badań ankietowych przez telefon, aktualizacja baz danych przez telefon

Szkolenia i kursy

profesjonalna obsługa klienta - potwierdzone certyfikatem, profesjonalna sprzedaż - potwierdzone certyfikatem, nowoczesne urządzenia do pomiaru geometrii kół, budowa oraz diagnostyka uszkodzeń sprzęgła, innowacje w technologii przeniesienia napędu - potwierdzone certyfikatem, napinacze i rolki w układach pasowych, elementy kompensujące luz zaworowy, nowoczesne rozwiązania w układach przeniesienia napędu - - potwierdzone certyfikatem, diagnostyka uszkodzeń amortyzatorów - potwierdzone certyfikatem, ESP, ABS oraz nowoczesne systemy wtryskowe - potwierdzone certyfikatem, diagnoza elektronicznych układów sterowania w samochodach osobowych przy pomocy testerów KTS 530/540/570 - potwierdzone certyfikatem, obsługa układów klimatyzacji w samochodach osobowych - potwierdzone certyfikatem, reklamacja – aspekty prawne i psychologiczne

Edukacja

Logo
Wydział Zarządzania (specjalizacja: zarządzanie potencjałem społecznym firmy), magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Wydział Menedżeski (specjalizacja: marketing), licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Zainteresowania

sport, motoryzacja, turystyka i literatura górska, kolejnictwo

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Mazda
Mazda
grupa miłośników skośnookich piękności