Michał Wójcik

Michał Wójcik

Independent Contractor
Wrocław, dolnośląskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Support Manager
DataWalk
Logo
Independent Contractor
Michal Wojcik (IT)
Logo
Service Delivery Manager
Norigin Media
Logo
Service Delivery Manager
AspiroTV, Oslo
• koordynowanie dostarczania usługi związanej z mobilną telewizją dla największego klienta firmy zgodnie z zobowiązaniami zawartymi w umowach SLA,
• opracowywanie planów doskonalenia usługi,
• bliska współpraca z biurem projektów (PMO) przy przygotowywaniu oraz dostarczaniu projektów,
• tworzenie oraz prezentacja raportów dla klienta oraz zarządu firmy związanych z jakością usług,
• przygotowywanie oraz prowadzenie comiesięcznych spotkań z klientem związanych z przeglądem jakości usługi.
Logo
Technical Support Engineer
AspiroTv, Oslo, Norwegia
• wspieranie usług związanych z telewizją mobilną (live oraz VOD) dla klientów europejskich oraz z krajów Ameryki Południowej,
• bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta podczas rozwiązywania problemów technicznych,
• administrowanie oraz utrzymywanie rozległego środowiska korzystającego m.in. z: RedHat Linux, Microsoft Windows Server 2003/2008, sprzętu sieciowego CISCO,
• konfigurowanie usług wykorzystujących platformy takie jak: iPhone, Java, Android, Symbian, WindowsPhone7.
Nokia
Customer Engineer
• wspieranie środowiska NetAct/AuditTrail,
• zdalne oraz bezpośrednie wsparcie dla klientów z całego świata, włącznie z instalacją oraz konfiguracją sprzętu oraz oprogramowania,
• przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń dla klientów,
• zarzadzanie portalem dla klientów związanych z platformą NetAct/AuditTrail,
• przygotowywanie oraz prezentowanie comiesięcznych raportów związanych ze statusem rozwoju platformy. Zadania wykonywane w ramach roli Software Maintenance Manager.
Logo
Konsultant
Erian, Wrocław
• instalowanie oraz konfigurowanie systemów ERP (Sente, Enova, Raks),
• zarządzanie firmową siecią LAN.

Szkolenia i kursy

- Prince2 Foundation
- ITIL CSI

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Call Center oprogramowanie
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center. Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?
IPTV
IPTV
Miejsce do rozmowy na temat IPTV w Polsce