Michał Wójcik
Independent Contractor
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Service Delivery Manager
AspiroTV, Oslo
• koordynowanie dostarczania usługi związanej z mobilną telewizją dla największego klienta firmy zgodnie z zobowiązaniami zawartymi w umowach SLA,
• opracowywanie planów doskonalenia usługi,
• bliska współpraca z biurem projektów (PMO) przy przygotowywaniu oraz dostarczaniu projektów,
• tworzenie oraz prezentacja raportów dla klienta oraz zarządu firmy związanych z jakością usług,
• przygotowywanie oraz prowadzenie comiesięcznych spotkań z klientem związanych z przeglądem jakości usługi.
• opracowywanie planów doskonalenia usługi,
• bliska współpraca z biurem projektów (PMO) przy przygotowywaniu oraz dostarczaniu projektów,
• tworzenie oraz prezentacja raportów dla klienta oraz zarządu firmy związanych z jakością usług,
• przygotowywanie oraz prowadzenie comiesięcznych spotkań z klientem związanych z przeglądem jakości usługi.
Technical Support Engineer
AspiroTv, Oslo, Norwegia
• wspieranie usług związanych z telewizją mobilną (live oraz VOD) dla klientów europejskich oraz z krajów Ameryki Południowej,
• bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta podczas rozwiązywania problemów technicznych,
• administrowanie oraz utrzymywanie rozległego środowiska korzystającego m.in. z: RedHat Linux, Microsoft Windows Server 2003/2008, sprzętu sieciowego CISCO,
• konfigurowanie usług wykorzystujących platformy takie jak: iPhone, Java, Android, Symbian, WindowsPhone7.
• bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta podczas rozwiązywania problemów technicznych,
• administrowanie oraz utrzymywanie rozległego środowiska korzystającego m.in. z: RedHat Linux, Microsoft Windows Server 2003/2008, sprzętu sieciowego CISCO,
• konfigurowanie usług wykorzystujących platformy takie jak: iPhone, Java, Android, Symbian, WindowsPhone7.
Customer Engineer
• wspieranie środowiska NetAct/AuditTrail,
• zdalne oraz bezpośrednie wsparcie dla klientów z całego świata, włącznie z instalacją oraz konfiguracją sprzętu oraz oprogramowania,
• przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń dla klientów,
• zarzadzanie portalem dla klientów związanych z platformą NetAct/AuditTrail,
• przygotowywanie oraz prezentowanie comiesięcznych raportów związanych ze statusem rozwoju platformy. Zadania wykonywane w ramach roli Software Maintenance Manager.
• zdalne oraz bezpośrednie wsparcie dla klientów z całego świata, włącznie z instalacją oraz konfiguracją sprzętu oraz oprogramowania,
• przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń dla klientów,
• zarzadzanie portalem dla klientów związanych z platformą NetAct/AuditTrail,
• przygotowywanie oraz prezentowanie comiesięcznych raportów związanych ze statusem rozwoju platformy. Zadania wykonywane w ramach roli Software Maintenance Manager.
Szkolenia i kursy
- Prince2 Foundation
- ITIL CSI
- ITIL CSI
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Grupy
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center.
Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?