Michał Wanik

Lider zespołu Centrum Obsługi Klienta, Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa EFL
Lider zespołu Centrum Obsługi Klienta od 08-2009
Rozliczanie umów leasingowych przy wcześniejszym kończeniu oraz po kasacji/kradzieży przedmiotu umowy, nadzorowanie pracy sekcji.

Szkolenia i kursy

Zarządzanie małą grupą
503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 914501696


Varnish cache server

Zainteresowania

Finanse, rachunkowość, programowanie w Excelu, jazda na rowerze, podróże.

Inne

1. Temat pracy magisterskiej: "Metody monitorowania i sterowania płynnością finansową przedsiębiorstwa na przykładzie VOLVO Polska Sp. z o.o."


2. Absolwent Szkoły Muzycznej I stopnia im. Grażyny Bacewicz we Wrocławiu (fortepian + perkusja)

..........................................................