Umiejętności
Umiejętność budowania biznesowych relacji z klientami segmentu Private Banking
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Bank Handlowy w Warszawie S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F056%2Ffirm_1080_4115ba_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Citigold Wealth Manager
- aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb
- realizacja wyznaczonych działań sprzedażowych poprzez efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim oraz budowanie i pogłębianie relacji z klientami
- dążenie do wzrostu wartości przypisanego portfela
- dążenie do wzrostu liczby klientów z segmentu klienta zamożnego poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży (m.in. poprzez wykorzystanie poleceń uzyskanych od istniejących klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell) oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów
- bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez bank
- udział w akcjach mikromarketingowych, seminariach, przygotowywanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów Banku
- zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości sprzedaży i zindywidualizowanej obsługi zgodnie ze Standardami sprzedaży i obsługi klienta Citigrow
- ciągłe pogłębianie wiedzy na temat aktualnej sytuacji finansowej i ekonomicznej rynku trendów i zachowań w celu lepszego informowania klientów Banku, jak te czynniki mogą wpłynąć na podejmowane przez klienta decyzje finansowe
- współpraca z Asystentem ds. Relacji z Klientami Citigold w celu podniesienie jakości świadczonych usług
- realizacja wyznaczonych działań sprzedażowych poprzez efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim oraz budowanie i pogłębianie relacji z klientami
- dążenie do wzrostu wartości przypisanego portfela
- dążenie do wzrostu liczby klientów z segmentu klienta zamożnego poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży (m.in. poprzez wykorzystanie poleceń uzyskanych od istniejących klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell) oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów
- bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez bank
- udział w akcjach mikromarketingowych, seminariach, przygotowywanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów Banku
- zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości sprzedaży i zindywidualizowanej obsługi zgodnie ze Standardami sprzedaży i obsługi klienta Citigrow
- ciągłe pogłębianie wiedzy na temat aktualnej sytuacji finansowej i ekonomicznej rynku trendów i zachowań w celu lepszego informowania klientów Banku, jak te czynniki mogą wpłynąć na podejmowane przez klienta decyzje finansowe
- współpraca z Asystentem ds. Relacji z Klientami Citigold w celu podniesienie jakości świadczonych usług
![Deutsche Bank Polska S.A](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F088%2Ffirm_5976_d98dcc_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy Doradca Klienta Zamożnego
Zakres obowiązków:
* Odpowiedzialność za wyniki oraz zgodną z budżetem realizacje założonych w danym okresie indywidualnych planów przychodowych (ok 40000PLN przychodu new money miesięcznie)
* Sprzedaż produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych (fundusze inwestycyjne otwarte, fundusze inwestycyjne zamknięte, certyfikaty i obligacje strukturyzowane, produkty regularnego oszczędzania, ubezpieczenia ochronne, produkty ze składka jednorazową).
* Rozwijanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami przypisanymi do portfela (do 250 Klientów z segmentu w portfelu doradcy)
* Dostarczanie Klientom z segmentu Klienta Zamożnego oraz Private Banking odpowiednich rozwiązań finansowych zgodnie ze strategią Banku, planem operacyjnym oddziału uwzględniając przypisany segment Klienta oraz jego indywidualne potrzeby
* Ścisła współpraca z Menedżerem Private Banking w celu jak najwyższego standardu obsługi Klienta z segmentu Private Banking
* Pozyskiwanie z rynku nowych Klientów z segmentu Klienta Zamożnego oraz Private Banking
* Zapewnianie wysokiej jakości obsługi zgodnie z wewnętrznymi standardami i regulacjami obowiązującymi w Banku
* Wspieranie budowania marki Banku m.in. poprzez budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami z przypisanego segmentu Klienta
* Wspieranie innych członków zespołu oraz współudział we wdrożeniu nowych pracowników do pracy poprzez dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami
* Odpowiedzialność za wyniki oraz zgodną z budżetem realizacje założonych w danym okresie indywidualnych planów przychodowych (ok 40000PLN przychodu new money miesięcznie)
* Sprzedaż produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych (fundusze inwestycyjne otwarte, fundusze inwestycyjne zamknięte, certyfikaty i obligacje strukturyzowane, produkty regularnego oszczędzania, ubezpieczenia ochronne, produkty ze składka jednorazową).
* Rozwijanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami przypisanymi do portfela (do 250 Klientów z segmentu w portfelu doradcy)
* Dostarczanie Klientom z segmentu Klienta Zamożnego oraz Private Banking odpowiednich rozwiązań finansowych zgodnie ze strategią Banku, planem operacyjnym oddziału uwzględniając przypisany segment Klienta oraz jego indywidualne potrzeby
* Ścisła współpraca z Menedżerem Private Banking w celu jak najwyższego standardu obsługi Klienta z segmentu Private Banking
* Pozyskiwanie z rynku nowych Klientów z segmentu Klienta Zamożnego oraz Private Banking
* Zapewnianie wysokiej jakości obsługi zgodnie z wewnętrznymi standardami i regulacjami obowiązującymi w Banku
* Wspieranie budowania marki Banku m.in. poprzez budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami z przypisanego segmentu Klienta
* Wspieranie innych członków zespołu oraz współudział we wdrożeniu nowych pracowników do pracy poprzez dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
* Motoryzacja, formuła 1
* Rynki finansowe, psychologia zachowań konsumenckich
* Rynki finansowe, psychologia zachowań konsumenckich
Grupy
![Akademia Leona Koźmińskiego](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_80914_7373fb_tiny.jpg)
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
![sggw](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_103501_27a832_tiny.jpg)
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
![Deutsche Bank PBC S.A.](http://static.goldenline.pl/group_logo_tiny.jpg)
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/