Michał Tomasik
Key Account Manager
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Development and maintainance of solid relationships with key clients
Building opportunities through account planning process
Providing highest level of customer service
Developing business plan in conjunction with client along with company's strategy
Responsibility for quarter and annual results in terms of personal turnover and margin
Close cooperation with Recruitment Dept.
Business development in each of the fields: IT contracting, permanent recruitment, IT project outsourcing
Reporting to Regional Sales Manager
Tytuł najlepszego handlowca Q1 2013 roku.
Successful track record, 18 single and complex placements during one month, +40 per quarter
Building opportunities through account planning process
Providing highest level of customer service
Developing business plan in conjunction with client along with company's strategy
Responsibility for quarter and annual results in terms of personal turnover and margin
Close cooperation with Recruitment Dept.
Business development in each of the fields: IT contracting, permanent recruitment, IT project outsourcing
Reporting to Regional Sales Manager
Tytuł najlepszego handlowca Q1 2013 roku.
Successful track record, 18 single and complex placements during one month, +40 per quarter
Junior Account Manager (rynek europejski)
Outsourcing projektów IT oraz body leasing specjalistów IT (onshore, offshore)
Aktywne pozyskiwanie klientów z rynku europejskiego
Bezpośrednia współpraca z Business Development Managerem, działem HR oraz działem marketingu
Przygotowywanie ofert, udział w telekonferencjach
Aktywne pozyskiwanie klientów z rynku europejskiego
Bezpośrednia współpraca z Business Development Managerem, działem HR oraz działem marketingu
Przygotowywanie ofert, udział w telekonferencjach
Account Manager
Rekrutacja i selekcja lektorów
Prowadzenie prezentacji handlowych oraz audytów językowych
Współpraca przy kampaniach promocyjnych
Aktywne pozyskiwanie klientów
Obsługa klienta
Szkolenie praktykantów z zakresu rekrutacji lektorów
Prowadzenie prezentacji handlowych oraz audytów językowych
Współpraca przy kampaniach promocyjnych
Aktywne pozyskiwanie klientów
Obsługa klienta
Szkolenie praktykantów z zakresu rekrutacji lektorów
Praktykant
Rekrutacja i selekcja lektorów
Prowadzenie audytów i prezentacji handlowych
Obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów
Prowadzenie audytów i prezentacji handlowych
Obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów
Szkolenia i kursy
Praktyczne zagadnienia Public Relations i marketingu w małym, średnim przedsiębiorstwie.
Negocjacje handlowe w małym, średnim przedsiębiorstwie.
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem.
Plan marketingowy w małym, średnim przedsiębiorstwie .
Praktyczne zarządzanie personelem w małym, średnim przedsiębiorstwie.
Umiejętności osobiste.
Techniki sprzedaży .
Rekrutacja i selekcja pracowników.
Assessment Centre / Elementy Ośrodka Oceny.
Negocjacje handlowe - szkolenie wewnętrzne.
Planowanie własnej kariery zawodowej.
Zabezpieczenie transakcji handlowych.
Factory - "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o funkcjonowaniu firmy".
Rekrutacja i selekcja pracowników.
Service World - funkcjonowanie placówek usługowych.
Podstawy komunikacji społecznej.
2004-2006 - 'Promar' Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych
-dwuletni kurs języka angielskiego
Negocjacje handlowe w małym, średnim przedsiębiorstwie.
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem.
Plan marketingowy w małym, średnim przedsiębiorstwie .
Praktyczne zarządzanie personelem w małym, średnim przedsiębiorstwie.
Umiejętności osobiste.
Techniki sprzedaży .
Rekrutacja i selekcja pracowników.
Assessment Centre / Elementy Ośrodka Oceny.
Negocjacje handlowe - szkolenie wewnętrzne.
Planowanie własnej kariery zawodowej.
Zabezpieczenie transakcji handlowych.
Factory - "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o funkcjonowaniu firmy".
Rekrutacja i selekcja pracowników.
Service World - funkcjonowanie placówek usługowych.
Podstawy komunikacji społecznej.
2004-2006 - 'Promar' Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych
-dwuletni kurs języka angielskiego
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
snowboard, tenis, powieści kryminalne,
Inne
Potrafię dobrze zorganizować swój czas pracy oraz pracować pod wpływem stresu,
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.