Michał Taff

Business Development Manager / Dyrektor Marketingu MEDBRYT Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Projektów / Dyrektor Marketingu / Specjalista ds. Handlu
P.P.U. Medbryt Sp. z o.o.
• Tworzenie i realizacja strategii biznesowych. Opracowanie i wdrażanie produktów w kontekście zmieniających się potrzeb rynku oraz postępu technologicznego.
• Zarządzanie jakością i doskonalenie w tym aspekcie procesów, procedur i produktów.
• Zarządzanie pracą w zespole projektowym, w tym zatwierdzanie planu prac, nadzorowanie realizacji czynności projektowych oraz koordynowanie zespołów uczestniczących w projektowaniu, raportowanie kolejnych etapów i rozliczenie projektu.
• Zarządzanie importem i eksportem negocjowanie warunków zakupu/sprzedaży
i dostaw, organizacja transportu, poszukiwania produktów w celu poszerzenia asortymentu.
• Negocjowanie umów i warunków handlowych z partnerami biznesowymi, klientami, w tym współpraca z klientem korporacyjnym.
• Nadzór nad IT oraz przygotowywanie internetowych kampanii reklamowych.
• Przygotowywanie raportów sprzedaży, przeglądy zarządzania zgodne z Systemem Zarządzania Jakością, analiza i optymalizacja kosztów produkcji i sprzedaży.
• Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej. Opracowanie produktów, strategii cenowej, sieci sprzedaży oraz promocji.
• Uczestnictwo w targach i konferencjach tematycznych. Zakup powierzchni reklamowej i przygotowanie materiałów dla portali tematycznych i reklamy prasowej.
• Badania i analiza rynku w celu identyfikacji potrzeb klienta oraz weryfikacji skuteczności rozwiązań wprowadzonych przez firmę.
• Monitorowanie działań konkurencji oraz ocena ich wpływu na działalność firmy, a także modelowanie strategii firmy do zmieniającego się otoczenia.
• Nadzorowanie współpracy firmy z organizacjami zewnętrznymi: w tym z Politechniką Warszawską i Instytutem Tele i Radiotechnicznym.
• Budowanie wizerunku pracodawcy. Reprezentowanie firmy. Prowadzenie szkoleń.
Logo
Koordynator ds. badań i rozwoju.
Fundacja United Way
• Badania dotyczące prognozowania problemów społecznych w celu optymalizacji redystrybucji środków, w tym analiza danych i zależności pomiędzy patologicznymi zjawiskami społecznymi oraz projektowanie modelu prognozowania tych zjawisk i planowanie działań zapobiegającym patologiom.
Logo
Koordynator ds. dystrybucji.
TONI Polska Sp. z o.o.
• Planowanie i optymalizacja regionów oraz tras transportowych (MapX)
• Analiza danych dotyczących punktów sprzedaży, populacji, warunków demograficznych i geograficznych, w celu określenia ilości przedstawicieli handlowych oraz lokalizacji magazynów
• Przygotowanie map ekspansji i ich aktualizacja
• Współpraca z kierownikiem ekspansji i rozwiązywanie kwestii dotyczących organizacji transportu, koordynacji pracy przedstawicieli handlowych
• Przygotowanie danych w wewnętrznym systemie ERP oraz czynny udział w rozwoju systemu
• Nadzór i koordynacja nad realizacją transportu
• Rozpatrywanie reklamacji i realizacja polityki natychmiastowych zwrotów (FMCG)
• Planowanie projektów i okresowe raportowanie

Szkolenia i kursy

Harmonogramowanie oraz zarządzenie projektami, Akademia skutecznego handlowca,
Szkolenie z obsługi systemu ERP Raks SQL

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Nauki Polityczne / Marketing i reklama, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku
Logo
Wykształcenie techniczne: Kurs menadżerski, Specjalizacja: Strategia reklamy., licencjackie
Szkoła Reklamy Handlowej

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

tenis, narty, podróże, książki, fotografia, grafika komputerowa

Inne

Znajomość: Windows, MS Office, Raks SQL, Photoshop, Corel Draw, MapX.
Prawo jazdy kategorii B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.