Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Projektów / Dyrektor Marketingu / Specjalista ds. Handlu
P.P.U. Medbryt Sp. z o.o.
• Tworzenie i realizacja strategii biznesowych. Opracowanie i wdrażanie produktów w kontekście zmieniających się potrzeb rynku oraz postępu technologicznego.
• Zarządzanie jakością i doskonalenie w tym aspekcie procesów, procedur i produktów.
• Zarządzanie pracą w zespole projektowym, w tym zatwierdzanie planu prac, nadzorowanie realizacji czynności projektowych oraz koordynowanie zespołów uczestniczących w projektowaniu, raportowanie kolejnych etapów i rozliczenie projektu.
• Zarządzanie importem i eksportem negocjowanie warunków zakupu/sprzedaży
i dostaw, organizacja transportu, poszukiwania produktów w celu poszerzenia asortymentu.
• Negocjowanie umów i warunków handlowych z partnerami biznesowymi, klientami, w tym współpraca z klientem korporacyjnym.
• Nadzór nad IT oraz przygotowywanie internetowych kampanii reklamowych.
• Przygotowywanie raportów sprzedaży, przeglądy zarządzania zgodne z Systemem Zarządzania Jakością, analiza i optymalizacja kosztów produkcji i sprzedaży.
• Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej. Opracowanie produktów, strategii cenowej, sieci sprzedaży oraz promocji.
• Uczestnictwo w targach i konferencjach tematycznych. Zakup powierzchni reklamowej i przygotowanie materiałów dla portali tematycznych i reklamy prasowej.
• Badania i analiza rynku w celu identyfikacji potrzeb klienta oraz weryfikacji skuteczności rozwiązań wprowadzonych przez firmę.
• Monitorowanie działań konkurencji oraz ocena ich wpływu na działalność firmy, a także modelowanie strategii firmy do zmieniającego się otoczenia.
• Nadzorowanie współpracy firmy z organizacjami zewnętrznymi: w tym z Politechniką Warszawską i Instytutem Tele i Radiotechnicznym.
• Budowanie wizerunku pracodawcy. Reprezentowanie firmy. Prowadzenie szkoleń.
• Zarządzanie jakością i doskonalenie w tym aspekcie procesów, procedur i produktów.
• Zarządzanie pracą w zespole projektowym, w tym zatwierdzanie planu prac, nadzorowanie realizacji czynności projektowych oraz koordynowanie zespołów uczestniczących w projektowaniu, raportowanie kolejnych etapów i rozliczenie projektu.
• Zarządzanie importem i eksportem negocjowanie warunków zakupu/sprzedaży
i dostaw, organizacja transportu, poszukiwania produktów w celu poszerzenia asortymentu.
• Negocjowanie umów i warunków handlowych z partnerami biznesowymi, klientami, w tym współpraca z klientem korporacyjnym.
• Nadzór nad IT oraz przygotowywanie internetowych kampanii reklamowych.
• Przygotowywanie raportów sprzedaży, przeglądy zarządzania zgodne z Systemem Zarządzania Jakością, analiza i optymalizacja kosztów produkcji i sprzedaży.
• Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej. Opracowanie produktów, strategii cenowej, sieci sprzedaży oraz promocji.
• Uczestnictwo w targach i konferencjach tematycznych. Zakup powierzchni reklamowej i przygotowanie materiałów dla portali tematycznych i reklamy prasowej.
• Badania i analiza rynku w celu identyfikacji potrzeb klienta oraz weryfikacji skuteczności rozwiązań wprowadzonych przez firmę.
• Monitorowanie działań konkurencji oraz ocena ich wpływu na działalność firmy, a także modelowanie strategii firmy do zmieniającego się otoczenia.
• Nadzorowanie współpracy firmy z organizacjami zewnętrznymi: w tym z Politechniką Warszawską i Instytutem Tele i Radiotechnicznym.
• Budowanie wizerunku pracodawcy. Reprezentowanie firmy. Prowadzenie szkoleń.
Koordynator ds. badań i rozwoju.
Fundacja United Way
• Badania dotyczące prognozowania problemów społecznych w celu optymalizacji redystrybucji środków, w tym analiza danych i zależności pomiędzy patologicznymi zjawiskami społecznymi oraz projektowanie modelu prognozowania tych zjawisk i planowanie działań zapobiegającym patologiom.
Koordynator ds. dystrybucji.
TONI Polska Sp. z o.o.
• Planowanie i optymalizacja regionów oraz tras transportowych (MapX)
• Analiza danych dotyczących punktów sprzedaży, populacji, warunków demograficznych i geograficznych, w celu określenia ilości przedstawicieli handlowych oraz lokalizacji magazynów
• Przygotowanie map ekspansji i ich aktualizacja
• Współpraca z kierownikiem ekspansji i rozwiązywanie kwestii dotyczących organizacji transportu, koordynacji pracy przedstawicieli handlowych
• Przygotowanie danych w wewnętrznym systemie ERP oraz czynny udział w rozwoju systemu
• Nadzór i koordynacja nad realizacją transportu
• Rozpatrywanie reklamacji i realizacja polityki natychmiastowych zwrotów (FMCG)
• Planowanie projektów i okresowe raportowanie
• Analiza danych dotyczących punktów sprzedaży, populacji, warunków demograficznych i geograficznych, w celu określenia ilości przedstawicieli handlowych oraz lokalizacji magazynów
• Przygotowanie map ekspansji i ich aktualizacja
• Współpraca z kierownikiem ekspansji i rozwiązywanie kwestii dotyczących organizacji transportu, koordynacji pracy przedstawicieli handlowych
• Przygotowanie danych w wewnętrznym systemie ERP oraz czynny udział w rozwoju systemu
• Nadzór i koordynacja nad realizacją transportu
• Rozpatrywanie reklamacji i realizacja polityki natychmiastowych zwrotów (FMCG)
• Planowanie projektów i okresowe raportowanie
Szkolenia i kursy
Harmonogramowanie oraz zarządzenie projektami, Akademia skutecznego handlowca,
Szkolenie z obsługi systemu ERP Raks SQL
Szkolenie z obsługi systemu ERP Raks SQL
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
tenis, narty, podróże, książki, fotografia, grafika komputerowa
Inne
Znajomość: Windows, MS Office, Raks SQL, Photoshop, Corel Draw, MapX.
Prawo jazdy kategorii B
Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.