Michał Szukalski

IT Administrator
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Active Directory Cisco VPN MDM Pakiet MS Offiece remote software (RDP, TeamViewer, Netsupport, VNC) Zdalna pomoc użytkownikom (VNC, RDP) Ubiquity

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Flint Group Polska Sp. z o.o.
Senior IT Specialist
Responsible for cooperation with Vendors/Suppliers covering needs for hardware devices procurement, support, and repair services. Leading Lodz office-based team of IT specialists, ensuring that all necessary business processes are followed including SLA’s and successful problem-solving. Creating local team rota, time management, and task prioritization. Continuous improvement of IT staff knowledge as well as the local IT equipment in both company locations. Actively participating in setting up targets and planning projects for IT team Europe on monthly “Seniors” meetings. Implementing new IT solutions on-site, and the EMEA region in cooperation with local management. Reporting to EMEA IT Manager. Collaborating with global support technicians in troubleshooting, and resolving more complex issues. Leading and taking part in global IT projects. Representing IT in local management calls and Townhall meetings
Flint Group Polska Sp. z o.o.
IT Administrator
Responsible for providing initial response, and problem management, resolution process for outages and user issues in the EMEA region. Supports servers, network, desktop-based software, and hardware. Provides day-to-day technical support to 350 employees based in 2 locations, desktop systems, software and hardware, User Account Management (UAM). Knowledge of TCP/IP networking, backup/restore. Participate and leadership in IT Projects around the EMEA region. Assuring precise execution throughout the complete lifecycle of incidents. Arranging installation of site data cabling and IT infrastructure such as multi-function copiers, access points, switches, servers, Ups’s, backup systems, etc, in cooperation with external and internal IT teams. Installation, configure and troubleshoot of workstations, servers. Resolving networking issues in a corporate environment. Administering internal servers and associated backup routines. Providing IT training for all the new employees in Poland branch. Training new IT team members based in EMEA. Managing MDM software and userbase. Implementing and administering Digital screen cloud-based solution in the EMEA region.
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
PSE- Product Support Engineer (Inżynier Wsparcia Procesu)
- Obsługa Klienta angielskojęzycznego w zakresie wsparcia IT,
- Rozwiązywanie problemów Klienta dotyczących systemów operacyjnych oraz aplikacji wewnętrznych,
- Przygotowanie szkoleń oraz wdrożenie procedur operacyjnych Service Desku z zakresu IT,
- Selekcja osób na stanowiska 1-2 linii wsparcia,
- Szkolenia agentów 1-2 linii,
- Wsparcie Klienta z zakresu działania oraz procedur Service Desku,
- Bezpośredni kontakt z Klientem w jego siedzibie,
- Pozyskiwanie oraz wdrażanie informacji technicznych oraz operacyjnych,
- Monitorowanie jakości,
- Przygotowywanie stanowisk pracy,
- Tworzenie bazy wiedzy,
- Zapoznawanie się i eskalacja sugestii dotyczących poprawy jakości serwisu od agentów 1-2 linii,
- Tworzenie procedur technicznych przy współpracy z Klientem, Transition Managerem oraz Project Managerem,
- Monitorowanie i analizowanie postępów agentów 1-2 linii wsparcia,
- Call Coaching.
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
Konsultant IT drugiej linii wsparcia Klienta
- Obsługa klienta angielskojęzycznego w zakresie wsparcia IT,
- Rozwiązywanie problemów klienta dotyczących systemów operacyjnych oraz aplikacji wewnętrznych,
- Prowadzenie korespondencji elektronicznej z pierwsza linią (UK)
- Tworzenie oraz administracja kont Active Directory, Exchange
- Administracja grup dostępowych AD, Windows Server, Lotus Notes
- Rozwiązywanie problemów
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
Konsultant IT Pierwszej Linii Wsparcia ds. Obsługi Klienta
- Obsługa klienta angielskojęzycznego w zakresie wsparcia IT,
- Rozwiązywanie problemów klienta dotyczących systemów operacyjnych oraz aplikacji wewnętrznych,
- Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientem,
- Przekazywanie problemów do Konsultanta Drugiej Linii Wsparcia.

Wspierane aplikacje:
-Systemowe: SAP, WMIS, Banner, Siebel
-Biurowe: MS Office (Outlook, Word, Excel)
-Active Directory, VPN, Novel
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Sweatband.com a Neutron Ventures Co.
- kompleksowa obsługa klientów zagranicznych;
- przyjmowanie zamówień telefonicznych;
- identyfikacja oczekiwań i potrzeb klientów;
- doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów;
- potwierdzanie terminów realizacji i dostęności towaru;
- zarządzanie zamówieniami on- line;
- serwis posprzedażowy i obsługa reklamacji klientów;
- współpraca z zespołem angielskim oraz polskim w zakresie obsługi zleceń w zakresie obsługi zleceń, reklamacji, zwrotów oraz doradztwa technicznego;
- opracowywanie bieżących sprawozdań;
- monitorowanie otoczenia rynkowego;
- utrzymywanie kontaktów z firmami kurierskimi na terenie Wysp Brytyjskich i Irlandii.
Freshform. Studio kreatywne
Grafik komputerowy
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy;
- Koordynowanie projektów graficznych;
- Projektowanie ulotek reklamowych, banerów layoutów stron www, sesje fotograficzne produktowe oraz indywidualne w raz z obróbką zdjęć, skład książek, folderów reklamowych, ulotek, rollupów, wizytówek, papierów firmowych, przygotowanie do druku, grafika 3D tworzenie wizualizacji przedmiotów, stoisk reklamowych , pomieszczeń, hal produkcyjnych, przestrzeni użytkowych, krótkich filmów, intra dla stron WWW, typografia kinetyczna.

Szkolenia i kursy

AgilePM® Foundation
„Akademia Efektywnej Sprzedaży” - 60 godzin.
„Projektowanie Graficzne i Grafika komputerowa” - 250 godzin.

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
Logo
Artystyczna Grafika Koputerowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

- Fotografia, rysunek, malarstwo
- Muzyka
- Podróże
- Film, animacja
- Latawce komorowe
- Żeglarstwo

Inne

Prawo jazdy Kat.B

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Architektura wntrz i zewnętrz
Architektura wntrz i zewnętrz
wszystko o PRZESTRZENI, która nas otacza i o PASJI, dzięki której się ją tworzy
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Design aRT
Design aRT
Główna tematyką jest grafika 2D, webdesign, fotografia cyfrowa.
Finanse Osobiste
Finanse Osobiste
Zarządzanie budżetem domowym i finansami osobistymi
Fotografia Przyrody
Fotografia Przyrody
Szeroko pojęta fotografia przyrody
HDR
HDR
czyli po prostu High Dynamic Range imaging
kiteboarding
kiteboarding
Kto choć raz stał na desce, ten wie, że opis do 100 liter nie odda nawet ułamka frajdy stojącej za KITE'em
KiteSurfing
KiteSurfing
Dla wszystkich, którym ten sport zawrócił w głowie oraz dla tych którzy dopiero to przeżyją ;-)
LUMIX
LUMIX
Dla fanów i użytkowników cyfrówek i lustrzanek Panasonic LUMIX
Praca dla studenta
Praca dla studenta
Studenci poszukujący pracy, pogrupowani w branże.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Pracujący student
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć. Nie zamieszczamy ofert pracy.