Umiejętności
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Promocja Zdrowia
Budowanie wydajnych zespołów
Strategia marketingowa
Sprzedaż leków
Realizacja projektów
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
współpraca w zespole
Rekrutacja pracowników
organizowanie czasu pracy
Współpraca międzynarodowa
Budżety operacyjne
Realizacja planów sprzedażowych
Współpraca z osobami z różnych działów
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
Budżetowanie kosztow
promocja nowych marek
organizowanie pracy własnej i zespołu
implementacja rozwiązań korporacyjnych
Realizacja celów sprzedażowych
Realizacja Strategii
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales & Marketing Manager
Zakres odpowiedzialności:
• Współtworzę oraz odpowiadam za realizację strategii firmy w Polsce
• Zarządzam procesami sprzedaży i marketingu oraz koordynuję działania dystrybucyjne
• Odpowiadam za rachunek zysków i strat oraz płynność finansową firmy
• Reprezentuję firmę w kontaktach z kontrahentami i dystrybutorami odpowiedzialnymi za sprzedaż
• Opracowuję i wdrażam projekty operacyjne na terenie Polski
• Współpracuję z KOL w dziedzinie medycyny i farmacji
• Nadzoruję realizację planów sprzedażowych
• Buduję trwałe relacje biznesowe z dotychczasowymi klientami i aktywnie pozyskuję nowych
• Współtworzę oraz odpowiadam za realizację strategii firmy w Polsce
• Zarządzam procesami sprzedaży i marketingu oraz koordynuję działania dystrybucyjne
• Odpowiadam za rachunek zysków i strat oraz płynność finansową firmy
• Reprezentuję firmę w kontaktach z kontrahentami i dystrybutorami odpowiedzialnymi za sprzedaż
• Opracowuję i wdrażam projekty operacyjne na terenie Polski
• Współpracuję z KOL w dziedzinie medycyny i farmacji
• Nadzoruję realizację planów sprzedażowych
• Buduję trwałe relacje biznesowe z dotychczasowymi klientami i aktywnie pozyskuję nowych
District Sales Manager CNS - Polska południowa
CNS = Central Nervous System
Zakres obowiązków:
• opracowanie krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie:
- opracowanie i monitoring celów w zakresie sprzedaży na danym terenie,
- przygotowanie i kontrola realizacji planów sprzedaży,
- odpowiadanie za wykonanie planów sprzedaży w regionie,
• budowa i rozwój sieci dystrybucji w regionie:
- inicjowanie tworzenia nowych kanałów dystrybucji,
- zarządzanie polityką dystrybucji w regionie,
- monitorowanie efektywności poszczególnych kanałów dystrybucji,
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu,
• nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy,
• uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży,
• analiza działania konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży:
- opracowywanie raportów i analiz sprzedaży na zlecenie zwierzchników,
- współpraca z innymi regionalnymi kierownikami sprzedaży w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży poprzez wymianę informacji na temat rynku i konkurencji,
• koordynacja i kontrola pracy zespołu sprzedaży:
- szkolenie i motywacja pracowników,
- analiza raportów sprzedaży i rozliczanie podległych pracowników z wykonanych zadań.
Zakres obowiązków:
• opracowanie krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie:
- opracowanie i monitoring celów w zakresie sprzedaży na danym terenie,
- przygotowanie i kontrola realizacji planów sprzedaży,
- odpowiadanie za wykonanie planów sprzedaży w regionie,
• budowa i rozwój sieci dystrybucji w regionie:
- inicjowanie tworzenia nowych kanałów dystrybucji,
- zarządzanie polityką dystrybucji w regionie,
- monitorowanie efektywności poszczególnych kanałów dystrybucji,
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu,
• nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy,
• uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży,
• analiza działania konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży:
- opracowywanie raportów i analiz sprzedaży na zlecenie zwierzchników,
- współpraca z innymi regionalnymi kierownikami sprzedaży w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży poprzez wymianę informacji na temat rynku i konkurencji,
• koordynacja i kontrola pracy zespołu sprzedaży:
- szkolenie i motywacja pracowników,
- analiza raportów sprzedaży i rozliczanie podległych pracowników z wykonanych zadań.
District Sales Manager PCP - Polska południowa
PCP = Primary Care Products.
Główny zakres obowiązków:
• opracowanie krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie:
• budowa i rozwój sieci dystrybucji w regionie:
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu,
• nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy,
• uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży,
• analiza działania konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży poprzez wymianę informacji na temat rynku i konkurencji,
• koordynacja i kontrola pracy zespołu sprzedaży:
Główny zakres obowiązków:
• opracowanie krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie:
• budowa i rozwój sieci dystrybucji w regionie:
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu,
• nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy,
• uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży,
• analiza działania konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży poprzez wymianę informacji na temat rynku i konkurencji,
• koordynacja i kontrola pracy zespołu sprzedaży:
District Sales Manager PCP - Polska północna
PCP = Primary Care Products.
Główny Zakres obowiązków:
• realizacja ilościowych i jakościowych celów i zadań, wyznaczonych na podległym terenie,
• nadzorowanie i rozliczanie działań pracowników na podległym terenie,
• zarządzanie zespołem sprzedawców,
• planowanie sprzedaży na podległym terenie,
• współpraca z kluczowymi parterami biznesowymi,
• współpraca z pracownikami departamentów organizacji.
Główny Zakres obowiązków:
• realizacja ilościowych i jakościowych celów i zadań, wyznaczonych na podległym terenie,
• nadzorowanie i rozliczanie działań pracowników na podległym terenie,
• zarządzanie zespołem sprzedawców,
• planowanie sprzedaży na podległym terenie,
• współpraca z kluczowymi parterami biznesowymi,
• współpraca z pracownikami departamentów organizacji.
Projekty
Szkolenia i kursy
Conversational Selling, Train the Trainer, Sztuka Komunikacji, Insight Discovery, Skuteczna rekrutacja, High Impact Communication, Targeting & Business Planing by IMS, Rozwój Przedstawicieli i Coaching, Finanse dla niefinansistów, Winning Profiles, Leadership.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Organizacje
Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych
Inne
Specjalista ds. Akredytacji Szpitali uzyskany w ramach modułu Szpitalne Standardy Akredytacyjne na studiach podyplomowych MBA w placówkach ochrony zdrowia.
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.