Michał Szczotkowski

specjalista ds. nieruchomości komercyjnych

Wypowiedzi

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Kolej-przyspieszenie.pl
    13.07.2011, 21:21

    Malina Wąsowska:
    Michał Szczotkowski:
    Nie jestem fanem tej partii ale ich pomysł uważam za genialny:)
    http://www.kolej-przyspieszenie.pl/
    Co o tym myślicie?


    program restrukturyzacji kolei na CZTERNASTU STRONACH A4???

    sory men, ale tyle stron to mi zajmuje rozpisanie remontu mieszkania, albo zaplanowanie urodzin na działce

    restrukturyzacja SZEŚĆDZIESIĘCIU spółek PKP na 14 kartkach???

    śmiech na sali
    a raczej płacz
    bo pociągi fajna sprawa

    SLD dało w tym momencie d..y jak Freddy Mercury:(

    Ale mi chodzi o sam pomysł. Informacja jako gra.Chodzi o kreatywne podejście do sprawy.

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Kolej-przyspieszenie.pl
    13.07.2011, 16:54

    Nie jestem fanem tej partii ale ich pomysł uważam za genialny:)
    http://www.kolej-przyspieszenie.pl/
    Co o tym myślicie?

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie RE/MAX vs. Home Broker
    12.07.2011, 13:30

    Rafał Haznar:
    Druga jest może nudniejsza, ale jeśli ktoś kupuje dom/mieszkanie za wszystkie oszczędności życia to raczej śpiewający team odpada - jest po prostu mniej wiarygodny.

    Zgadzam się z tym. Może pierwsza reklama jest ciekawsza ale czy jest bardziej skuteczna? To już inna historia.

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie opakowania - design
    12.07.2011, 13:16

    Łukasz Sabat:
    @ Kasia, Dziekuje za propzycje. Jenak ja nie szukam tylko pomysłu na grafike chodzi mi o cały koncept opakowania. chce odejsc od standardowych rozwiązań. Interesuja mnie porjekty CD-case jak naprzykład w dołączonym przeze mnie wyżej linku - CD w blistrze jak tabletka.

    Można pokombinować z użyciem nowych/niestandardowych materiałów z których to opakowanie miałoby być wykonane.

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Wadowickie Kremówki Papieskie
    12.07.2011, 13:01

    Pytanie tylko czy wszystko jest na sprzedaż? Czy ze wszystkiego możemy zrobić produkt marketingowy? No i czy to jest etyczne? Czytałem ostatnio artykuł o tym że jakaś cukiernia zaczęła produkować babeczki "Grechutki". Wdowa po Grechucie była oburzona,że celowo wykorzystano nazwisko jej zmarłego męża do celów marketingowych- oczywiście bez jej zgody. Podobne przypadki opisywała wdowa po zmarłym Czesławie Niemenie. Gdzie jest granica, której specjaliści od promocji marki nie powinni przekraczać?Michał Szczotkowski edytował(a) ten post dnia 12.07.11 o godzinie 13:02

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Ktoś pokochał Tymbark...
    12.07.2011, 12:44

    Gorzej z jej wykonaniem. Gościu ma takie "Vibrato", że nie wiem czy mu zimno czy jest tak zestresowany śpiewem ;)

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie 160 lat Wedel - o co chodzi w tej reklamie?
    12.07.2011, 11:49

    Dawid T.:
    Dominik Myślak:
    Witam wszystkich,

    Mam nie lada problem. Odkąd pojawiła się ta reklama usiłuje rozgryźć ją o co w niej chodzi. Mądrzy ludzie reklamy pomóżcie mi bo chciałbym żyć w świadomości.

    http://www.youtube.com/watch?v=_2tzkBDo-5A&feature=pyv...


    Chyba dość proste. Wedel daje Ci radość i szczęście. Surykatek odpala błogą muzyczkę z wedlowego telefonu i już wszyscy tańczą, śpiewają, radośnie podskakują. ;)

    Dlaczego akurat Surykatki?Michał Szczotkowski edytował(a) ten post dnia 12.07.11 o godzinie 11:50

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Play & Blackberry
    12.07.2011, 11:43

    Anna P.:
    Paweł Tkaczyk:
    Może to spot „aspiracyjny”? Wiele nowych firm ma „kompleks dużej firmy”.

    To niestety mają problem. ;-)

    Blackberry miałby ten kompleks zmniejszyć,
    zniwelować… To jak z Hummerem i małym przyrodzeniem ;)

    Uderzają w zakompleksiony target? No cóż, poczekamy na efekty... gospodyni domowa nie stanie się Alexis, jak włoży szpilki i garsonkę... tu jest podobny poziom, a reklama jest do B2B. Można było ten pomysł obrobić delikatniej i mądrzej, wtedy by to miało sens, bo kompleksy istotnie napędzają sprzedaż w każdej branży.

    Jednak w Polsce mamy bardzo dużo zakompleksionych ludzi. Niestety...:(Michał Szczotkowski edytował(a) ten post dnia 12.07.11 o godzinie 11:46

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Żabka jest najbliżej czyli co myślicie o kampani...
    11.07.2011, 16:49

    Koncepcja fajna. Uwydatnić największy atut sieci, że "Żabka jest blisko". Szkoda tylko,że jakość produkcji tych reklam jest słaba. Myślę,że powinni zainwestować więcej kasy w reklamę :(

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Sukces partii to znana twarz czy program?
    11.07.2011, 16:38

    Myślę,że znana twarz lidera ma b.duże znaczenie na początku. Świetnym tego przykładem może być pierwsza kampania Aleksandra Kwaśniewskiego ( w tym przypadku chodzi oczywiście o wybory prezydenckie;). Natomiast żeby się utrzymać trzeba już mieć dobry produkt- czyli program. No i oczywiście wywiązywać się z niego:)

  • Michał Szczotkowski
    Wpis na grupie Nieruchomości w temacie Portale ogłoszeniowe?
    29.05.2010, 11:53

    Jeżeli mielibyście wybrać pomiędzy "oferty.net" a "domiporta.pl" to który portal byście wybrali?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do