Umiejętności
CRM
Microsoft Office
Zarządzanie projektami
Komunikacja korporacyjna
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
WF-Mag
SUBIEKT
Comarch ERP Optima
pozyskiwanie klientów
Obsługa klientów
Nienaganna dykcja i dobry głos
Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna
Negocjacje handlowe w biznesie
Praca zespołowa i współpraca
easy
Obsługa projektów sprzedażowych
Generator P&L
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Mobile Account Manager
- realizacja i zarządzanie projektami sprzedażowymi do klientów kluczowych i korporacyjnych,
- tworzenie niestandardowej oferty pod potrzeby klientów w zakresie usług telco, ICT, Cloud, Security,
- definiowanie strategii sprzedaży do klienta,
- monitorowanie ofert firm konkurencyjnych,
- odpowiedzialność za realizację jakościowych i ilościowych celów sprzedażowych,
- angażowanie się w projekty poza sprzedażowe usprawniające funkcjonowanie systemów, procesów dążących do zmian i transformacji,
- współpraca między-obszarowa wewnątrz struktur organizacji.
- tworzenie niestandardowej oferty pod potrzeby klientów w zakresie usług telco, ICT, Cloud, Security,
- definiowanie strategii sprzedaży do klienta,
- monitorowanie ofert firm konkurencyjnych,
- odpowiedzialność za realizację jakościowych i ilościowych celów sprzedażowych,
- angażowanie się w projekty poza sprzedażowe usprawniające funkcjonowanie systemów, procesów dążących do zmian i transformacji,
- współpraca między-obszarowa wewnątrz struktur organizacji.
Główny Specjalista ds. Sprzedaży Specjalizowanej Mobile
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych i kluczowych,
- realizacja niestandardowych projektów sprzedażowych do klientów korporacyjnych i kluczowych,
- negocjacje i zawarcie kontraktów z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami,
- sprzedaż nowych usług mobilnych,
- zwiększanie przychodu z nowych klientów,
- budowanie relacji z klientami,
- budowanie przewagi konkurencyjnej u klientów,
- realizacja kwartalnych planów sprzedaży.
- realizacja niestandardowych projektów sprzedażowych do klientów korporacyjnych i kluczowych,
- negocjacje i zawarcie kontraktów z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami,
- sprzedaż nowych usług mobilnych,
- zwiększanie przychodu z nowych klientów,
- budowanie relacji z klientami,
- budowanie przewagi konkurencyjnej u klientów,
- realizacja kwartalnych planów sprzedaży.
Key Account Manager
- realizacja projektów sprzedażowych dla klientów kluczowych,
- przygotowywanie ofert i negocjacje handlowe z kadrą decyzyjną i zarządczą,
- pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy,
- odzyskiwanie nieaktywnych klientów,
- współpraca z dyrektorem sprzedaży i ustalanie zadań i celów sprzedażowych,
- kooperacja z liderami działów w kwestii rozwoju biznesu w ich teamach,
- bieżąca obsługa klientów,
- spotkania z klientami w terenie,
- monitorowanie rynku konkurencji,
- dbanie o terminowość spłaty należności,
- budowanie relacji i więzi z kontrahentami.
- przygotowywanie ofert i negocjacje handlowe z kadrą decyzyjną i zarządczą,
- pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy,
- odzyskiwanie nieaktywnych klientów,
- współpraca z dyrektorem sprzedaży i ustalanie zadań i celów sprzedażowych,
- kooperacja z liderami działów w kwestii rozwoju biznesu w ich teamach,
- bieżąca obsługa klientów,
- spotkania z klientami w terenie,
- monitorowanie rynku konkurencji,
- dbanie o terminowość spłaty należności,
- budowanie relacji i więzi z kontrahentami.
Regionalny przedstawiciel handlowy
INTERT Sp. z o.o.
- pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, osobiste wizyty,
- rozwój sprzedaży w wyznaczonym regionie (4 województwa),
- dbanie o terminowość spłaty należności za zrealizowane transakcje,
- współpraca z dyrektorem sprzedaży i ustalania zadań i celów na region.
- rozwój sprzedaży w wyznaczonym regionie (4 województwa),
- dbanie o terminowość spłaty należności za zrealizowane transakcje,
- współpraca z dyrektorem sprzedaży i ustalania zadań i celów na region.
Manager ds. kluczowych klientów (Key Account Manager)
ATRAX Sp. j.
- obsługa sprzedaży kluczowych klientów,
- pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny i pracę w terenie,
- negocjacja warunków współpracy,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z kontrahentami,
- rozwój sprzedaży w poszczególnych kanałach dystrybucji,
- współpraca z działem logistyki w kwestii zamówień towaru,
- dbanie o terminowość płatności realizowanych transakcji,
- monitorowanie rynku konkurencji,
- sporządzanie raportów.
- pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny i pracę w terenie,
- negocjacja warunków współpracy,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z kontrahentami,
- rozwój sprzedaży w poszczególnych kanałach dystrybucji,
- współpraca z działem logistyki w kwestii zamówień towaru,
- dbanie o terminowość płatności realizowanych transakcji,
- monitorowanie rynku konkurencji,
- sporządzanie raportów.
Młodszy specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
- wsparcie merytoryczne w obsłudze klientów działu sieci operatorskich,
- pomoc w rozwoju sprzedaży w tym dziale,
- przyjmowanie i realizacja zamówień.
- pomoc w rozwoju sprzedaży w tym dziale,
- przyjmowanie i realizacja zamówień.
Młodszy specjalista ds. sprzedaży krajowej
- współpraca z klientami z działu krajowego - sklepy, komisy GSM,
- sporządzanie ofert handlowych dla tych klientów,
- negocjacje warunków współpracy,
- rozwój sprzedaży na wyznaczonej grupie klientów.
- sporządzanie ofert handlowych dla tych klientów,
- negocjacje warunków współpracy,
- rozwój sprzedaży na wyznaczonej grupie klientów.
Konsultant/Sprzedawca
- wsparcie merytoryczne w obsłudze klientów działu krajowego,
- pomoc w rozwoju sprzedaży w tym dziale,
- przyjmowanie i realizacja zamówień.
- pomoc w rozwoju sprzedaży w tym dziale,
- przyjmowanie i realizacja zamówień.
Sprzedawca/reprezentant marki
- promowanie produktów w sieci Media Markt i Saturn,
- bieżąca obsługa klientów na markecie,
- doradztwo techniczne w kwestii sprzedawanych produktów.
- bieżąca obsługa klientów na markecie,
- doradztwo techniczne w kwestii sprzedawanych produktów.
Szkolenia i kursy
Certyfikowane szkolenia w ramach EFS:
- techniki sprzedaży
- aktywna sprzedaż przez telefon
- komunikacja i argumentacja
- zarządzanie czasem
- asertywność i komunikacja w biznesie
- skuteczne negocjacje
Szkolenia produktowe:
- IT (hardware, software)
- GSM products
- LED products
- RTV products
Prawo jazdy - kategoria B
- techniki sprzedaży
- aktywna sprzedaż przez telefon
- komunikacja i argumentacja
- zarządzanie czasem
- asertywność i komunikacja w biznesie
- skuteczne negocjacje
Szkolenia produktowe:
- IT (hardware, software)
- GSM products
- LED products
- RTV products
Prawo jazdy - kategoria B
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Mobilne technologie, finanse i giełda, sport, film, podróże i górskie wędrówki.
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.